Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
(04-08-2015, 01:31 AM)georgio Έγραψε: [ -> ]Το τελευταιο απο Σαρωνίδα το πετυχαίνω Γλυφαδα γυρω στις 23:55 που σημαίνει σίγουρα άλλα 10' μεχρι το ΕΛΛ δηλαδή απώλεια του τελευταιου μετρο προς Ανθούπολη

Ανάλογα. Πρόσφατα που είχα χρησιμοποιήσει το τελευταίο 122 (22:40 από Σαρωνίδα, καθημερινή ήταν) έφτασε Πλ. Γλυφάδας 23:30 και Ελληνικό στις 23:35!
(04-08-2015, 02:01 AM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Ανάλογα. Πρόσφατα που είχα χρησιμοποιήσει το τελευταίο 122 (22:40 από Σαρωνίδα, καθημερινή ήταν) έφτασε Πλ. Γλυφάδας 23:30 και Ελληνικό στις 23:35!
Καλα εννοειται ειναι αναλογα με τον οδηγό. Εγω το συγκεκριμένο το ειχα δει δυο φορες Κυριακή :54-:55 στην Πλ. Γλυφαδας στο Θ1. Πάντως αφου ειναι και τροφοδοτική του Μετρο θα μπορούσε το τελευταιο δρομολόγιο να το τραβουσαν 5-10' νωρίτερα απο Σαρωνίδα και να είχε στανταρ αναχώρηση απο Πλ. Γλυφ ετσι ωστε να έφτανε ΕΛΛ έστω 23:55.
(04-08-2015, 02:24 AM)georgio Έγραψε: [ -> ]Καλα εννοειται ειναι αναλογα με τον οδηγό. Εγω το συγκεκριμένο το ειχα δει δυο φορες Κυριακή :54-:55 στην Πλ. Γλυφαδας στο Θ1. Πάντως αφου ειναι και τροφοδοτική του Μετρο θα μπορούσε το τελευταιο δρομολόγιο να το τραβουσαν 5-10' νωρίτερα απο Σαρωνίδα και να είχε στανταρ αναχώρηση απο Πλ. Γλυφ ετσι ωστε να έφτανε ΕΛΛ έστω 23:55.
Εκτός από τροφοδοτική του μετρό είναι τροφοδοτική και των κορμών 1,2,3 στη Γλυφάδα. Και οι 3 κορμοί προς Πειραιά / Αθήνα έχουν τελευταία αναχώρηση στις 00:00 από Βούλα και Γκόλφ αντίστοιχα. Αν κάποιος θέλει εναγωνίως μετρό μπορεί να πάρει το 790 των 00:30.
Οτι να ναι με τα δρομολογια του Γ9. Για Σαββατο πρωι το site αναφερει 7:00 7:45 8:00. Στην Χαλκοκονδυλη γραφει 6:55 7:25 7:55 ενω συμφωνα με τον οδηγο ειναι 7:00 7:20 7:40 8:00.
Χαμος σημερα στο 237..εκτος απο την καθημερινη απουσα βαρδυα, χάλασε μια GN και απο τις 3 μεχρι τωρα είναι στη γραμμη 3 Ν1 με δρομολόγια ανα 20'.
Και το καθημερινό μπο@ρδέλο συνεχίζεται :

Όλη τη βδομάδα τα 220/1 έχουν απούσα βάρδια πρωί - απόγευμα. Σήμερα το ξήλωσαν : το πρωϊ χωρίς λόγο και αιτία το όχημα που θα έκανε το δρομολόγιο των 09:20 με προηγούμενο των 09:10 λόγω απούσας βάρδιας) καθόταν στο τέρμα μέχει 09:28, οπότε και αποφάσισε να φύγει. Με συνέπεια βέβαια να μείνει κενό 20' στη διέλευση, να επικρατήσει χάος στη διαδρομή και να φτάσει Ακαδημία μαζί με το επόμενο των 09:30.

Το απόγευμα από τα 6 οχήματα (7 μείον ένα ανεπάνδρωτο =6) χάλασε και ένα, κι έτσι στις 18:00 είχαμε 5 όλα κι όλα στην κυκλοφορία. Μπάχαλο.

Όσο για το 235, άφαντο το 4ο όχημα του απογεύματος. Προφανώς κι αυτό δούλευε με 25λεπτα.
(02-10-2015, 09:13 PM)Citaro Έγραψε: [ -> ]Και το καθημερινό μπο@ρδέλο συνεχίζεται :

Όλη τη βδομάδα τα 220/1 έχουν απούσα βάρδια πρωί - απόγευμα. Σήμερα το ξήλωσαν : το πρωϊ χωρίς λόγο και αιτία το όχημα που θα έκανε το δρομολόγιο των 09:20 με προηγούμενο των 09:10 λόγω απούσας βάρδιας) καθόταν στο τέρμα μέχει 09:28, οπότε και αποφάσισε να φύγει. Με συνέπεια βέβαια να μείνει κενό 20' στη διέλευση, να επικρατήσει χάος στη διαδρομή και να φτάσει Ακαδημία μαζί με το επόμενο των 09:30.

Το απόγευμα από τα 6 οχήματα (7 μείον ένα ανεπάνδρωτο =6) χάλασε και ένα, κι έτσι στις 18:00 είχαμε 5 όλα κι όλα στην κυκλοφορία. Μπάχαλο.

