06-11-2016, 06:24 PM
(06-11-2016, 02:25 PM)NEOPLAN N4007 Έγραψε: Είναι και άλλες γραμμές πάντως που δεν είναι για αστική συγκοινωνία αλλα έχουν (π.χ. Ανάβυσσος, Οικισμος Τιτάν, Λούτσα) αλλα μια χαρα έχουν.
Κι επειδή έχουμε φτάσει στα τραγικά αυτά λάθη, θα πρέπει να την επεκτείνουμε μέχρι όπου έχει θάλασσα η Αττική;
Κανονικά θα έπρεπε να είναι ευθύνη των δήμων το κόστος της αστικής συγκοινωνίας εκτός του Λεκανοπεδίου, το οποίο οριοθετούν δυτικά το όρος Αιγάλεω, δυτικά και βόρεια το όρος Πάρνηθα, βόρεια και ανατολικά το όρος Πεντέλη και ανατολικά το όρος Υμηττός, ενώ νότια οριοθετείται μέχρι τη Βούλα (πλέον ΒΒΒ, αφού ο Καλλικράτης έκανε ηλίθιες συνενώσεις, λες και η Βούλα, με τη Βουλιαγμένη, τη Βάρκιζα και τη Βάρη έχουν κοινά χαρακτηριστικά). Ούτε η Αρτέμιδα (Λούτσα) είναι αστική ζώνη, ούτε η περιοχή του Οικισμού Τιτάν, ούτε η Λομβάρδα, το Λαγονήσι, η Σαρωνίδα και η Ανάβυσσος είναι αστική ζώνη. Αν θέλουν οι δημοτικές αρχές των περιοχών αυτών να εξυπηρετούνται από το δίκτυο του ΟΑΣΑ, ας βγάλουν χρήματα από το ταμείο τους και να πληρώσουν για να φτάσουν τα λεωφορεία ακόμα και μέχρι το Σούνιο.