01-06-2021, 10:13 PM
Το 140 ήδη κάνει το κομμάτι Κατεχάκη-Γλυφάδα με παρόμοιο τρόπο με τον οποίο προτείνεις και εσύ, αλλά ήδη το 140 είναι μια γραμμή-μακαρόνι που πολλές φορές κάνει και 90 λεπτά (μην πω πολύ παραπάνω) για να φτάσει Γλυφάδα. Και εκείνο το χρησιμοποιούν κυρίως για τοπικές μετακινήσεις (ή έστω για διαδρομές Ηλιούπολη-Γλυφάδα, Γλυφάδα-Βύρωνας, Κατεχάκη-Ζωργράφου) αλλά κανένας δεν θα κάνει την διαδρομή Πολύγωνο-Γλυφάδα μιας και θα προτιμήσει να πάει σε σταθμό μετρό πρώτα (ιδανικά Πανεπιστήμιο με το 224 και από εκεί μετρό μέχρι το Ελληνικό, απ΄όπου θα πάρει το 122 ή το Α3). Αν δεν περνούσε όμως από τις περιοχές τους Ζωγράφου, του Βυρωνα, του, Υμηττου, της Ηλιουπολης, της Αργυρουπολης και της Γλυφαδας θα ηταν μια παντελως άχρηστη λεωφορειακή γραμμή, όπως αυτή που προτείνεις.
Και πλέον δεν έχουμε την άνεση να υπάρχουν γραμμές που δεν εξυπηρετούν βασικές μετακινήσεις κατοίκων μιας περιοχής
Και πλέον δεν έχουμε την άνεση να υπάρχουν γραμμές που δεν εξυπηρετούν βασικές μετακινήσεις κατοίκων μιας περιοχής
- Μην καταστρέφετε κι άλλο το 164 ! -