Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2023
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
(28-04-2023, 07:05 AM)panos1b Έγραψε: [ -> ]Γνώμη μου αλλά αν στο τέλος της σύμβασης κρατήσουμε και αγοράσουμε τα crossway πρόκειται για σκάνδαλο. Κανένας σοβαρός άνθρωπος δεν θα κρατησει τέτοια λεωφορεία.

Τα 2πορτα είναι ακατάλληλα για Αθήνα, όπως έχουμε γράψει πολλές φορές. Τα 3πορτα πιστεύω
 θα μπορούσαν να μείνουν.

@Citaro Όντως, στους λόφους ανεβαίνουν πολύ πιο εύκολα από τις γκαζιέρες. 

@panos44 Εγώ συνήθως κάποια Σάββατα παίρνω το Α3. Χρειάζεται μόνιμα νταλίκες, μόνο που δεν υπάρχουν.   Wink
Α1 και Β1 είχαν δρομολογιο σήμερα 17.00 από Πειραιά. Φύγανε και τα δύο ταυτόχρονα στις 17.18, δηλαδή 18 λεπτά καθυστερημένα, με το Α1 με irisbus μπροστά. Πλατεία Κοραή φτάσανε τρενάκι 17.28, το Irisbus του Α1 γεμάτο πλήρως. Στο δημοτικό θέατρο στη Τσαμαδού ο κόσμος είδε ότι δεν χωρούσε στο Α1 οπότε ήρθαν στο Β1 πίσω, οπότε δύο γεμάτα Irisbus ετοιμάζονται να εξυπηρετήσουν την Ποσειδώνος που εκτός από ένα 217 εχει να δει λεωφορείο ένα 35λεπτο
Το Α1 μόλις πριν ένα μήνα είχε 12 οχήματα στο πρόγραμμα και όλο με νταλίκες. Στην πράξη είχε συνήθως 10.
Πλέον έχει προγραμματισμένα 7! Χωρίς να λείπει όχημα, με 150 λεπτά περίπου κύκλο, δηλαδή μισάωρο προγραμματισμένο σε ώρα αιχμής. Και παρ όλα αυτά δεν έχει ούτε μια νταλίκα.
Το περίεργο είναι ότι υποτίθεται η μείωση οχημάτων έγινε για να πραγματοποιούνται τα πραγματικά δρομολόγια. 9 -> 7 οχήματα το 049, 12 -> 7 το Α1 και πολλά ακόμα. Αλλά από την στιγμή που βγήκαν προγράμματα που ανταποκρίνονταν στην μέχρι τότε πραγματικότητα, άρχισαν από την επόμενη μέρα να λείπουν πάλι 2 οχήματα!
Τώρα είδα ότι το Α1 δεν έχει καθόλου νταλίκες σήμερα. Τραγικό το όλο σκηνικό
Παρομοίως και το 049 δεν έχει νταλίκες σήμερα. Όσα οχήματα είδα με τα μάτια μου ή στην τηλεματική είναι 12μετρα. Βάρεσαν διάλυση στις ΟΣΥ απ' ότι φαίνεται...

Και δυσλειτουργεί και η τηλεματική τον τελευταίο καιρό...
Τώρα είδα ότι Β1 από τις 17.00 και μετά υπολειτουργει σήμερα και θυμίζει τα τρολευ

Από αφετηρία 17.55 19.35 19.55 20.35 22.20
Από τέρμα: 17.10 18.20 21.20 21.55

Ωραίο κενό τρίωρο θα ψάχνονται στην Αργυρούπολη
Αν ισχύουν αυτά που αναφέρονται στο άρθρο η κατάσταση είναι τραγική
https://www.irafina.gr/pallini-trochaio-...a-spitiou/
(02-05-2023, 10:22 PM)patrinos Έγραψε: [ -> ]Αν ισχύουν αυτά που αναφέρονται στο άρθρο η κατάσταση είναι τραγική

Αν και μου φαίνεται υπερβολικό το άρθρο, ούτως ή άλλως τα περισσότερα (αν όχι όλα) MAN A37 του ΚΤΕΛ Αττικής, θα έπρεπε να είναι για σκράπ.  Tongue
Γενικά η κατάσταση με το Α1 τις τελευταίες μέρες δεν παλεύεται. Μονίμως Iris Agora S με κακή χωρητικότητα και το Β1 εξαφανισμένο! Αυτή τη στιγμή φαίνεται πως έχει 5 οχήματα και μόνο το 1 είναι νταλίκα (αν και νομίζω πως είναι 6-7 , πάντα λείπουν πολλά από την τηλεματική). Τα 20-25λεπτα φαίνεται πως τηρούνται γενικά αλλά με 12μετρα είναι ανεπαρκής. Εμένα πάντως με ενοχλεί που κόβουν συνεχώς βάρδιες και πάλι λείπουν συνεχώς οχήματα και οδηγοί. Καλύτερα τραμ λέω εγώ από Πειραιά
To N2 552 (στο 211), to citelis 913 (στο 221) και ένα crossway Ανθουσας (στο Α5) κόλλησαν στην αρχή της Ρήγα Φεραίου για κάνα δεκάλεπτο, δε ξέρω γτ. Οι υπόλοιπες γραμμές κάναν τον κύκλο από Τρικούπη για να βγουν Ακαδημίας
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33