Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Λεωφορειακές γραμμές ανα Αμαξοστάσιο
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41
(30-06-2010, 09:54 AM)garvanitis Έγραψε: [ -> ]Δεν υπαρχει δρομος που μπορει να κινηθει 12μετρο και ειναι ακαταλληλος για αρθρωτο...

Δεν νομίζω. Αν καταφέρεις να μου στρίψεις 18μετρο στις γωνίες α) Ιπποκράτους και Σόλωνος και 2) Τζώρτζ και Καποδιστρίου, μου λύνεις το μεγάλο πρόβλημα που έχουμε με την "ανάποδη" διαδρομή του ΑΒ7 μέσα στα Εξάρχεια. Στις παραπάνω δύο γωνίες μέχρι πρότινος έστριβαν τα 601/603.

Επίσης, τεράστιο πρόβλημα θα λυθεί αν καταφέρουμε να ανεβάσουμε νταλίκα στα Άνω Ιλίσια ή να κατεβάσουμε νταλίκα στο ΚΤΕΛ (051). Πολύ αμφιβάλλω αν γίνεται . . .
(30-06-2010, 09:37 PM)Citaro Έγραψε: [ -> ]Πολύ αμφιβάλλω αν γίνεται . . .
Αν της δωσεις λιγο παραπανω απο μισο μετρο χωρο απο αυτον που εχει το 12μετρο, μπαινει... Αλλα οχι μισο μετρο, ουτε 1 εκατοστο δεν αξιωνονται να ελευθερωσουν...
(30-06-2010, 09:41 PM)Cmaniac Έγραψε: [ -> ]Αν της δωσεις λιγο παραπανω απο μισο μετρο χωρο απο αυτον που εχει το 12μετρο, μπαινει... Αλλα οχι μισο μετρο, ουτε 1 εκατοστο δεν αξιωνονται να ελευθερωσουν...
Θυμάμαι επί ΕΑΣ μία ημέρα που είχε κλήσει το κέντρο δεινόσαυρο στο Κολωνάκι.
(στην γραμμή 416 ΑΚΑΔΗΜΙΑ-ΧΟΛΑΡΓΟΣ) Προφανώς η τρόχαία από την Ακαδημίας το έστειλε στην οδο Κανάρη και από εκεί προχώρησε μέσα στα στενά. Δεν είδα ποτέ πως τα κατάφερε να βγει.
Και ναι ειναι γεγονος! Σημερα που περιμενα λεωφορειο απο Γλυφαδα ειδα να κυκλοφορει για αλλη μια χρονια το αγαπημενο μου Γ1!!! Εκτελειται απο Ν2 της Π.Ραλλη. Η αληθεια ειναι πως δεν περιμενα να κυκλοφορισει με τα τελευταια κοψιματα απο τον ΟΑΣΑ.

Οσον για το Ε1 που ειπωθηκε οτι επανεμφανιστηκαν τα ωραρια στον ιστοτοπο του ΟΑΣΑ σιγουρα πλεον προκειται για λαθος. Δεν κυκλοφορει!
(30-06-2010, 08:54 AM)panos81 Έγραψε: [ -> ]Μόνο στην 410 έχω δει Neoplanάκια. Τα 501/527, 541 και 448 εξακολουθεί να τα έχει ο Βοτανικός με Solarίνια. Και το 446 παραμένει στον Βοτανικό.

Το 410 είχε προχθές Δευτέρα καινούρια γκαζιέρα στο δρομολόγιο των 10 παρά πρωί από ΟΑΚΑ.
(28-06-2010, 06:14 PM)garvanitis Έγραψε: [ -> ]Τα διπορτα που το καθενα σε χιλιομετρα εχει παει στο φεγγαρι και εχει γυρισει 3 φορες θεωρουνται καλα... Για κοψιμο ειναι, πηγανε εκει που πρεπει να πεθανουν (σαν τους ελεφαντες)

Χαχαχα, ακόμη γελάω όπως το διατύπωσες.
Γύρω στις 16:30 είδα ντιζελοκίνητο Irisbus στο Α15.
Και εγώ είδα IRISBUS στο Α15 και επίσης το 230 πέρασε στο Α/Σ ΒΟΤΑΝΙΚΟΥ με Solarakia βέβαια!!!
Κριμα και στο Ελληνικο ηταν πιο καλη η γραμμη. Αν και αργησε η αλλαγη γραμμης και Α/Σ. Το ειχα γραψει και καπου πιο πισω.
Είδα την Κυριακή το απόγευμα νέα γκαζέρια (την 920) στο Α5. Είχα να δω 12μετρο σε αυτή την γραμμή πολλούς μήνες.
Εχουμε αναδιαταξη γραμμων στα αμαξοστασια.

Μετα το Χ93, σειρα εχουν και οι λεωφορειακες γραμμες Χ95,Χ96 και η Χ97 να μετακινηθουν απο το Α/Σ της Π. Ραλλη.

Απο 1η Αυγουστου το Χ97 περασε στο Αμαξοστασιο ΕΛΛΗΝιΚΟΥ και γινεται με νταλικες ΕΛΒΟ Mercedes, ενω στο γραφειο κινησης του Αμαξοστασιου Ελληνικου υπαρχει αναρτημενη ανακοινωση που αναφερει πως απο την 1η Σεπτεμβριου του 2010 οι εναπομεινασες λεωφορειακες γραμμες Χ95 και Χ96 περνουν στο αμαξοστασιο του Ελληνικου.

Αντιστοιχα υπαρχει ανακοινωση στο αντιστοιχο γραφειο του Α/Σ Π Ραλλη που προσκαλει τους οδηγους που επιθυμουν να παραμεινουν στις γραμμες του Αεροδρομιου να εκδηλωσουν εγγραφο ενδιαφερον προς αυτη την κατευθυνση.

Στις γραμμες Α/Β15 υπαρχει μια μιξη βαρδιών καθως βαρδιες υπαρχουν σιγουρα και απο το Α/Σ της Π. Ραλλη, περαν των βαρδιων με τα IrisBus που ειδατε τα οποια μεχρι προτινος ηταν οπως ολοι ξερουμε στο Α/Σ Πειραια, αλλα πλεον με τις αλλαγες που βλεπω, θα πρεπει να το ερευνσησω περισσοτερο το θεμα για να μπορεσω να πω σιγουρα οτι τα Iris που βλεπετε ειναι ακομα του Πειραια.

Κουλουβαχατα.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41