09-09-2013, 08:55 PM
(09-09-2013, 08:39 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Η ταχύτητα ενός συρμού δεν εξαρτάται από τον οδηγό, όπως στα λεωφορεία. Υπάρχει το ΚΕΛ που δίνει εντολή για αναχώρηση και η σηματοδότηση που ρυθμίζει την κυκλοφορία, από κοινού με τους ελεγκτές.
Από τη στιγμή που ο επιταχυντής είναι στα χέρια ανθρώπου, εμπλέκεται και ο ανθρώπινος παράγοντας. Αν ήταν πλήρως αυτοματοποιημένα, βλέπε ATO http://en.wikipedia.org/wiki/Automatic_train_operation που έχουν και οι νέοι συρμοί, αλλά δεν θα χρησιμοποιηθεί επί του παρόντος, να λέγαμε πως δεν εμπλέκεται ο ηλεκτροδηγός. Δεν είμαι φαντάζομαι ο μόνος που έχει νιώσει μεγάλες επιταχύνσεις και βιαστικούς ηλεκτροδηγούς ή στην αντίπερα όχθη χαλαρούς που να κονταίνουν η μεγαλώνουν τις χρονοαποστάσεις.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608