Το ... ζουμί του άρθρου είναι αυτό που αναφέρεται στο τέλος:
«ο κ. Σταθόπουλος σημείωσε πως θα υπάρξει και επόμενη ημέρα για τον ΟΑΣΘ μετά το 2022 λέγοντας χαρακτηριστικά πως θα υπάρξει χώρος για έναν δημόσιο οργανισμό στο κέντρο της πόλης ενώ ζήτησε στην επόμενη αυτή ημέρα μεγαλύτερη συμμετοχή του δήμου Θεσσαλονίκης, όπως γίνεται και σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες.»
Επιβεβαιώνοντας ότι υπάρχει σίγουρα κάποια προσχέδιο για την επόμενη μέρα των συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης, και σε συνδυασμό με τις δηλώσεις στο ΑΠΕ-ΜΠΕ του κ. Τόσκα:
«εξέφρασε την πεποίθηση ότι, μελλοντικά, τα ΚΤΕΛ θα μπορούσαν -πιθανότατα με διαγωνιστικές διαδικασίες- να αναλάβουν πιο ενεργό ρόλο παρόχου, εξυπηρετώντας και άλλες γραμμές.»
Με βάση και τις εξελίξεις στην Αθήνα δεν τα βλέπω καλά τα πράγματα…
από τη μια τα λεωφορεία της 5-6 Λειψίας που είναι ήδη εδώ σχεδόν 1,5 μήνα και ο δήμαρχος σήμερα παρέλαβε ακόμα παραπάνω που θα έρθουν σύντομα στη Θεσσαλονίκη και άλλως κάθονται στο αμαξοστάσιο ενώ θα έπρεπε να είχαν ήδη κυκλοφορήσει
και από την άλλη τα λεωφορεία του Παπαδάκη που σιγά σιγά έρχονται, ήδη 30 περίπου είναι εδώ με βάση τα δημοσιεύματα (ή ερχόντουσαν τουλάχιστον μέχρι τώρα) αλλά από τώρα και έπειτα με βάση και την τρομερά υψηλή ζήτηση κανένας δεν ξέρει άμα θα καταφέρουν να ανταπεξέλθουν στα λεωφορεία που ζητούνται.
Και όλα αυτά τη στιγμή που ο ΟΑΣΘ δεν έχει λεωφορεία να κυκλοφορήσει στο δρόμο, δεν έχει εξοπλισμό για τα νέα λεωφορεία και δεν βλέπουμε να γίνεται καμία κίνηση για βελτίωση.
(13-10-2020, 10:30 PM)irisbus57 Έγραψε: [ -> ]Με βάση και τις εξελίξεις στην Αθήνα δεν τα βλέπω καλά τα πράγματα…
από τη μια τα λεωφορεία της 5-6 Λειψίας που είναι ήδη εδώ σχεδόν 1,5 μήνα και ο δήμαρχος σήμερα παρέλαβε ακόμα παραπάνω που θα έρθουν σύντομα στη Θεσσαλονίκη και άλλως κάθονται στο αμαξοστάσιο ενώ θα έπρεπε να είχαν ήδη κυκλοφορήσει
και από την άλλη τα λεωφορεία του Παπαδάκη που σιγά σιγά έρχονται, ήδη 30 περίπου είναι εδώ με βάση τα δημοσιεύματα (ή ερχόντουσαν τουλάχιστον μέχρι τώρα) αλλά από τώρα και έπειτα με βάση και την τρομερά υψηλή ζήτηση κανένας δεν ξέρει άμα θα καταφέρουν να ανταπεξέλθουν στα λεωφορεία που ζητούνται.
Και όλα αυτά τη στιγμή που ο ΟΑΣΘ δεν έχει λεωφορεία να κυκλοφορήσει στο δρόμο, δεν έχει εξοπλισμό για τα νέα λεωφορεία και δεν βλέπουμε να γίνεται καμία κίνηση για βελτίωση.
Το τι γίνεται στην Αθήνα δεν αφορά στο ελάχιστο την Θεσσαλονίκη...
Τα λεωφορεία για να κυκλοφορήσουν πρέπει να προηγηθεί μια διαδικασία πρώτα. Δεν βγαίνουν από το πλοίο και την επόμενη μέρα κάνουν δρομολόγια. Επίσης δεν υπάρχει καμία "τρομερή ζήτηση", το αντίθετο... Με εξαίρεση την πρωινή αιχμή είναι ζήτημα αν οι πληρότητα των κυκλοφορούντων οχημάτων πλησιάζει το 20%. Στην κάθε περίπτωση μέχρι το τέλος του μήνα
ΛΟΓΙΚΑ θα έχουν κυκλοφορήσει τα 42 (Citaro και Α21) από τον Παπαδάκη και τα 8 Solaris του Δήμου που βρίσκονται ήδη στον Φοίνικα.
υπηρχε κινητικοτητα πριν λιγο στον φοινικα, ειδε ορισμενα απο τα μισθωμενα να βγαινουν εξω.( στην επιμετωπιδα εγραφε απλα σιταρο)