Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 1 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2017
#59
Η αλήθεια είναι ότι ο κόσμος προτιμάει γραμμές που ξέρει ότι κάποια στιγμή θα περάσουν. Αν μια γραμμή περνάει όποτε το θυμηθεί (άσχετα που αφήνει) όπως το 619 ο κόσμος αρχίζει να αναζητά εναλλακτικές και έτσι η επιβατική κίνηση μειώνεται συνεχώς. Αυτό θα γίνει και με το νέο 755!

Τώρα το 024 με την αλλαγή δεν ξέρω τη συχνότητα θα έχει αλλά δεν νομίζω τα αμαξοστάσιο Άνω Λιοσίων να στέλνει πάνω από ένα όχημα. Άρα θα περνάει όποτε το θυμηθεί και έτσι δεν έχει καμία πιθανότητα επιτυχίας. Βέβαια δεν διαφωνώ ιδιαίτερα με την αλλαγή διότι και το υπάρχον 024 ένα όχημα στη πράξη έχει και τραγική συχνότητα οπότε κανένας νοήμων άνθρωπος δεν κάθεται να το περιμένει. Οι λιγοστοί επιβάτες του είναι μάλλον άτομα που το παίρνουν πάνω στη Λιοσίων.

Για τις γραμμές που πρέπει να πάνε στο Στ. Κάτω Πατησίων δεν διαφωνώ γενικά αλλά το Α11/Β11 δεν θα έπρεπε να πάει. Πρέπει να πάνε οι δευτερεύουσες γραμμές (πχ 711, 719) αλλά όχι οι πολύ βασικές που σηκώνουν τον κύριο όγκο κόσμου στη Λιοσίων που είναι αρκετά μεγάλος. Γιατί δεν πρόκειται να βρεθούν νταλίκες για να βγει όλο το Β12 το οποίο έτσι κι αλλιώς δεν νομίζω να ξαναπάει στη Ράλλη. Και το Α10/Β10 που έχει ήδη νταλίκες ειδικά από το απόγευμα και μετά οι περισσότεροι επιβάτες δεν θέλουν να πάνε από τη μέση της φισούνας και πίσω. Επίσης αν το Α11/Β11 φτάνει μέχρι Στ. Κάτω Πατήσια τότε όγκος κόσμου του θα κατευθυνθεί προς το 700 που πάει έτσι κι αλλιώς στην κόκκινη γραμμή που θέλει ο περισσότερος κόσμος να φτάσει. Και το 700 δεν μπορεί να υποστηρίξει με την υπάρχον συχνότητα άλλο κόσμο.

Φαντάσματα η ΟΣΥ έχει αρκετά ακόμα και σήμερα και κάποια από αυτά δεν βλέπω να έχουν πολλά περιθώρια βελτίωσης (πχ 057).
Όπως επίσης υπάρχουν και γραμμές που έχουν ικανοποιητικό κόσμο μόνο σε συγκεκριμένα κομμάτια και στην υπόλοιπη διαδρομή τους πάνε άδεια. Παράδειγμα τα 025/026/027 που έχουν κόσμο από Ιπποκράτους μέχρι Σύνταγμα και μετά συνεχίζουν άδεια σε μόνιμη βάση.


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2017 - από ecoj - 22-03-2017, 04:15 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2024 N1Ellinikou 90 14.018 03-06-2024, 05:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Sotirisdim4
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2023 N1Ellinikou 69 20.377 20-12-2023, 12:17 PM
Τελευταία Δημοσίευση: christos126
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2022 N1Ellinikou 108 47.837 29-12-2022, 04:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2021 N1Ellinikou 78 50.687 12-11-2021, 09:52 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Markos
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2020 N1Ellinikou 114 92.749 01-12-2020, 01:01 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2019 N1Ellinikou 110 86.115 30-11-2019, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: mercedes elbo
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2018 N1Ellinikou 79 70.442 22-12-2018, 08:56 AM
Τελευταία Δημοσίευση: GeorgIrisbus
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2016 mercedes elbo 86 119.856 28-12-2016, 01:13 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Γνώμες για τις γραμμές λεωφορείων στη Νέα Σμύρνη και προτάσεις για καταργήσεις, τροποποιήσεις ή δημιουργίας γραμμών gregory 1 4.625 07-07-2016, 01:49 AM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2015 georgio 110 148.278 30-12-2015, 01:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)