Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών ΟΑΣΑ
#32
(04-10-2018, 11:41 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Δεν καταλαβάινω προς τι η έκπληξη... Τα ΚΤΕΛ θα έχουν έως και πέντε μήνες (εάν λάβουμε υπόψιν και το ά. 42 παρ. 1 Σ.) για να προχωρήσουν στην παραπάνω επένδυση. Λογικός είναι ο χρόνος υλοποίησης.

Αν πάνε με διαγωνισμό μέχρι να ολοκληρωθεί και ειδικά αν υπάρξουν προφυγές, ενστάσεις κλπ. και μετά να ολοκληρωθεί η προμήθεια, η εγκατάσταση και η λειτουργία δεν φτάνει ούτε ένας χρόνος και 5 μήνες...

Επίσης, δεν διευκρινίζεται ποιος θα πληρώσει για όλα αυτά.. Γιατί το ΚΤΕΛ δεν υπάρχει περίπτωση να βάλει μόνο του το χέρι στην τσέπη..

(04-10-2018, 11:41 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Καιρός να σοβαρευτεί και να πιεστεί η ΟΣΥ, αλλά και το ΚΤΕΛ Αττικής, με τους νέους κανόνες του παιχνιδιού. Άλλωστε, η έκθεση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους επί της παρούσας τροπολογίας αναγράφει στην παράγραφο "Β" ότι "από τις προτεινόμενες διατάξεις, προκαλείται ενδεχόμενη αύξηση εσόδων του κρατικού προϋπολογισμού, από την είσπραξη τυχόν επιβαλλόμενων προστίμων στις εταιρείες Ο.ΣΥ. Α.Ε., ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε. ή Κ.Τ.Ε.Λ. Α.Ε., στην περίπτωση μη εκτέλεσης καθορισμένων δρομολογίων." . Επομένως μιλάμε για ένα καθαρά φοροεισπρακτικό μέτρο από μέρους της Κυβέρνησης, σε περίπτωση αθέτησης συμβατικής υποχρέωσης, προς τους παρόχους του μεταφορικού έργου στην Αθήνα. 

"Καθορισμένα δρομολόγια" είναι τα δρομολόγια που προβλέπονται και που εμφανίζονται δημόσια στο επιβατικό κοινό μέσω επίσημων ιστοσελίδων, εφαρμογών κλπ. Δεν υπάρχει κάποια ασάφεια ή έλλειψη. Επίσης, το όργανο που δέχεται αναφορές και ελέγχει την εκτέλεση ή μη δρομολογίου είναι, βάσει του Ν. 3920/2011 (ά. 5, παρ. 1, περ. ζ'), ο ΟΑΣΑ.

Η τροπολογία τώρα αναφέρει συγκεκριμένα: "Με απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών επιβάλλεται πρόστιμο στις εταιρείες Οδικές Συγκοινωνίες Ανώνυμη Εταιρεία (ΟΣΥ Α.Ε.) ή Σταθερές Συγκοινωνίες Ανώνυμη Εταιρεία (ΣΤΑΣΥ Α.Ε.) ή Κ.Τ.Ε.Λ. Α.Ε. όταν δεν εκτελούν καθορισμένο δρομολόγιο, ποσού δύο χιλιάδων (2.000) ευρώ και σε περίπτωση υποτροπής πρόστιμο ποσού τεσσάρων χιλιάδων (4.000) ευρώ. Τα πρόστιμα αυτά επιβάλλονται μετά από προηγούμενη ακρόαση των ως άνω εταιρειών". Άρα το πρόστιμο επιβάλλεται μόνο από τον εκάστοτε υπουργό με απόφασή του και μόνο μετά από προηγούμενη ακρόαση των εταιρειών. Με λίγα λόγια το πρόστιμο δε θα επιβάλλεται μαγικά, σαν μια κλήση της Τροχαίας, αλλά με υπουργική παρέμβαση. Επίσης, στην προηγούμενη ακρόαση, θα μπορούν οι εταιρείες προφανώς να προβάλλουν ειδικούς λόγους μη εκτέλεσης, όπως έκτακτες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, κυκλοφοριακές συμφορίσεις, ελλείψεις σε προσωπικό και οχήματα κλπ. Στην πράξη δηλαδή δε θα επιβάλλονται τόσο εύκολα τα πρόστιμα. Απλά ο νομοθέτης, αλλά και η πολιτική εξουσία, θέλει να επιδείξει ότι υπάρχει (και καλά) κατασταλτικός τιμωριτικός μηχανισμός. Νομοθετικές φανφάρες δηλαδή.

