25-06-2022, 02:30 PM
(25-06-2022, 01:58 PM)GeorgIrisbus Έγραψε: Όλα ωραία και όλα καλά... Καταλαβαίνουμε όμως ότι το ΚΤΕΛ Αττικής δεν τηρεί την σύμβαση παραχώρησης και παραβιάζει τους όρους.Ο ημερήσιος προγραμματισμός στην εφαρμογή του ΟΑΣΑ είναι συμβατός με την βασική έκδοση της Τηλεματικής που είναι για την ΟΣΥ και όχι για το αντίγραφο που φτιάχτηκε απο την βασική έκδοση για τα ΚΤΕΛ. Αυτός έχουμε πει είναι ο λόγος που ούτε τα οχήματα των ΚΤΕΛ φαίνονται, ούτε εμφανίζεται ο σωστός ημερήσιος προγραμματισμός, όταν επεμβαίνει ο σταθμάρχης.
Δεν θα έπρεπε, αφού όπως και να έχει οι σταθμαρχες γνωρίζουν ποια δρομολόγια εκτελούνται και ποια όχι, να ενημερώνεται αντίστοιχα ο ημερήσιος προγραμματισμός, αφού δεν βλέπουμε τα οχήματα, να μην περιμένουμε και στις στάσεις σαν τους μ.....; Ή μήπως τα αφήνουμε έτσι ώστε να πληρώνονται και τα ΚΤΕΛ, κάνουν δεν κάνουν το δρομολόγιο;
Επίσης αφού δεν εκτελούνται τα δρομολόγια που αναγράφει η σύμβαση δεν θα έπρεπε να πάρει πίσω η ΟΣΥ το έργο και να μην ξανά πληρωθούν τα ΚΤΕΛ Αττικής (ξανά τονίζω τα Αττικής) για κανένα δρομολόγιο ή έστω να αναλάβουν τα υπόλοιπα ΚΤΕΛ τις γραμμές του Αττικής;
Με το να καθόμαστε έτσι και να μην γίνεται καμία κίνηση, δεν πρόκειται να λυθεί κανένα πρόβλημα. Οι μεν δεν θέλουν να βάλουν το χέρι τους στην τσέπη και να πληρώσουν ούτε για προμήθεια άλλων οχημάτων, ούτε για επισκευή αυτών, ούτε για αγορά εξοπλισμού τηλεματικής κατάλληλου με την εφαρμογή. Οι δε κάνουν τα στραβά μάτια αφού έφυγαν οι κακές γραμμές των Μεσογείων από τα χέρια τους και λύση δεν βρίσκουν αφού και πάλι δεν εκτελούνται τα δρομολόγια. Και στο τέλος ο μόνος που την πληρώνει για μια ζωή είναι ο πολίτης.
Στην βάση δεδομένων των ΚΤΕΛ που έχει πρόσβαση ο ΟΑΣΑ, φαίνεται η πραγματική εκτέλεση του έργου, γιατί τα οχήματα ΕΧΟΥΝ τηλεματική, συνεπώς το έργο αποζημιώνεται αναλόγως.
Το τι πρέπει να γίνει, είναι ευθύνη του Υπουργείου και όχι της ΟΣΥ, του ΟΑΣΑ ή των άλλων ΚΤΕΛ. Η σύμβαση προβλέπει το σενάριο την πλήρους αδυναμίας ή της αποχώρησης, όχι το να λείπει μια βάρδια ή να χαλάσει ένα λεωφορείο.
Τα έντονα παράπονα του επιβατικού κοινού ως προς την εκτέλεση του έργου από το ΚΤΕΛ Αττικής έχουν φέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα, καθώς είπαμε ότι μέχρι τον Οκτώβριο θα βρεθεί ο τρόπος να συνδεθούν οι δύο βάσεις δεδομένων σε μια και να είναι ορατά τα οχήματα και ο ημερήσιος προγραμματισμός των ΚΤΕΛ στην εφαρμογή του ΟΑΣΑ, ώστε τουλάχιστον να ενημερώνεται το επιβατικό κοινό για τις αρρυθμίες στην δρομολόγηση (οι οποίες στο ΚΤΕΛ Αττικής είναι καθημερινές, σαν την ΟΣΥ) και να μην ξεροσταλιαζουν στις στάσεις για μια ώρα περιμένοντας το επόμενο..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''