13-11-2021, 01:06 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 13-11-2021, 01:32 PM από kostas720. Edited 2 times in total.)
Μετά από μεγάλη σκέψη βρήκα (ας πούμε) μία καλή λύση στο θέμα με τα τοπικά Ζηρινίου. Ουσιαστικά πιστεύω πως για αυτές τις περιοχές πρέπει να κάνει την δουλειά του ο ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ. Ο ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ αυτή την στιγμή είναι με άθλια δρομολόγια ανά 2 ώρες. Επίσης δεν υπάρχει μία ουσιαστική εξυπηρέτηση προς την Αθήνα διότι το τμήμα πάνω από Δεκέλεια δεν βρίσκεται στην τιμολογιακή πολιτική του ΟΑΣΑ , την ίδια στιγμή που το 535Α ανεβαίνει μέχρι Μαραθώνα με κανονικό εισιτήριο ΟΑΣΑ. Ας προχωρήσω στις λύσεις...
1) ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
Ο ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ όπως έγραψα και πριν είναι ''ακατάλληλος'' για χρήση. Η ιδέα μου είναι
Α)να επεκταθεί το ηλεκτρονικό εισιτήριο μέχρι τις Αφίδνες.
Β)τα αραιά δρομολόγια να τα καλύπτει ένα δρομολόγιο το οποίο θα αναχωρεί ανά μία ώρα προς τις Αφίδνες. Δηλαδή ένα ΑΘΗΝΑ-ΑΦΙΔΝΕΣ. Επίσης τα δρομολόγια Αθήνα - Χαλκίδα θα επεκταθούν μέχρι τον Πειραιά και θα γίνουν πιο συχνά ανά 1 ώρα.
Έτσι θα έχουμε ένα πλέγμα δρομολογίων που θα περνάει τρένο κάθε μισή ώρα (30 λεπτά) και επίσης η διαδρομή Αγ.Στέφανος - Αθήνα θα πραγματοποιείται με ηλεκτροκίνητα τρένα μέσα σε μόλις 23 λεπτά. Θα είναι πραγματικά μία ανάσα για την περιοχή που θα έχουν γρήγορη και εύκολη μετακίνηση προς την Αθήνα!!!
2) ΤΑ ΤΟΠΙΚΑ ΖΗΡΙΝΕΙΟΥ
Εδώ δεν υπάρχουν πολλά λόγια. Το σχέδιο είναι απλό. Σύνδεση όλων των περιοχών με τον προαστιακό. Δηλαδή θα έχουμε τις εξής γραμμές
507 ΣΤΑΜΑΤΑ - ΡΟΔΟΠΟΛΗ - ΣΤ.ΑΓ.ΣΤΕΦΑΝΟΣ
535 ΕΥΞΕΙΝΟΣ ΠΟΝΤΟΣ - ΣΤ.ΑΓ.ΣΤΕΦΑΝΟΣ
536 ΔΙΟΝΥΣΟΣ - ΣΤ.ΑΓ.ΣΤΕΦΑΝΟΣ
Για την Κηφισίας/Ελ.Βενιζέλου/Θησέως θα έχουμε τον νέο ''κορμό''
508 ΖΗΡΙΝΕΙΟ - ΑΓ.ΣΤΕΦΑΝΟΣ με πολύ συχνά δρομολόγια
Το 535Α δεν θα μεταβληθεί να βοηθάει και λίγο το 508 όποτε περνάει και δεν θα διέρχεται από Ε.ΠΟΝΤΟ. Επίσης θα έχει δικά του οχήματα.
Το 503 χωρίς μεταβολή
Tο δε 509 πέρνει την μορφή τοπικού Αγ.Στεφάνου με διαδρομή Κρυονέρι - Στ.Αγ.Στέφανος - Πευκόφυτο.
1) ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
Ο ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ όπως έγραψα και πριν είναι ''ακατάλληλος'' για χρήση. Η ιδέα μου είναι
Α)να επεκταθεί το ηλεκτρονικό εισιτήριο μέχρι τις Αφίδνες.
Β)τα αραιά δρομολόγια να τα καλύπτει ένα δρομολόγιο το οποίο θα αναχωρεί ανά μία ώρα προς τις Αφίδνες. Δηλαδή ένα ΑΘΗΝΑ-ΑΦΙΔΝΕΣ. Επίσης τα δρομολόγια Αθήνα - Χαλκίδα θα επεκταθούν μέχρι τον Πειραιά και θα γίνουν πιο συχνά ανά 1 ώρα.
Έτσι θα έχουμε ένα πλέγμα δρομολογίων που θα περνάει τρένο κάθε μισή ώρα (30 λεπτά) και επίσης η διαδρομή Αγ.Στέφανος - Αθήνα θα πραγματοποιείται με ηλεκτροκίνητα τρένα μέσα σε μόλις 23 λεπτά. Θα είναι πραγματικά μία ανάσα για την περιοχή που θα έχουν γρήγορη και εύκολη μετακίνηση προς την Αθήνα!!!
2) ΤΑ ΤΟΠΙΚΑ ΖΗΡΙΝΕΙΟΥ
Εδώ δεν υπάρχουν πολλά λόγια. Το σχέδιο είναι απλό. Σύνδεση όλων των περιοχών με τον προαστιακό. Δηλαδή θα έχουμε τις εξής γραμμές
507 ΣΤΑΜΑΤΑ - ΡΟΔΟΠΟΛΗ - ΣΤ.ΑΓ.ΣΤΕΦΑΝΟΣ
535 ΕΥΞΕΙΝΟΣ ΠΟΝΤΟΣ - ΣΤ.ΑΓ.ΣΤΕΦΑΝΟΣ
536 ΔΙΟΝΥΣΟΣ - ΣΤ.ΑΓ.ΣΤΕΦΑΝΟΣ
Για την Κηφισίας/Ελ.Βενιζέλου/Θησέως θα έχουμε τον νέο ''κορμό''
508 ΖΗΡΙΝΕΙΟ - ΑΓ.ΣΤΕΦΑΝΟΣ με πολύ συχνά δρομολόγια
Το 535Α δεν θα μεταβληθεί να βοηθάει και λίγο το 508 όποτε περνάει και δεν θα διέρχεται από Ε.ΠΟΝΤΟ. Επίσης θα έχει δικά του οχήματα.
Το 503 χωρίς μεταβολή
Tο δε 509 πέρνει την μορφή τοπικού Αγ.Στεφάνου με διαδρομή Κρυονέρι - Στ.Αγ.Στέφανος - Πευκόφυτο.