Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Volvo Unvi Urbis 2.5DD (διώροφα)
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Την επαναλειτουργία του 400 την έχουν σκεφτεί; Μια χαρά κόσμο θα μπορούσε να έχει αν την διαφήμιζαν σωστά.
Εχω την εντυπωση οτι και τα παραθυρα ειναι αποσπωμενα, οποτε ας βγαλουν τα παραθυρα, καγκελα υπαρχουν Wink

Giannis, μην το ψαχνεις..
Είχα διαβάσει σε γνωστό περιοδικό που τα παρουσίαζε ότι τα παράθυρα είναι ηλεκτρικά και κατεβαίνουν με το πάτημα ενός κουμπιού όπως ανοίγει και η οροφή...
Αν συμβαινει αυτο, τοτε περισσευουν τα λογια..

Να μαθουν τα λεωφορεια που οδηγουν, πριν τα βγαλουν στο δρομο.

Αν εχει η κατασταση οπως την περιγραφετε, τοτε ευκολα μπορουν να αρχισουν τιποτα λιποθυμιες μεσα στο λεωφορειο απο ανευθυνοτητα των οδηγων.
Τα λεωφορεια αυτα κατασκευαστηκαν οπως και τα κοκκινα, καραφλα χωρις οροφη δηλαδη. Μετα προστεθηκε η κατασκευη που βλεπετε μαζι με τζαμια πλαστικα νομιζω αποσπομενα για να μπορεσουν να τα χρησιμοποιησουν σε κανονικες γραμμες. Η τοποθετηση κλιματισμου στον οροφο ειναι ασυμφορη φυσικα οποτε περιμενουν να ζεστανει καλα ο καιρος να αφαιρεσουν την κατασκευη και να ξαναμπουν στο Α/Σ για υπνο για να μη πεσει κανενας ανισοροπος κατω
(08-05-2011, 08:51 PM)Giannis Έγραψε: [ -> ]Την επαναλειτουργία του 400 την έχουν σκεφτεί; Μια χαρά κόσμο θα μπορούσε να έχει αν την διαφήμιζαν σωστά.

Έχασαν την ευκαιρία τους. Τώρα υπάρχουν δύο ανταγωνιστές και θα είναι δύσκολο να ξαναμπούν.
(06-05-2011, 04:59 PM)Cmaniac Έγραψε: [ -> ]Ή συντομα θα ανοιξουν τις οροφές, απλα πραγματα..

Ορκο δεν παιρνω, αλλα εχω την εντυπωση πως η νομοθεσια δεν επιτρεπει αστικα λεωφορεια-καμπριολε...

(09-05-2011, 12:20 AM)dora Έγραψε: [ -> ]Τα λεωφορεια αυτα κατασκευαστηκαν οπως και τα κοκκινα, καραφλα χωρις οροφη δηλαδη. Μετα προστεθηκε η κατασκευη που βλεπετε μαζι με τζαμια πλαστικα νομιζω αποσπομενα για να μπορεσουν να τα χρησιμοποιησουν σε κανονικες γραμμες. Η τοποθετηση κλιματισμου στον οροφο ειναι ασυμφορη φυσικα οποτε περιμενουν να ζεστανει καλα ο καιρος να αφαιρεσουν την κατασκευη και να ξαναμπουν στο Α/Σ για υπνο για να μη πεσει κανενας ανισοροπος κατω

Ακριβως...
Οχι βρε παιδια, τι λετε? Η Unvi τα παραγει κανονικα με αποσπωμενη ή αναδιπλουμενη οροφη (μουσαμα) (επιλογη του πελατη τι απ τα δυο) και τα παραθυρα επισης βγαινουν. Τα λεωφορεια εχουν καγκελα ασφαλειας.

Αν δεν ειναι ασφαλη για να μεταφερουν κοσμο στον επανω οροφο, δεν θα επαιρναν σε κανενα κρατος εγκριση τυπου, ενω αυτα ηδη κυκλοφορουν σε ολη την Ευρωπη..
Τα συγκεκριμενα λεωφορεια ειναι καταλληλα ΜΟΝΟ για τον λογο που αγοραστηκαν... Για τουριστικη χρηση. Τωρα για την εγκριση τυπου που αναφερεται ο cmaniac παραπανω εχει δικιο μονο που τα οχηματα αυτα δεν επιτρεπεται να υπερβαινουν τα 30 ή 50 km/h (δεν γνωριζω ποιο απο τα δυο ισχυει αν μπορει ας βοηθησει καποιος) οταν κουβαλανε επιβατες. Οι κουπαστες ειναι προσθετο μετρο ασφαλειας και οχι αποτρεπτικο.

Σε ολοκληρο τον κοσμο και η επιχειρηση που εχει αναλαβει το συγκοινωνιακο εργο δρομολογει αναλογα λεωφορεια, ειτε ανταγωνιστικα στους εκαστοτε ιδιωτες, ειτε συνεργαζομενη με αυτους. Αν δεν μπορουν να τα αξιοποιησουν αναλογα το καλυτερο ολων ειναι να τα επιστρεψουν ή να τα μεταπωλησουν. Με ημιμετρα δεν γινεται δουλεια... Ουτε για μεγαλες διαδρομες κανουν, ουτε βεβαια για αεροδρομιακα. Το γεγονος οτι ειναι διοροφα ειναι το μονο κοινο σημειο που εχουν με τα Leyland.
Λοιπον για να σας λυθουν μερικες αποριες, στα δυοροφα τις προηγουμενες ημερες ανοιξαν τις κουκουλες και εγιναν Καμπριο, υπαρχουν και φωτογραφιες απο εναν φιλο, αλλα τα ειδα και εγω στις Τρυπες του Καραμανλη. (Για τις φωτογραφιες δεν τις ανεβαζω γιατι ειναι απο κινητο) και ενα τραγουδακι για την περισταση http://www.youtube.com/watch?v=cXGG3Iis8_k
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13