Αξιολόγηση Θέματος:
  • 15 Ψήφοι - 2.8 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Σχολιασμός γραμμών ΟΑΣΘ (αρίθμηση, ονομασία, διαδρομή κλπ)
#28
(27-08-2013, 10:52 AM)garvanitis Έγραψε: Γενικά κάποιοι με εμφανίζουν ως ανεύθυνο και ότι δεν ξέρω τι μου γίνεται άρα με τα δεδομένα που θέτεις δεν θα έπρεπε καν να μου επιτρέψεις να σου απαντήσω αλλά θα το δοκιμάσω...

Αρχικά θα δούμε το 3. Η γραμμή είναι ουσιαστικά συγχώνευση δύο γραμμών της 1. Αποθήκη-ΝΣΣ και της 3.Φοίνικας-Ν. Δικαστήρια (παλιότερα πριν χτιστούν οι εργατικές αφετηρία είχε στο Βότση). Οι δύο γραμμές αυτές είναι ιδρυτικές - για την ακρίβεια μάλιστα προϋπήρχαν σε μεγάλο μέρος της διαδρομής του της ίδρυσης του ΟΑΣΘ. Την εποχή εκείνη η Βασ. Όλγας δεν είχε το πλάτος που έχει στη σημερινή της μορφή. Επίσης ήταν διπλής κατεύθυνσης και - μέχρι την κατάργησή του - διέρχονταν και το τραμ από αυτή. Η νέα παραλία δεν υπήρχε ακόμη - κατ' επέκτασιν ούτε και η παραλιακή λεωφόρος - και οι γραμμές της Καλαμαριάς (5,6,7) διέρχονταν από αυτήν και εξυπηρετούσαν τους κατοίκους της περιοχής. Προκειμένου λοιπόν να σημειωθεί κυκλοφοριακή "συμφόρηση" (καμία σχέση με τα σημερινά δεδομένα, τότε αυτό σήμαινε να περνάει ένα αυτοκίνητο το πεντάλεπτο) αλλά και για την καλύτερη εξυπηρέτηση της περιοχής της Δελφών ορίστηκε οι συγκεκριμένες γραμμές να διέρχονται από εκεί. Πρόσεχε ακόμη τότε δεν ήταν η σημερινή θεμελιώδης trunk route της πόλης, ήταν δύο συνοικιακές γραμμές όπως όλες οι άλλες. Το περίεργο της υπόθεσης είναι ότι και μετά το μπάζωμα και τη δημιουργία της νέας παραλίας και ενώ τη χρησιμοποιούσαν και οι δύο γραμμές ΚΑΙ οι δύο και σε διαφορετικά σημεία επιστρέφαν στην Δελφών το μεν 1 από Καλλιδοπούλου, το δε 3 από Παρασκευοπούλου!!! Μετά τη ενοποίηση τους ως 1/3 (και από το 1993 σκέτο 3) συνέχισε να επιστρέφει στη Δελφών ακολουθώντας την πορεία του πρώτου κάτι που δεν έχει αλλάξει ακόμη, πηγαίνει από 3ης Σεπτεμβρίου και Στρατού στο πλαίσιο εκτροπής λόγω των έργων του Μετρό. Οι λόγοι τώρα που συμβαίνει; Οι εξής δύο είναι πιθανοί: Ο πρώτος είναι το ότι κανένας από το ΣΑΣΘ δεν "τολμάει" να πειράξει τον αρχικό σχεδιασμό της δρομολόγησης - πιθανώς λόγω εξοικείωσης του κόσμου. Ο δεύτερος είναι κάπως πιο ρομαντικός και δεν είναι άλλος από την πίστη στην παράδοση!

Η περίπτωση του 8 είναι πιο πεζή και δεν περιέχει καθόλου ιστορία. Ο λόγος που ανεβαίνει της 3ης Σεπτεμβρίου και όχι την Αγγελάκη (κάτι που ισχύει και για το 78Ν) είναι για να εξυπηρετήσει το ΑΠΘ, το ΠΑΜΑΚ και παλιότερα το 424ΓΣΝΘ. Το γιατί δεν πάει από εκεί και στην επιστροφή κόντρα σε κάθε λογική δεν το γνωρίζω. Εικάζω ο λόγος μπορεί να είναι το φανάρι της Μ. Αλεξάνδρου με 3ης Σεπτεμβρίου το οποίο και είναι "επιρρεπές" σε ατυχήματα...
Επειδή παρακολουθούσα και το παλιό φόρουμ γνωρίζω ότι ξέρεις δύο πράγματα παραπάνω (από μένα σίγουρα, που έχω με τα ΜΜΜ τη σχέση του επιβάτη και μόνο κι επιπλέον δεν είμαι παρά 18 χρονών). Γι'αυτό και θεωρώ την απάντησή σου υπεύθυνη και σε ευχαριστώ.
Γίνεται να αγοράσει ο ΟΑΣΘ 100 Citaro και 100 Volvo 7700 ή ζητάω πολλά;
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Γραμμές Αστικών λεωφορείων Θεσσαλονίκης - από O530lover - 27-08-2013, 11:11 AM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 7 Επισκέπτης (ες)