22-05-2016, 04:42 PM
(22-05-2016, 03:57 PM)N1Ellinikou Έγραψε: TheTransporter, καλωσήλθες στην κοινότητά μας. Ας σχολιάσω τα παρακάτω:
Διαφωνώ ως προς τη κατάργηση του Α1, καθώς πρέπει να εξυπηρετούνται όλες οι στάσεις στην παραλιακή από κάποιο λεωφορείο.
Συμφωνώ στο να υπάρχει μια εξπρές γραμμή από τον Πειραιά μέχρι τη Βάρκιζα, με την προϋπόθεση όμως ότι θα λειτουργεί κατά τους θερινούς μήνες, όπου και η κίνηση προς τις παραλίες είναι αυξημένη.
Την Α1 την καταργώ λόγω οτι είναι παράλληλη με το τραμ 3 (ΣΕΦ - Βούλα).
Η Γ1 είναι και χειμερινή.
Η Ε1, μπορεί να τερματίζει στην Βούλα στο χειμωνιάτικο πρόγραμμα.
(22-05-2016, 03:57 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Σε αυτό συμφωνώ απόλυτα. Σήμερα στο Β2, πολλοί κατεβαίνουν στο Καλαμάκι αναγκαστικά και περιμένουν Α1 ή Α2 για να συνεχίσουν. Κατά τη γνώμη μου, εάν φτάσει το Β2 Γλυφάδα, πρώτον, διευκολύνεται η σύνδεση Γλυφάδας-παραλίας-Αθήνας και δεύτερον, θα μπορούν να γίνονται ανταποκρίσεις στα τοπικά Γλυφάδας.
Ευχαριστώ, τότε το 1998, την Β2 την τερμάτιζαν στην Γλυφάδα αλλά μετά από 1-2 χρόνια την έκαναν τερματίζει εκεί που είναι σήμερα και γίνεται μια γραμμή να τερματίζει εκεί που είναι στο Προσφυγικό κέντρο;