Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Irisbus Citelis
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
(08-10-2011, 09:43 PM)chrispan Έγραψε: [ -> ]Στην αρχη ειναι πολυ πιθανο το 20, εχει ολα τα χαρακτηριστικα που αναφερονται. Ειναι επισης πιθανο να τα δουμε και σε περιαστικες διαδρομες με χαμηλη επιβατικη κινηση, αλλα για μικρο χρονικο διαστημα.

Πια είναι αυτά τα χαρακτηριστικά που αναφέρονται;
οταν λες 20 τι εννοεις??
(08-10-2011, 10:41 PM)GiannisB Έγραψε: [ -> ]Πια είναι αυτά τα χαρακτηριστικά που αναφέρονται;
Τα εχω γραψει, ριξε μια ματια σε προηγουμενες δημοσιευσεις...
Με αυτο το λεωφορειο που ειπε παραπανω ενας χρηστης που ηταν στην σινδο,μαθαμε περι τινος προκειτε??
Στα citelis γιατι ο οδηγος χρειαζεται να κατεβασει εναν μοχλο εκει πανω απο τα κουμπια των πορτων και μετα να πατησει το κουμπι για να ανοιξει η πορτα?
Φρενο στασης λεγεται ο μοχλος και ειναι επιπροσθετο μετρο ασφαλεια ορισμενο απο την Ε.Ε. Σε ολα τα λεωφορεια υπαρχει, σε καποια ομως ειναι αυτοματο.
Στα citelis υπαρχει...επισης υπαρχει και στα cityclass,europolis και στα citaro....
Στα citelis ναι είναι ένα μικρό μπιχλιμπίδι το οποίο κουνάει ο οδηγός όταν σταματάει αλλά μετά το ξανακουνάει στα cityclass και στα citaro είναι αυτόματο στα europolis δεν γνωρίζω
(17-10-2011, 08:27 PM)GiannisB Έγραψε: [ -> ]ναι είναι ένα μικρό μπιχλιμπίδι

ROFL
(17-10-2011, 08:27 PM)GiannisB Έγραψε: [ -> ]Στα citelis ναι είναι ένα μικρό μπιχλιμπίδι το οποίο κουνάει ο οδηγός όταν σταματάει αλλά μετά το ξανακουνάει στα cityclass και στα citaro είναι αυτόματο στα europolis δεν γνωρίζω

Τοσο στο Citaro οσο και στα Europolis, Cityclass ειναι ενεργοποιουμενο και απο τον οδηγο, στην πρωτη περιπτωση με ενα μοχλο, στη δευτερη με ενα κουμπακι στο ταμπλο. Τα Volvo το εχουν με διακοπτη, ειναι το (Η).
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27