21-12-2010, 10:04 AM
Η οποιαδήποτε προσαρμογή των αστικών λεωφορείων σε δρομολόγια του Ο.Σ.Ε. θα έχει νόημα μόνο αν ισχύσουν σε αυτά τα αστικά εισιτήρια του Ο.Α.Σ.Α. όπως γίνεται και στα δρομολόγια προς Πειραιά/Μαγούλα/Κορωπί, να ενταχθεί δηλαδή στο προαστιακό δίκτυο και η γραμμή της Χαλκίδας με τα εισιτήρια του Ο.Α.Σ.Α. να ισχύουν μέχρι Άγιο Στέφανο που τελειώνει η αστική περιοχή.
Προσωπικά είμαι υπέρ της συγχώνευσης των 503 και 537 σε μία γραμμή με 30λεπτη συχνότητα και διέλευση μέσω της οδού Αγίων Σαράντα στην Νέα Ερυθραία, και κατάργησης του 721.
Βεβαίως τίποτε δεν έχει σημασία αν τα ΜΜΜ λειτουργούν κανονικά 2 μέρες την βδομάδα (Σαββατοκύριακο) και απεργούν τις άλλες 5.
Προσωπικά είμαι υπέρ της συγχώνευσης των 503 και 537 σε μία γραμμή με 30λεπτη συχνότητα και διέλευση μέσω της οδού Αγίων Σαράντα στην Νέα Ερυθραία, και κατάργησης του 721.
Βεβαίως τίποτε δεν έχει σημασία αν τα ΜΜΜ λειτουργούν κανονικά 2 μέρες την βδομάδα (Σαββατοκύριακο) και απεργούν τις άλλες 5.