19-11-2021, 07:28 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 19-11-2021, 07:47 PM από kostas720. Edited 1 time in total.)
(14-11-2021, 08:37 PM)MrVanHool Έγραψε: Δεν υπάρχει κανένας από το Κρυονέρι, την Σταμάτα, τον Ευξεινο Πόντο (για το ταξίδι από Διόνυσο έως Στ.Αγ.Στεφάνου δεν σχολιάζω καν) που θα υποστεί τριπλή μετεπιβαση από τα Τοπικά στο 508 και μετά στην Γραμμή 1.Παρότι η μετεπιβίβαση θα είναι τριπλή δεν θα είναι κουραστική. Θα πηγαίνει από το τοπικό στην Θησέως και μέσα σε λιγότερο από 7 λεπτά θα έρχεται το 508! Καλά για τον Ηλεκτρικό με το 6λεπτο δεν το συζητώ. Για τον Προαστιακό θα συνεχίζει ευθεία. Βέβαια η συχνότητα αποτελεί πρόβλημα αλλά άμα φτάσει ένα 20λεπτο θα λυθεί και αυτό.
Τα δε δρομολόγια του Προαστιακού ποτέ δεν θα είναι συχνότερα των 15 λεπτών (και προφανώς ποτέ στο κομμάτι αυτό που συζητάμε).
Άρα τα Τ.ΖΗΡ δεν επιδέχονται κάποιας ουσιαστικής μεταβολής, πέραν μικρών διορθωτικών επεμβάσεων.
Για τον Προαστιακό επίσης θα μπορούσαν να τροποποιηθούν γραμμές για να δίνουν ανταπόκριση σε αυτόν. Πχ κάποιες γραμμές των Αχαρνών θα μπορούσαν να περνάνε από τον Προαστιακό δίνοντας ανταπόκριση για Αθήνα σε λιγότερο από 10λεπτο. Έτσι θα υπάρχει μεγαλύτερη ζήτηση και δεν θα μπαίνουν επιβάτες μόνο από τον Αγ.Στέφανο αλλά από όλη την περιοχή στην οποία εξυπηρετεί. Έτσι μπορούμε να έχουμε τρένα που δεν θα είναι άδεια.
Τα ΜΜΜ της Αθήνας πιστεύω ότι είναι σωστά σαν φιλοσοφία αλλά χρειάζονται αρκετά μεγάλες αλλαγές , κυρίως επεκτάσεις ιδίως του Μετρό και του Προαστιακού, έτσι και αλλιώς ο Αγ.Στέφανος και οι γύρω περιοχές λόγω ότι δεν βρίσκονται στην αστική αστική περιοχή μπορούν να καλυφθούν από τον Προαστιακό.