15-12-2009, 11:22 PM
Μιας και συζητάμε τα των κορμών να κάνω μια πρόταση σχετικά με την Αγία Παρασκευή (και λόγω εντοπιότητας): To A5 να εξακολουθήσει να έχει τέρμα στην Ανθούσα! Κι όχι μόνο αυτό: να το ακολουθήσει κατά πόδας και το Β5, χωρίς να κάνει τον κύκλο μέσα στον Τσακό. Θεωρώ ότι με αυτό τον τρόπο εξυπηρετείται πολύ καλά η Λεωφόρος Μαραθώνος, η οποία έχει και αυξημένη επιβατική ζήτηση, αλλά και αυξημένο κυκλοφοριακό φόρτο. Το πείραμα με το τέρμα του Α5 στην ΕΡΤ είχε γίνει αρχικά και απέτυχε παταγωδώς. Επίσης η οδός Τρικάλων (το δεύτερο τέρμα, για όσους θυμούνται) δεν ενδείκνυται πλέον, καθώς έχει αλλάξει η σήμανση, αλλά και η όλη περιοχή λόγω της Περιφερειακής Υμηττού. Στο χώρο που θα απελευθερωθεί στην πλατεία Αγίας Παρασκευής από τη μεταφορά του τέρματος του Β5 μπορεί να μεταφερθεί η αφετηρία του 421, το οποίο, ειδικά όταν ανοίξει ο σταθμός μετρό της Αγίας Παρασκευής, χρειάζεται να γίνει τουλάχιστον 10λεπτο στην αιχμή, καθώς θα προσφέρει άμεση πρόσβαση στο μετρό. Τον κλάδο του Β5 εντός της Αγίας Παρασκευής μπορεί να τον αναλάβει η τοπική 417 (ήταν άλλωστε και το παλιό νούμερο), με αφετηρία στο Σταθμό Νομισματοκοπείου και τέρμα στο Σταθμό Αγίας Παρασκευής.