Όσο για το 235, άφαντο το 4ο όχημα του απογεύματος. Προφανώς κι αυτό δούλευε με 25λεπτα.
Δεν υπάρχουν αρκετοί οδηγοί και η εταιρία δε βγαίνει να καλύψει όλες τις βάρδιες όσο και να μειώνονται αυτές! Οπότε κόβονται οχήματα από κάπου ώστε να βγει όσο γίνεται.
(02-10-2015, 09:13 PM)Citaro Έγραψε: [ -> ]Και το καθημερινό μπο@ρδέλο συνεχίζεται :

Όλη τη βδομάδα τα 220/1 έχουν απούσα βάρδια πρωί - απόγευμα. Σήμερα το ξήλωσαν : το πρωϊ χωρίς λόγο και αιτία το όχημα που θα έκανε το δρομολόγιο των 09:20 με προηγούμενο των 09:10 λόγω απούσας βάρδιας) καθόταν στο τέρμα μέχει 09:28, οπότε και αποφάσισε να φύγει. Με συνέπεια βέβαια να μείνει κενό 20' στη διέλευση, να επικρατήσει χάος στη διαδρομή και να φτάσει Ακαδημία μαζί με το επόμενο των 09:30.

Το απόγευμα από τα 6 οχήματα (7 μείον ένα ανεπάνδρωτο =6) χάλασε και ένα, κι έτσι στις 18:00 είχαμε 5 όλα κι όλα στην κυκλοφορία. Μπάχαλο.

Πάντως επειδή όλη την εβδομάδα χρησιμοποιώ τις γραμμές των Άνω Ιλισίων, πέρα από το χθεσινό μπάχαλο λόγω έναρξης Χειμερινού εξαμήνου στη Φιλοσοφική και τις καθημερινές καθυστερήσεις λόγω της συμφόρησης στο Κέντρο ελλείψει Δακτυλίου, δε φαίνεται να υπάρχουν προβλήματα λόγω ανεπάνδρωτων βαρδιών. Πρόβλημα δημιουργείται με το να ανεβοκατεβαίνουν σε "τρενάκι".
(02-10-2015, 09:13 PM)Citaro Έγραψε: [ -> ]Και το καθημερινό μπο@ρδέλο συνεχίζεται :

Όλη τη βδομάδα τα 220/1 έχουν απούσα βάρδια πρωί - απόγευμα. Σήμερα το ξήλωσαν : το πρωϊ χωρίς λόγο και αιτία το όχημα που θα έκανε το δρομολόγιο των 09:20 με προηγούμενο των 09:10 λόγω απούσας βάρδιας) καθόταν στο τέρμα μέχει 09:28, οπότε και αποφάσισε να φύγει. Με συνέπεια βέβαια να μείνει κενό 20' στη διέλευση, να επικρατήσει χάος στη διαδρομή και να φτάσει Ακαδημία μαζί με το επόμενο των 09:30.

Το απόγευμα από τα 6 οχήματα (7 μείον ένα ανεπάνδρωτο =6) χάλασε και ένα, κι έτσι στις 18:00 είχαμε 5 όλα κι όλα στην κυκλοφορία. Μπάχαλο.

Όσο για το 235, άφαντο το 4ο όχημα του απογεύματος. Προφανώς κι αυτό δούλευε με 25λεπτα.

Τα δρομολόγια το 220/1 τουλάχιστον επίσημα δεν είναι 09:10 - 09:20 - 09:30. Κανονικά είναι 09:10 (220) - 09:18 (221) - 09:26 (220) - 09:35 (220). ατά πάσα πιθανότητα έλειπε το 09:18 (221), αλλά δεν έχει λογική να φύγει 09:28 (κανονικά θα έπρεπε να φύγει 09:22-09:23 ως 221 για να μετριαστεί το κενό).

(02-10-2015, 09:32 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Δεν υπάρχουν αρκετοί οδηγοί και η εταιρία δε βγαίνει να καλύψει όλες τις βάρδιες όσο και να μειώνονται αυτές! Οπότε κόβονται οχήματα από κάπου ώστε να βγει όσο γίνεται.

Απολύτως κατανοητό δεν υπάρχουν οτι αρκετοί οδηγοί. Όμως κάποια στιγμή θα πρέπει να γίνουν αλλαγές ώστε να απελευθερωθούν οδηγοί και να μπορεί να βγαίνει το πρόγραμμα. Λ.χ. Κατάργηση 100, 165, 651, 819, 861, B15, X80, Γ10-024 στα Κ. Πατήσια, 719-A13 στην Ανθούπολη, 838 στον Ελαιώνα, 711 στον Προαστιακό Άνω Λιοσίων, 803 στην Αγ. Μαρίνα, "σπάσιμο" του 856 σε 2 τοπικά, κόψιμο 813 με ενισχυση 230 και 12μετρα (δρομολόγηση από Γ. Παπανδρέου και στις δυο κατευθύνσεις), 218-X96 όλη την ημέρα στην Πλατεία Καραισκάκη κ.α.
Στο 237 λειπει καθημερινα 1 αμαξι απο τις αρχες του Χειμερινου. Αυτό ειναι είτε η πρωινη κατσαρη στο Κ2 με αποτέλεσμα η απογευματινή βάρδια του Κ5 να γίνεται Κ2. Ή λειπει αμαξι και το πρωι και το απογευμα που αυτο σημαίνει ότι χτυπάει και 20 λεπτα στην αιχμή.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15