Τα δρομολόγια ο ΟΑΣΑ άμα θέλει τα αλλάζει αύριο το πρωί και αφήνει και τις μισές γραμμές με 1 όχημα.. Σίγουρα πρέπει τα δρομολόγια που ανακοινώνονται να τηρούνται, το έχουμε κάνει όλοι θέμα πολλάκις.. Το να υπάρχουν όμως πρόστιμα από το κράτος (Κεντρική κυβέρνηση) στο κράτος (ΟΣΥ) είναι το λιγοτερο τραγελαφικό.. Αν τελικώς ισχύσει περισσότερο για το ΚΤΕΛ πιστεύω "χτυπάει η καμπάνα"..

(04-10-2018, 11:41 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Γιατί ανέκδοτα; Καιρός δεν είναι τα ΚΤΕΛ να εναρμονιστούν με τα συγκοινωνιακά δεδομένα των λοιπών συγκοινωνιακών μέσων της Αθήνας; Καιρο τώρα δε λέμε να τοπικοποιθούν τα ΚΤΕΛ σε σταθμους μετρό, να πληρώνεις με το ίδιο εισιτήριο τη διαδρομή σου και άλλα;

Όσον αφορά την τηλεματική/ηλ. εισιτήριο στα ΚΤΕΛ, το νομοθετικό κείμενο αναφέρει πως τα συστήματα αυτά πρέπει να είναι "συμβατά". Άρα όχι και ίδια. Δίνει λοιπόν την δυνατότητα στα ΚΤΕΛ να επιλέξουν αυτά την εταιρεία που θα τους εγκαταστήσει την πρόσθετη υποδομή.

Όσον αφορά τις γραμμές τύπου 310, 314 και 535, με τη νέα νομοθετική ρύθμιση μπορεί να τις αναλάβει το ΚΤΕΛ Αττικής. Θα μπορούσε επίσης το ΚΤΕΛ Αττικής να αναλάβει και γραμμές τύπου 122, 123, 304/305, 322/323, 861. Δεν αποκλείεται και οι υφιστάμενες γραμμές των ΚΤΕΛ Αττικής να αριθμηθούν και να ενταθχούν στον χάρτη του ΟΑΣΑ.

Τέλος, όποιος θέλει να δει αυτούσιο το νομοθετικό κείμενο, το παραθέτω παρακάτω:

https://www.hellenicparliament.gr/UserFi...842385.pdf


Τα ΚΤΕΛ για να φύγουν από το Κέντρο ζητάνε ανταλλάγματα αφού θα χάσουν έσοδα.. Επίσης, το έχουμε ξαναπει ότι γραμμές του ΟΑΣΑ όπως τα 122, 304/5 είναι ΑΔΥΝΑΤΟ να τις δουλέψουν τα ΚΤΕΛ λόγω ακαταλληλότητας των λεωφορείων που διαθέτουν. Δεν κλείνουν οι πόρτες στις νταλίκες με συχνότητες του 15λεπτου και θα χωρέσουν όλοι αυτοί σε πούλμαν των 50 θέσεων.. Εκτός αν πάνε στα ΚΤΕΛ και αγοράσει/νοικιάσει το ΚΤΕΛ 18μετρα αστικά όπως είχε πετάξει κάποιος σαν ιδέα κάποτε.. ROFL

Επίσης, τα 322/323 είναι από τις λίγες πραγματικά κερδοφόρες γραμμές της Ο.ΣΥ. καθότι πληρώνει ο δήμος.. Για ποιο λόγο να χαθούν και αυτά τα έσοδα όταν η Ο.ΣΥ. είναι σε κακή οικονομική κατάσταση;

Εννοείται βέβαια ότι μιλάμε σε υποθετικό επίπεδο καθώς καμιά γραμμή ΔΕΝ φεύγει από την Ο.ΣΥ. Γι' αυτό και όλα τα παραπάνω σχεδόν είναι ανέκδοτα..
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών ΟΑΣΑ - από mercedes elbo - 04-10-2018, 01:22 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Συγκοινωνίες Αθηνών (ΣΑ) - Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών N1Ellinikou 27 37.788 12-12-2017, 12:00 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)