Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Irisbus Citelis
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Επειδη ομως δεν εισαι εσυ αυτος που αποφασιζει και επειδη αυτο που γραφω ειναι η πληροφορηση απο εγκυρη πηγη σταματησε να με αμφισβητεις με τις φαντασιωσεις σου, αν μη τι αλλο για σενα διοτι εκτιθεσαι...


(30-09-2011, 07:28 PM)chrispan Έγραψε: [ -> ]Επειδη ομως δεν εισαι εσυ αυτος που αποφασιζει και επειδη αυτο που γραφω ειναι η πληροφορηση απο εγκυρη πηγη σταματησε να με αμφισβητεις με τις φαντασιωσεις σου, αν μη τι αλλο για σενα διοτι εκτιθεσαι...

Μια απλή υπόθεση έκανα έχει το δικαίωμα ο κάθε χρήστης να λέει τις απόψεις του σχετικά με αυτά τα πράγματα.

Και αυτά που γράφω σχετικά με παλαιότητες αστικών λεωφορείων που πρέπει να πάρουν καινούργια λεωφορεία τα λένε και κοτζαμ δημοτικές κινήσεις πολιτών δεν τα λέω για δικό μου όφελος.
Να λες τις αποψεις σου μπορεις, να τις προβαλλεις ως δεδομενα, οχι...

Επισης θα με ενδιεφερε να μαθω ποιες ειναι οι κινησεις πολιτων που θελουν brand new οχηματα στο 53 και το 55, γραμμες οι οποιες κοβουν λιγοτερα απο 200 εισιτηρια ημερησιως...
(30-09-2011, 11:02 PM)chrispan Έγραψε: [ -> ]Να λες τις αποψεις σου μπορεις, να τις προβαλλεις ως δεδομενα, οχι...

Επισης θα με ενδιεφερε να μαθω ποιες ειναι οι κινησεις πολιτων που θελουν brand new οχηματα στο 53 και το 55, γραμμες οι οποιες κοβουν λιγοτερα απο 200 εισιτηρια ημερησιως...

Βάλε ακόμα καμιά 100 στο καθένα απ΄ αυτούς που μπαίνουν παράνομα.
χμμ στο 17 λογικο μου ακουγεται να πανε...γιατι το 17 εχει πολλα κοκκινα λεωφορεια καθε μερα,και τα βολβο τα δινουν συνηθως στο 28...καθε μερα βλεπω και πολλα βολβο της τριανδριας στο 28...Χθες ειχαν το 457,459,455 στο 28...Και στο 17 εχουν το 555,572,576...για το 37 πιστευω οτι με βολβο καλυπτεται η γραμμη...εγω θα εβαζα τα citelis σε καποια γραμμη με μεγαλη διαδρομη που να ειναι μεσα στην πολη για να χρησιμευσει και ο κινητηρας τους που ειναι οικολογικοσ...Οπως το 21,29,25,35...
(01-10-2011, 10:41 AM)george-oasth Έγραψε: [ -> ]χμμ στο 17 λογικο μου ακουγεται να πανε...γιατι το 17 εχει πολλα κοκκινα λεωφορεια καθε μερα,και τα βολβο τα δινουν συνηθως στο 28...καθε μερα βλεπω και πολλα βολβο της τριανδριας στο 28...Χθες ειχαν το 457,459,455 στο 28...Και στο 17 εχουν το 555,572,576...για το 37 πιστευω οτι με βολβο καλυπτεται η γραμμη...εγω θα εβαζα τα citelis σε καποια γραμμη με μεγαλη διαδρομη που να ειναι μεσα στην πολη για να χρησιμευσει και ο κινητηρας τους που ειναι οικολογικοσ...Οπως το 21,29,25,35...

Και το 28...
Οι δρομοι που διασχιζει η γραμμη 28 ειναι πολυ αβολοι...Φυσικα δεν αποκλειω να μπει citelis στο 28...Αλλα τα μεχρι τωρα δεδομενα δειχνουν οτι τα citelis τα εμπιστευονται στις εξης διαδρομες,(χωρις αυτο να σημαινει κατι ομως):30,54,51,21,38,20...
(30-09-2011, 11:02 PM)chrispan Έγραψε: [ -> ]Να λες τις αποψεις σου μπορεις, να τις προβαλλεις ως δεδομενα, οχι...

Επισης θα με ενδιεφερε να μαθω ποιες ειναι οι κινησεις πολιτων που θελουν brand new οχηματα στο 53 και το 55, γραμμες οι οποιες κοβουν λιγοτερα απο 200 εισιτηρια ημερησιως...

Η δημοτική κίνηση πολιτών του Ωραιόκαστρου που είναι και η πιο ισχυρή στον νομό Θεσσαλονίκης φαντοζόμαι θα την έχεις ακούστα ότι είναι ισχυρή αυτή λέει ότι πρέπει η γραμμή 56 πρέπει να πάρει καινούργια λεωφορεία και ότι με αυτά μας έχουνε βρωμήσει στους κάπνους και φυσικά τα παιδιά έχουν απoλύτο δίκιο.

