24-09-2021, 03:25 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 24-09-2021, 03:26 PM από MrVanHool. Edited 2 times in total.)
(23-09-2021, 03:12 PM)oasagr123 Έγραψε: Συμφωνώ με τα παραπάνω εκτός από αυτό. Δεν πρότεινα την συγκεκριμένη γραμμή με σκοπό να συνδέει την Άνοιξη με την Κατω Κηφισιά αλλά μια εναλλακτική διαδρομή των Τοπικών Ζηρινείου που θα συνδέει τον Ησαπ και το Κέντρο Κηφισίας με συνοικίες της Κηφισίας και ταυτόχρονα με τα βόρεια προάστια και κάποια βόρεια προάστια που δεν συνδέονται με τον προαστιακό Αγ.Στέφανου. Επίσης πρότεινα διαδρομή από Ροδων επειδή η Εκάλη εξυπηρετείται προβληματικά καθως η Λεωφ.Θησέως απέχει μέχρι και 40 λεπτά από κάποιες οδούς της Εκάλης.+ότι θα αποσυμφορούσε τα Τ-Ζηρινείου που έχουν μεγαλη επιβατική κίνηση.Τι πληρότητες έχει η εναλλακτική διαδρομή του 535 σε σχέση με το 509 (γιατί μπαίνει από την Νέα Εκάλη αντί να συνεχίζει την Θησέως) και πόσο αποτελεί πρόβλημα εν γένει η μη διέλευση του από την Δροσιά; Αυτό ως προς την Ρόδων που δεν έχει κανένα νόημα. Δεν υπάρχει κανείς εκεί να χρησιμοποιεί την συγκοινωνία, αλλά και να υπήρχε, θα προτιμούσε να περπατήσει 10-15 λεπτά να πάρει ό,τι κατεβαίνει την Θησέως, παρά να περιμένει 45 λεπτά πότε θα περάσει το φάντασμα.
Να αναφέρω και το ότι εχει αυξηθεί παρα πολύ η κίνηση στις τοπικές γραμμές(ειδικά Ζηρινείου και Γλυφάδας) και ο ΟΑΣΑ συνεχίζει να τις απαξιώνει με άθλιες συχνότητες.
Ο ΟΣΕ Αγ.Στέφανου με τις συχνότητες και το διαφορετικό κόμιστρο, δεν αποτελεί πόλο έλξης για τους κατοίκους. Εδώ ο κανονικός Προαστιακός έχει φτάσει σε μια τραγική απαξίωση από την αδιαφορία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ..
Τα Τ.ΖΗΡ έχουν όντως πάρα πολύ κόσμο και το έχουμε επισημάνει αυτό. Αυτό που χρειάζεται (και από 1/11 θα γίνει) είναι ένας πυκνός κορμός (509) και επικουρικά 507 και 536 (έχουμε κάνει εισήγηση για ενίσχυση και του 507) όλες τις ημέρες της εβδομάδας.