Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Παραλαβές νέων λεωφορείων από τον ΟΑΣΘ
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50
από την EVOBUS ο ΟΑΣΘ θα πάρει τα 15 αρθρωτά άρα δηλάδη θα έχουμε και άλλα διπλά citaro και για τα 18 κανονικά λεωφορεία δυστηχώς την δουλειά την πήρε η irisbus και πιθανόν να έχουμε και άλλα citelis.
Πιστευω οτι τα irisbus ειναι υπεραρκετα για την Θεσ/νικη οπως και στην Αθηνα, επρεπε στο παιχνιδι να ειχε μπει και η Solaris.
(23-03-2011, 11:40 PM)Konstantinos MercedesBenz Έγραψε: [ -> ]Πιστευω οτι τα irisbus ειναι υπεραρκετα για την Θεσ/νικη οπως και στην Αθηνα, επρεπε στο παιχνιδι να ειχε μπει και η Solaris.

Ναι ή όπως λες έπρεπε να μπει και η soloris ή έπρεπε την δουλειά να την πάρει όλη η EVOBUS ή να έπερνε την προμήθεια 18 κανονικών να την αναλάμβανε η EVOBUS και των 15 αρθρωτών η irisbus.
Ημαρτον! αυτο μου ελειπε να δω και στην Ελλαδα irisbus σε εκδοση αρθρωτου.
Δε το περίμενα (για τα Mercedes) βασικά, πιο πιθανά θεωρούσα τα Solaris. Φυσικά ακόμα καλύτερα έτσι.
(30-03-2011, 11:18 PM)Konstantinos MercedesBenz Έγραψε: [ -> ]Ημαρτον! αυτο μου ελειπε να δω και στην Ελλαδα irisbus σε εκδοση αρθρωτου.

ένταξη καλά λεωφορεία είναι τα irisbus αλλα σε σχέση με τα citaro δεν είναι τίποτα. κανονικά ο ΟΑΣΘ για να έχει συνέχεια citaro ή αλλιώς να είναι τα περισσότερα να έχει πάρει παράδειγμα τον στόλο του αστικού κτελ Λάρισας ο οποίος έχει συνέχεια citaro.

Λοιπόν τα irisbus τα 18 κανονικά μπορεί να είναι

1) Τα καινούρια cityclass


[Εικόνα: 4953942234_bd41dd2698.jpg]

2) Πάλι citelis
[Εικόνα: 39538_155196131184525_100000824173690_24...3285_n.jpg]

Tα 15 αρθρωτά mercedes μπορεί να είναι

1) Capa City
[Εικόνα: MERCEDES_CapaCity-2006_main.jpg]

2) Conecto
[Εικόνα: foto_sys_Afbeeldingen_Afbeelding_118.jpg]

3) Πάλι citaro
[Εικόνα: leoforeio-oasth_425x.jpg]
Δεν διαφωνώ ότι τα Irisbus είναι καλά (αλλά δεν είναι και τα καλύτερα λεωφορεία) επειδή όμως στην Αθήνα έχουμε γεμίσει απο αυτά και όταν αποσυρθούν τα Ν2 και τα άλλα λεωφορεία της ίδιας γενιάς το μόνο σίγουρο είναι ότι ΕΘΕΛ πάλι Irisbus θα πάρει τα έχω λίγο στο μάτι και όπως γράφεις σε σχέση με τα Citaro δεν είναι τίποτα και συμφωνώ.
Τώρα όσο αναφορά για τα νεά λεωφορεία του ΟΑΣΘ οι συγκοινωνιακές εταιρείες όταν κάνουν ένα διαγωνισμό συνήθως παίρνουν τα νέα μοντέλα λεωφορείων που βγάζει μια κατασκευάστρια εταιρεία (Ανάλογα με τα οικονομικά του κάθε φορεά συγκοινωνιών) άρα νομίζω σχετικά με τα Irisbus ο ΟΑΣΘ θα προτιμήσει τα Cityclass, τώρα για τα Mercedes τα Capa city θεωρώ πως είναι υπερβολικά μεγάλα και πιστέυω πως θα προσανατολιστεί στα Conecto, αυτή είναι η άποψη μου για τα νέα οχήματα του ΟΑΣΘ.
Τα capacity αποκλειονται εκ των προτερων διοτι 1)δεν ειναι 18μετρα αλλα 19+κατι και 2)για να κυκλοφορησουν χρειαζονται ειδικη αδεια που στην Ελλαδα δεν δινεται.Οποτε αυτα αποκλειονται.Για λογους ομοιομορφιας πιστευω οτι θα ειναι και παλι citaro ii..Ελπιζω μονο οι Γερμανοι να μην βγαλουν πανω τους ολο το αχτι που μας εχουν τελευταια!χαχα!
Τι Conecto και αηδίες, δώστε Citaro στο λαό ρε! Πάντως βασικά κι εγώ πιστεύω ότι θα τα χαρεί το 72. Όσο για τους ιταλικούς κουβάδες, να προσευχόμαστε να μη διαλυθούν...
Δεν νομίζω να πάνε στο 72, αλλά (πιθανόν) να βάλουν B7L ή B9L στη θέση του 72 και τα Mercedes να πάνε από εκεί που πήραν τα Volvo.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50