Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Yutong E12
#51
(06-04-2024, 02:19 PM)Man Lion\s city Έγραψε: Πάντως υπάρχουν και σε περιοχές που δεν υπάρχουν γραμμές Βοτανικού. Για Ρέντη και Μπραχάμι είχε ακουστεί άλλωστε, αλλά βλέπω και αρκετά στις δοκιμές σε γραμμές Ανθούσας. Επίσης μήπως υπάρχει το ενδεχόμενο να κάνουν απλά διαδρομές; Πχ πολλά κάνουν τον κύκλο της Πλατείας Συντάγματος όπως το 040, αλλά σίγουρα δεν είναι ούτε 049 ούτε 209

Χθες το μεσημέρι είδα ένα Yutong στη Καλλιθέα να κατεβαίνει τη Θησέως προς Ποσειδώνος στο ύψος της Σκρα οπότε δεν αποκλείεται να κάνουν και τυχαίες διαδρομές
Απάντηση
#52
Και χτες είχε στην Δεκελείας αλλά δεν ξέρω αν ήταν 619 (ΒΟΤ) ή 421 (ΑΝΘ)
Απάντηση
#53
Σήμερα πέτυχα 2 στην παραλιακή στο ύψος της Γλυφάδας, και στην άνοδο αλλά και στην κάθοδο.

(06-04-2024, 02:19 PM)Man Lion\s city Έγραψε: Επίσης μήπως υπάρχει το ενδεχόμενο να κάνουν απλά διαδρομές; Πχ πολλά κάνουν τον κύκλο της Πλατείας Συντάγματος όπως το 040, αλλά σίγουρα δεν είναι ούτε 049 ούτε 209

Στο athenstransport είχα διαβάσει ότι θα πρέπει να συμπληρώσουν 5000 χιλιόμετρα (Όλα μαζί ή το καθένα άραγε; Δεν το κατάλαβα αυτό) πριν ξεκινήσουν κανονικά δρομολόγια, οπότε πιστεύω ότι δρομολογούνται σε τυχαίες διαδρομές για να πιάσουν τα χιλιόμετρα που απαιτούνται.
Απάντηση
#54
Στο Μεταξουργείο που είδα ένα συνέχισε προς Καρόλου που δεν πάει αυτή τη διαδρομή καμία γραμμή ούτε λεωφορείου ούτε τρόλει.

Στο εσωτερικό είχε κάποια πράγματα τυλιγμένα με σελοφάν πάντως. Παρελκόμενα του λεωφορείου που δεν έχουν ανοιχτεί.
Απάντηση
#55
Σάκοι με άμμο είναι στο εσωτερικό για προσωμοίωση του βάρους, όπως είχαν και τα τράμ όταν έκαναν δοκιμαστικά.
Απάντηση
#56
(06-04-2024, 03:05 PM)Man Lion\s city Έγραψε: Πως και συγκεκριμένα Α5; Υπάρχουν πολλές γραμμές της Ανθούσας μέσα στο κέντρο που τα χρειάζονται, ειδικά σε σχέση με τα Iris που δεν χωράνε όρθιους. Επίσης θα είναι δύσκολο να είναι μοιρασμένα σε 3-4 αμαξοστασια σε σχέση με το να υπάρχει συνεργείο σε ένα
Ίσως θέλουν να τα βάλουν σε μια συγκεκριμένη γραμμή. Είναι και το γεγονός ότι είναι η γραμμή που μπαίνει μέσα στο αμαξοστάσιο
Απάντηση
#57
(06-04-2024, 05:59 PM)Thanos2265 Έγραψε: Σάκοι με άμμο είναι στο εσωτερικό για προσωμοίωση του βάρους, όπως είχαν και τα τράμ όταν έκαναν δοκιμαστικά.
Δεν το είχα σκεφτεί αυτό. Υποθέτω πως έχεις δίκιο.
Απάντηση
#58
(06-04-2024, 02:56 PM)Leon377 Έγραψε: Οδηγός Ανθούσας μόλις μου είπε ότι λένε να στείλουν 10 στην Ανθούσα αλλά μόνο για Α5

Α5 "έκανε" και ο ίδιος με το YUTONG αραγμένο στην Ακαδημίας
Το Α5 εχει στη διαδρομή προς Αθήνα 12 χλμ κατηφόρα, με μηδενικη κατανάλωση (όποιος εχει full hybrid ΙΧ, ξερει) και στην επιστροφή ομαλή ανωφέρεια χωρίς εξάρσεις. 
Θα βγαζει ανετα την ημερησια δρομολογηση.
Απάντηση
#59
Και σήμερα το μεσημέρι πέτυχα ένα να κατεβαίνει την Πειραιώς. Επομένως τα κυκλοφορούν και την Κυριακή για όποιον τυχόν ενδιαφέρεται.

(07-04-2024, 10:32 AM)Citaro Έγραψε: Το Α5 εχει στη διαδρομή προς Αθήνα 12 χλμ κατηφόρα, με μηδενικη κατανάλωση (όποιος εχει full hybrid ΙΧ, ξερει) και στην επιστροφή ομαλή ανωφέρεια χωρίς εξάρσεις. 
Θα βγαζει ανετα την ημερησια δρομολογηση.

Ενδιαφέρον σχόλιο, μήπως λοιπόν μαζεύουν στοιχεία για την κατανάλωση ρεύματος σε διάφορες γραμμές;

Εν τω μεταξύ βρήκα ένα βίντεο στο youtube από την Yutong το οποίο εξηγεί πώς λειτουργεί το Ε12 και απ' ότι βλέπω υπάρχει και λειτουργία ανάκτησης στην επιβράδυνση (λογικό εφόσον έχουμε ηλεκτροκινητήρες). Αυτό σημαίνει ότι όταν φρενάρει το όχημα οι μπαταρίες φορτίζουν. Ίσως λοιπόν να συγκεντρώνουν τέτοια στοιχεία στην ΟΣΥ για διάφορες γραμμές ή και οδούς/λεωφόρους, εκτός από το να καλύψουν τα χιλιόμετρα που απαιτούνται.

Απάντηση
#60
Κυριακή απόγευμα κατά τις 7.30 είδα ξανά ένα να στρίβει από Περραιβού προς Γρηγορίου Λαμπράκη, ακολουθώντας τη διαδρομή του 825 (προς αφετηρία). Μια γραμμή που δε θα περίμενα να δω ποτέ ηλεκτρικό λεωφορείο είναι η αλήθεια
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)