Το 577 γιατί έχει πινακίδες ΝΗΖ; κυκλοφόρησε το 2007;

Όσον αναφορά για τις τοπικές γραμμές που γράφω δεν τις γράφω κατά φαντασίαν αλλά θυμάμαι όταν το δημοσίευμα του 2010 όταν ο ΟΑΣΘ είχε πει ποιες γραμμές θα πάρουν καινούργια λεωφορεία όπου ήταν 33,53,54,55,66,67 από τα μονά από τα οποία δεν πήραν καινούργια το 53,55 και από τα διπλά 8,12,78 το οποίο δεν πήρε καινούργια οχήματα το 8 άρα δικαιολογημένα πιστεύω έτσι δηλαδή 53 και 55 citelis και τα citaro στο 8


(01-10-2011, 10:41 AM)george-oasth Έγραψε: [ -> ]χμμ στο 17 λογικο μου ακουγεται να πανε...γιατι το 17 εχει πολλα κοκκινα λεωφορεια καθε μερα,και τα βολβο τα δινουν συνηθως στο 28...καθε μερα βλεπω και πολλα βολβο της τριανδριας στο 28...Χθες ειχαν το 457,459,455 στο 28...Και στο 17 εχουν το 555,572,576...για το 37 πιστευω οτι με βολβο καλυπτεται η γραμμη...εγω θα εβαζα τα citelis σε καποια γραμμη με μεγαλη διαδρομη που να ειναι μεσα στην πολη για να χρησιμευσει και ο κινητηρας τους που ειναι οικολογικοσ...Οπως το 21,29,25,35...

Στο 21 μάλιστα είναι μεγάλη διαδρομή καλά το πας αλλά σιγά την διαδρομή που κάνει το 29,25,35 επόμενως εγώ θα το έβαζα σε 21 όπως είπες και εσύ αλλά σε 56,58 μισά-μισά γιατί τέτοιες γραμμές αξίζουν καλά λεωφορεία
(01-10-2011, 09:06 PM)GiannisB Έγραψε: [ -> ]Η δημοτική κίνηση πολιτών του Ωραιόκαστρου που είναι και η πιο ισχυρή στον νομό Θεσσαλονίκης φαντοζόμαι θα την έχεις ακούστα ότι είναι ισχυρή αυτή λέει ότι πρέπει η γραμμή 56 πρέπει να πάρει καινούργια λεωφορεία και ότι με αυτά μας έχουνε βρωμήσει στους κάπνους και φυσικά τα παιδιά έχουν απoλύτο δίκιο.

Το 577 γιατί έχει πινακίδες ΝΗΖ; κυκλοφόρησε το 2007;

Όσον αναφορά για τις τοπικές γραμμές που γράφω δεν τις γράφω κατά φαντασίαν αλλά θυμάμαι όταν το δημοσίευμα του 2010 όταν ο ΟΑΣΘ είχε πει ποιες γραμμές θα πάρουν καινούργια λεωφορεία όπου ήταν 33,53,54,55,66,67 από τα μονά από τα οποία δεν πήραν καινούργια το 53,55 και από τα διπλά 8,12,78 το οποίο δεν πήρε καινούργια οχήματα το 8 άρα δικαιολογημένα πιστεύω έτσι δηλαδή 53 και 55 citelis και τα citaro στο 8



Στο 21 μάλιστα είναι μεγάλη διαδρομή καλά το πας αλλά σιγά την διαδρομή που κάνει το 29,25,35 επόμενως εγώ θα το έβαζα σε 21 όπως είπες και εσύ αλλά σε 56,58 μισά-μισά γιατί τέτοιες γραμμές αξίζουν καλά λεωφορεία

Απο που προκυπτει οτι η δημοτικη κινηση πολιτων Ωραιοκαστρου ειναι η πιο ισχυρη στον νομο? Ποιο το εργο της, ποια τα αιτηματα και ποια τα αποτελεσματα?
Τα λεωφορεια του Ωραιοκαστρου ειναι σχεδον καινουργια (εξαετιας) και EuroIII κατι το αποδεκτο για ημιπροαστιακη γραμμη. Θεωρουνται - και θα συνεχισουν για καποια χρονια - επαρκη...

Το 577 εχει ΝΗΖ πινακιδες γιατι αλλαξε το 2007.

Το δημοσιευμα αναφερεται σε αρχικες σκεψεις δρομολογησης και οχι στην τελικη η οποια καθοριζεται απο αλλες παραμετρους. Παντως να σε πληροφορησω οτι στις αρχες τα νεα λεωφορεια θα εργαστουν σε επιπεδες σχετικα διαδρομες και οχι απαραιτητα μεγαλου μηκους για καθαρα τεχνικους λογους. Μετα θα παρουν τα βουνα και τα λαγκαδια.

Το 56 ειναι αυτονομο, το 58 λειτουργει ως κυκλωμα γραμμων με το 57 συνεπως δεν τιθεται καν πιθανοτητα κατανομης οπως την γραφεις.
Ναι και εγω ηξερα οτι θα παει ενα citelis στο 53,αλλα πηγε στο 51...οσο για τα διπλα που ηρθαν περυσι εγω τα περιμενα η στο 8 η στο 32...αλλα τα δωσαν στο 78...
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27