25-09-2020, 02:13 PM
(25-09-2020, 11:55 AM)GeorgIrisbus Έγραψε: Η ερώτηση μου είναι έστω ότι έρχονται αυτά τα αστικά κτελ πως θα ενσωματωθούν στο δίκτυο τηλεματικής και του ηλεκτρονικού εισιτηρίου αφού στις εκάστοτε περιοχές που βρίσκονται τώρα χρησιμοποιούν τα δικά τους μέσα.
Υπάρχει απόθεμα από την ΟΣΥ για να εγκατασταθουν σε αυτά τα οχήματα μηχανήματα ακύρωσης ηλεκτρονικού εισιτηρίου και κεραίες τηλεματικής; Ή θα αρχίσουμε να ψάχνουμε πάλι στα τύφλα που βρίσκονται τα οχήματα της εκάστοτε γραμμής που θα εξυπηρετούν και θα δίνουμε στον οδηγό την athenacard να σκίσει την άκρη της όπως κάνουν στην επαρχία.
Επίσης όταν με το καλό έρθουν τα οχήματα αυτά δεν πρέπει πρώτα να μπουν συνεργείο ώστε αν δουλεύουν οι προμετωπιδες τους να περαστούν οι γραμμές της Αθήνας που θα εξυπηρετούν;
Οι εργασίες που πρέπει να γίνουν για να δρομολογηθούν τα οχήματα είναι ακριβώς οι 3 που αναφέρεις και μέσα σε 2 εβδομάδες το βλέπω απίθανο να έχουν ολοκληρωθεί σε 100 αυτοκίνητα και να λειτουργούν όλα σωστά. Επίσης, για την τηλεματική και το ηλεκτρονικό εισιτήριο η απεγκατάσταση από αυτοκίνητα της Ο.ΣΥ. και η μετεγκατάσταση στα ΚΤΕΛ λογικά μπορεί να γίνει μόνο από τους αναδόχους των 2 συμβάσεων ΣΔΙΤ όπως έγινε και η εγκατάστασή τους την περίοδο 2016-2018. Αμφιβάλλω ακόμα και αν σήμερα έρχοταν όλα τα αυτοκίνητα Αθήνα και ξεκινούσαν οι εργασίες αν θα προλάβαιναν να γίνουν και στα 100.
Καλύτερη λύση θα ήταν να έβρισκαν με κάποιο τρόπο άμεσα προσωρινά οδηγούς/τεχνίτες και να έβγαιναν έξω περισσευούμενα αυτοκίνητα από Βοτανικό/Πειραιά και ότι μπορεί να εξασφαλιστεί από καλύτερη διαθεσιμότητα αυτοκινήτων στα άλλα Α/Σ.