Αξιολόγηση Θέματος:
  • 14 Ψήφοι - 3.36 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ
#23
Τα VanHool είχαν κάποια ελαττώματα όπως την χειρότερη σε σχέση με τα άλλα συνομήλικά τους εσωτερική διαρρύθμιση, αλλά και τον αδύναμο κινητήρα (άλλωστε προέρχονται ως σχέδιο από εσωτερικά λεωφορεία για αεροδρόμια και όχι ως αστικά). Και ίσως μια τέτοια χρήση να μην ήταν και τόσο κακή επιλογή... π.χ. εσωτερικά στα λιμάνια, ή να ενοικιαστούν κάποια από την Olympic Air στην θέση των Neoplan Midi.

Οι Βεργίνες έχουν βολέψει στο Μαρούσι όμως ένας λόγος που συντηρούνται καλά είναι ότι είναι 5 στον αριθμό, ενώ σε καθημερινή βάση χρησιμοποιείται ουσιαστικά μόνο μία, για το 070, που κι αυτή σταματά στις 8:00 το βράδυ, συν άλλη μία που κάνει το πρωϊνό της Πανεπιστημιούπολης, άρα υπάρχει και περιορισμένη χρήση και επαρκής χρόνος για συντήρηση. Στο 040 έχουν αρκετό καιρό να χρησιμοποιηθούν καθώς οι ανεγκέφαλοι ΙΧήδες εξακολουθούν να παρκάρουν σε γωνίες (ειδικά στην γωνία Βασ. Σοφίας και 28ης Οκτωβρίου στην Eurobank υπάρχει πάντα τέτοιο πρόβλημα), παρότι έχουν μπει τα πλαστικά κολωνάκια για να τους αποτρέπουν, έτσι οι "Βεργίνες" λόγω του μεγέθους τους είχαν πρόβλημα διέλευσης.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
[Χωρίς Θέμα] - από TMantzas - 08-02-2010, 10:32 PM
[Χωρίς Θέμα] - από garvanitis - 26-03-2010, 04:53 PM
RE: Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ - από panos81 - 14-05-2010, 09:28 AM
Mercedes-Benz ΕΛΒΟ C97.405GN - από AstikosVolou4780 - 11-11-2013, 06:19 PM
RE: Mercedes-Benz ΕΛΒΟ C97.405GN - από garvanitis - 12-11-2013, 03:51 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)