Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Irisbus Citelis
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
οι ασυρματοι τοποθετουνται απο το εργοστασιο?
Τους ξεχασα, και αυτοι εδω...
Οι ασύρματοι δεν είναι (προαιρετικό) κομμάτι της τηλεματικής? Άρα μετρανε στο αρχικό πόστ σου.
Οχι ειναι ανεξαρτητοι τοσο ως εξαρτημα οσο και ως προμηθεια.
Να ρωτησω κατι διαφορετικο...Στα cityclass υπαρχει αυτος ο μοχλος που απελευθερωνει το οχημα...στα citelis και στα citaro υπαρχει καποιο τετοιο πραγματακι??δηλαδη να ξεκινησει το λεωφορειο πριν κλεισουν οι πορτες??
Σου ξαναλεω οτι αυτος ο μοχλος κανει ΑΛΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ. Δεν υπαρχει περιπτωση να ξεκινησει κανενα λεωφορειο απο αυτα χωρις να εχου ΑΣΦΑΛΙΣΕΙ οι πορτες σε επιχειρησιακο επιπεδο.
ναι το ξερω οτι κανει αλλη δουλεια...απλα ρωταω αν υπαρχει η περιπτωση να ξεκινησει το λεωφορειο για καποιο οποιονδηποτε λογο πριν κλεισουν οι πορτες...
(18-10-2011, 07:05 PM)chrispan Έγραψε: [ -> ]Ειδικα το Cityclass αν εχει ανοιχτη πορτα δεν δινει γκαζι. Μηπως εννοεις το Citelis?

Γι΄αυτό στα Cityclass σταματάνε πρώτα και μετά ανοίγουν οι πόρτες!!!
(22-10-2011, 09:29 PM)K.S. Έγραψε: [ -> ]Γι΄αυτό στα Cityclass σταματάνε πρώτα και μετά ανοίγουν οι πόρτες!!!

Μπορούν να δώσουν γκάζι και με τις πόρτες ανοικτές βασικά αυτο στα cityclass μπορείς να το ρυθμίσεις
Δεν μπορεις να ρυθμισεις τιποτα απολυτως. Ειδικα στο Cityclass που δεν μπορεις πρακτικα να κανεις καμια επεμβαση στην ηλεκτρονικη μοναδα (ηδη ειναι αρκετα προβληματικη).
Απο εκει και περα να σου υπενθυμισω οτι ενας τροπος να ακινητοποιηθει ενα λεωφορειο ειναι να κλεισεις τον διακοπτη αλλα ουτε χρησιμοποιειται σαν πρακτικη ουτε θελεις να εισαι μεσα αν συμβει...
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27