Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Λεωφορειακές γραμμές ανα Αμαξοστάσιο
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41
(01-11-2020, 08:01 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Από σήμερα 01/11 το 054 από ΑΜ ΛΙΟ και τα 220/1 κομπλέ από Ανθούσα.
Οι αλλαγες θα ειναι μόνιμες ή μονο Κυριακή;
Άρα 220/221 πλέον μόνο απο Ανθούσα;
(01-11-2020, 10:09 PM)georgio Έγραψε: [ -> ]Οι αλλαγες θα ειναι μόνιμες ή μονο Κυριακή;
Άρα 220/221 πλέον μόνο απο Ανθούσα;
Μόνιμες. Το πλάνο λέει και το 051 όταν θα περάσει στα Λιόσια και μαζί με το Α15, θα τα δουλεύουν αυτοί από το κύκλωμα της Ελευσίνας.

Το Α' κύκλωμα, όταν χάσει σχεδόν όλες τις γραμμές του, υπάρχουν τεράστιες πιέσεις να πάρει το Α/Β10, πράγμα που αφενός θα είναι μαρτύριο με τα 12μετρα, αφετέρου οι χρόνοι με εκκίνηση τα Λιόσια θα είναι πιο διαχειρισιμοι...

Η Ανθούσα να πάρει το Α8 από τα Λιόσια, να φύγουν όλες οι νταλίκες της... Είναι πολλές οι αλλαγές!
(01-11-2020, 10:18 PM)MrVanHool Έγραψε: [ -> ]Μόνιμες. Το πλάνο λέει και το 051 όταν θα περάσει στα Λιόσια και μαζί με το Α15, θα τα δουλεύουν αυτοί από το κύκλωμα της Ελευσίνας.

Το Α' κύκλωμα, όταν χάσει σχεδόν όλες τις γραμμές του, υπάρχουν τεράστιες πιέσεις να πάρει το Α/Β10, πράγμα που αφενός θα είναι μαρτύριο με τα 12μετρα, αφετέρου οι χρόνοι με εκκίνηση τα Λιόσια θα είναι πιο διαχειρισιμοι...

Η Ανθούσα να πάρει το Α8 από τα Λιόσια, να φύγουν όλες οι νταλίκες της... Είναι πολλές οι αλλαγές!

Το Α/Β10 είναι αδιανόητο να βγει με 12μετρα όσο και αν το πυκνώσεις ειδικά την περίοδο που διανύουμε. Αυτό που θα μπορούσε να πάει Λιόσια είναι το Β9 που πλέον ακόμα και σήμερα Κυριακή είναι με 12μετρα και κάτι 821, Β15 θα μπορούσαν επίσης. Άλλη λύση όμως είναι να δοθεί η δυνατότητα στους οδηγούς του κυκλώματος Ελευσίνας να γυρίσουν όσοι θέλουν Βοτανικό ή Πειραιά που έχουν και το 845/71.

Υπάρχει δηλαδή σκέψη να φύγουν οι νταλίκες από Ανθούσα; Και αν ναι που θα χωρέσουν;;
(01-11-2020, 10:41 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Το Α/Β10 είναι αδιανόητο να βγει με 12μετρα όσο και αν το πυκνώσεις ειδικά την περίοδο που διανύουμε. Αυτό που θα μπορούσε να πάει Λιόσια είναι το Β9 που πλέον ακόμα και σήμερα Κυριακή είναι με 12μετρα και κάτι 821, Β15 θα μπορούσαν επίσης. Άλλη λύση όμως είναι να δοθεί η δυνατότητα στους οδηγούς του κυκλώματος Ελευσίνας να γυρίσουν όσοι θέλουν Βοτανικό ή Πειραιά που έχουν και το 845/71.

Υπάρχει δηλαδή σκέψη να φύγουν οι νταλίκες από Ανθούσα; Και αν ναι που θα χωρέσουν;;
Το Β9 πρέπει να είναι με 12μετρα λόγω τροποποίησης διαδρομης. Συνήθως τις Κυριακές έχει νταλίκες.
(01-11-2020, 10:18 PM)MrVanHool Έγραψε: [ -> ]Μόνιμες. Το πλάνο λέει και το 051 όταν θα περάσει στα Λιόσια και μαζί με το Α15, θα τα δουλεύουν αυτοί από το κύκλωμα της Ελευσίνας.

Το Α' κύκλωμα, όταν χάσει σχεδόν όλες τις γραμμές του, υπάρχουν τεράστιες πιέσεις να πάρει το Α/Β10, πράγμα που αφενός θα είναι μαρτύριο με τα 12μετρα, αφετέρου οι χρόνοι με εκκίνηση τα Λιόσια θα είναι πιο διαχειρισιμοι...

Η Ανθούσα να πάρει το Α8 από τα Λιόσια, να φύγουν όλες οι νταλίκες της... Είναι πολλές οι αλλαγές!

Πολύ ενδιαφέροντα όσα μας λες. 

Να δούμε Citelis στο 051 και τι στον κόσμο.  Tongue  

Αν φύγουν οι νταλίκες από Ανθουσα, αυτόματα φαντάζομαι το 608 επιστρέφει στην Πέτρου Ράλλη.
Αν θυμάμαι καλά είχε εμφανιστεί 1-2 φορές Citelis στο 051 σε απόσπαση από το Α15 ή το Α13.

Τώρα για Α10/Β10 με 12μετρο μόνο με πραγματική πύκνωση θα στεκόταν.
Το Β5 πλεον ΣΚ μονο απο Ανθούσα
(21-11-2020, 12:48 PM)georgio Έγραψε: [ -> ]Το Β5 πλεον ΣΚ μονο απο Ανθούσα

Και το 036 μάλλον επέστρεψε Ανθουσα τα Σ/Κ. Βγήκα έξω πριν κι έτυχε να δω από κοντά τα #125 και #163. Μπήκα στην εφαρμογή και βλέπω μόνο Mercedes N1 από Ανθουσα.
Επίσης 203 ΣΚ μονο Ανθούσα και όχι μισο με Μπραχάμι
Δεν παιρνει και λιγο 140 μηπως βγει καμια βάρδια;;;
Και το 235 από Ανθούσα πλέον. Επίσης έχουν αλλάξει οι δρομολογήσεις καθημερινής σε 036, 421 και Β5.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41