Αξιολόγηση Θέματος:
  • 19 Ψήφοι - 2.95 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5
#28
Κάποιες σκέψεις περί των τοπικών γραμμών του "καλλικρατικού" Δήμου Διονύσου (τον αποτελούν Αγ. Στέφανος, Άνοιξη, Διόνυσος, Δροσιά, Κρυονέρι, Ροδόπολη, Σταμάτα)...

Σήμερα, την επικράτεια του Δήμου Διονύσου διατρέχουν, προς εξυπηρέτηση των δημοτικών ενοτήτων του οι εξής γραμμές:
- 507 (4 οχήμ.): Εξυπηρετεί μεγάλου μέρος του οδικού άξονα Κηφισίας/Ελ. Βενιζέλου/Θησέως, τη Δροσιά, τη Ροδόπολη και τη Σταμάτα.
- 508 (4 οχήμ): Εξυπηρετεί το σύνολο του προαναφερθέντος οδικού άξονα, τον Αγ. Στέφανο και τον Οικισμό Ποντίων.
- 509 (4 οχήμ): Εξυπηρετεί το σύνολο του προαναφερθέντος οδικού άξονα, τον Αγ. Στέφανο και το Κρυονέρι.
- 535 (2 οχήμ): Εξυπηρετεί μεγάλο μέρος του προαναφερθέντος οδικού άξονα, της Λ. Ανοίξεως, τον Αγ. Στέφανο και τον Εύξεινο Πόντο.
- 536 (4 οχήμ.): Εξυπηρετεί μεγάλο μέρος του προαναφερθέντος οδικού άξονα, το Διόνυσο και τη Ραπεντώσα.
(Σύνολο οχημάτων: 8)
Όλες οι προαναφερθείσες λεωφορειακές γραμμές έχουν αφετηρία στο Ζηρίνειο (Κηφισιά).

Λαμβάνοντας, λοιπόν, υπόψιν:
α) Το ότι πλέον δεν έχουμε επί μέρους δήμους και κοινότητες στην υπό μελέτη περιοχή, αλλά ενιαίο δήμο, με παράλληλη ενοποίηση και των δημοτικών υπηρεσιών.
β) Το ότι στον ενιαίο Δήμο Διονύσου, για την εξυπηρέτηση του κοινού, λειτουργούν μόνο δύο ΚΕΠ, εκ των οποίων το ένα βρίσκεται στον Αγ. Στέφανο (Ηρ. Πολυτεχνείου 25Β) και το άλλο στη Δροσιά (Λ. Μαραθώνος 3).
γ) Την επικάλυψη του οδικού άξονα Κηφισίας/Ελ. Βενιζέλου/Θησέως από πλήθος γραμμών, με ακανόνιστες διελεύσεις, που δεν προσφέρουν ουσιαστική εξυπηρέτηση.
δ) Την έλλειψη προσωπικού κίνησης στην ΟΣΥ και τη συρρίκνωση των εσόδων της εταιρείας, που έχουν ως συνέπεια τη μείωση του συγκοινωνιακού έργου.

Έχω κάνει ως σκέψεις τα εξής:
508: Το τέρμα της μεταφέρεται στην Ηρ. Πολυτεχνείου, πλησίον του Σ.Σ. Αγ. Στεφάνου και θα αποτελεί τη βασική γραμμή εξυπηρέτησης του οδικού άξονα Κηφισίας/Ελ. Βενιζέλου/Θησέως. Ο χρόνος διαδρομής της διαμορφώνεται περίπου στα 40' ανά κατεύθυνση και τα δρομολόγιά της θα πραγματοποιούνται ανά 10' τις ώρες αιχμής, με 8 οχήματα.
509: Ενοποιείται με το τμήμα της 508 από Αγ. Στέφανο έως Οικ. Ποντίων, με διέλευση μέσω της Χέλμου, ώστε να εξυπηρετεί και το Σ.Σ. Αγ. Στεφάνου, αλλά και τις εκεί δημοτικές υπηρεσίες (ΚΕΠ). Ο χρόνος διαδρομής της διαμορφώνεται περίπου στα 25' ανά κατεύθυνση και τα δρομολόγιά της θα εκτελούνται ανά 25' τις ώρες αιχμής με 2 οχήματα.
536: Ενοποιείται με την 507, καλύπτοντας και τη διαδρομή επί της Λ. Ανοίξεως της 535. Ο χρόνος διαδρομής διαμορφώνεται περίπου στα 55' ανά κατεύθυνση και τα δρομολόγιά της θα πραγματοποιούνται ανά 22' τις ώρες αιχμής με 5 οχήματα.
507: Καταργείται, λόγω κάλυψης της διαδρομής της από τις γραμμές 536 και 508.
535: Μετατρέπεται σε τοπική, με αφετηρία στον Εύξεινο Πόντο και διαδρομή κανονικά έως τη συμβολή Μαραθώνος/Χέλμου και έπειτα, δεξιά Χέλμου, δεξιά Κοίμ. Θεοτόκου, αριστερά Καραολή & Δημητρίου, αριστερά Μυστρά, δεξιά Κρήνης, δεξιά Καραολή & Δημητρίου, αριστερά Ευάγ. Πεντζερίδη, δεξιά Ηρ. Πολυτεχνείου, δεξιά Κοιμ. Θεοτόκου, αριστερά Χέλμου, αριστερά Λ. Μαραθώνος, συνέχεια κανονικά. Ο χρόνος διαδρομής της διαμορφώνεται περίπου στα 30' ανά κατεύθυνση και τα δρομολόγιά της θα εκτελούνται ανά 30', με 1 όχημα.

Έτσι, η κατάσταση των οχημάτων διαμορφώνεται ως εξής:
507 => ΠΡΙΝ: 4 | ΜΕΤΑ: 0 (Κατάργηση)
508 => ΠΡΙΝ: 4 | ΜΕΤΑ: 8 (10' αιχμή)
509 => ΠΡΙΝ: 4 | ΜΕΤΑ: 2 (25' αιχμή)
535 => ΠΡΙΝ: 2 | ΜΕΤΑ: 1 (30' αιχμή)
536 => ΠΡΙΝ: 4 | ΜΕΤΑ: 5 (22' αιχμή)
Σύνολο => ΠΡΙΝ: 18 | ΜΕΤΑ: 16 (Εξοικονομούνται 2 οχήματα)

Και τώρα δεκτή πάσα κριτική (γι' αυτό άλλωστε το γράφω)...
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 - από marios.ilioupoli - 25-11-2013, 01:54 AM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 437 647.905 07-06-2024, 10:08 PM
Τελευταία Δημοσίευση: akis
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 65.480 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 166 205.922 16-04-2023, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Aggele
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 369.959 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 163.309 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 264 383.445 09-02-2023, 03:21 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 63.767 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 60 93.537 03-05-2022, 10:00 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 177.615 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 44 70.676 15-11-2019, 04:44 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)