Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ΣΤΑΣΥ - Τραμ
#1
Ρεκόρ ασχετοσύνης από το συντάκτη του in.gr: http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231258761
Το Σάββατο εγκαινιάζεται η γραμμή ΕΛΛΗΝΙΚΟ - ΣΤ. ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ, με βάση το ρεπορτάζ. Άσχετα που δεν έχει καν σχεδιαστεί και είναι και 2η σε προτεραιότητα (μετά το ΣΕΦ - ΠΕΙΡΑΙΑΣ).
Απάντηση
#2
Τι ψάχνεις να βρεις τώρα; Ο άλλος στη zougla είχε μπερδέψει το δρομολόγιο του 732 με αυτό του 11. Τρόλεϊ με λεωφορείο δηλαδή. Ότι να 'ναι. Αφού γράφουν χωρίς να κάνουν ένα κόπο να ψάξουν ορίστε τα αποτελέσματα.
Απάντηση
#3
(24-07-2013, 11:22 AM)ecoj Έγραψε: Τι ψάχνεις να βρεις τώρα; Ο άλλος στη zougla είχε μπερδέψει το δρομολόγιο του 732 με αυτό του 11. Τρόλεϊ με λεωφορείο δηλαδή. Ότι να 'ναι. Αφού γράφουν χωρίς να κάνουν ένα κόπο να ψάξουν ορίστε τα αποτελέσματα.

Δημοσιογραφαρες! Tongue
Απάντηση
#4
Χαζεύοντας στο site της Αττικό Μετρό, βρήκα δυο εικόνες:

[Εικόνα: AM_TRAM_progress_Oct13_LG.jpg]

[Εικόνα: AM_TRAM_progress_Nov13_LG.jpg]

Κατά πάσα πιθανότητα, αυτός ο χώρος θα είναι και το νέο Α/Σ του Τραμ που θα υποστηρίξει την επέκταση προς Πειραιά. Απ' τις φωτογραφίες καταλαβαίνω πως το σημείο στο χάρτη είναι αυτό:

[Εικόνα: lfd3ogpHTg.png]

Ο χώρος αυτός βρίσκεται στα διοικητικά όρια του Παλαιού Φαλήρου, πλησίον της υπάρχουσας στάσης τραμ ''Αγ. Σκέπη''.
Απάντηση
#5
10 χρόνια λειτουργίας συμπληρώνει αύριο το Τραμ και η ΣΤΑ.ΣΥ. το γιορτάζει μ' ένα διαφημιστικό banner στη σελίδα της!

[Εικόνα: 10xroniatram.jpg]

Το ότι δε φρόντισαν ούτε με events ή άλλες ενέργειες (πχ. δωρεάν μετακίνηση), να κάνουν πιο ελκυστικό έστω και για αύριο, Σάββατο, το Τραμ, δείχνει το πόσο η εταιρεία έχει θέσει στο περιθώριο ένα μέσο που έχει χάσει σε μεγάλο βαθμό την εμπιστοσύνη του επιβατικού κοινού, ενώ θα μπορούσε να διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στο σύστημα συγκοινωνιών της Αθήνας.
Απάντηση
#6
Με την επέκταση στην Αργυρούπολη έχουμε τπτ νεότερο;
Προκαθορισμένες ανταποκρίσεις μεταξύ ΜΣΤ και τροφοδοτικών γραμμών τώρα!
Απάντηση
#7
(13-07-2015, 06:45 PM)Desiro Έγραψε: Με την επέκταση στην Αργυρούπολη έχουμε τπτ νεότερο;

Νομίζω ότι τα μόνα έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη από την Α.Μ. είναι η επέκταση της γραμμής 3 του Μετρό στον Πειραιά, οι γεωλογικές μελέτες για τη γραμμή 4 και η επέκταση του Τραμ στον Πειραιά.

Ας ελπίσουμε ότι θα "ξεκλειδώσει" τουλάχιστον η επέκταση προς Αργυρούπολη με τον αναπτυξιακό νόμο που μας έρχεται δώρο μαζί με το μνημόνιο.
Απάντηση
#8
Για να δούμε...Πιστεύω ότι η κύρια αφορμή για να ξεκλειδώσει θα είναι η κατασκευή του mega project στο παλιό αεροδρόμιο, καθώς έτσι θα αποκτήσει πολύ μεγαλύτερη χρησιμότητα.
Προκαθορισμένες ανταποκρίσεις μεταξύ ΜΣΤ και τροφοδοτικών γραμμών τώρα!
Απάντηση
#9
http://www.ypodomes.com/index.php/stathe...E%B1%CF%82 ξεχάστε επεκτάσεις Τραμ στην Αθήνα, η μόνη που θα γίνει κι εάν γίνει είναι αυτή απ΄το ΣΕΦ στον Πειραιά.
Απάντηση
#10
(20-02-2016, 05:53 PM)Citaro Έγραψε: Πιστεύω πως θα κοιτάξουν να τα κρατήσουν (νόμιμα - ξενόμιμα) μέχρι να ανοίξει το Μετρό Χαιδάρι- Πειραιάς και το τράμ ΣΕΦ - Πειραιάς,

Για το μετρό θα συμφωνήσω, αλλά για το τραμ απο που και ως που να εξυπηρετήσει τη μετακίνηση προς το κέντρο του Πειραιά ; Για τους ... αργόσχολους μπορεί να είναι ο,τι πρέπει, αλλά οταν και αν κυκλοφορήσει θα προξενήσει ακόμα μεγαλύτερο χάος απο το ηδη υπάρχον. Επειδή το μέσον αυτό απέτυχε παταγωδώς ειδικά την χειμερινή περίοδο στη παραλιακή γραμμή, αποφάσισε η προηγούμενη δημοτική αρχή λίγο πριν τις εκλογές να φορτώσει αρον-αρον (χωρις φυσικά να ερωτηθεί ο Πειραιώτης πολίτης) το πιο αργό μέσον που υπάρχει ανα την επικράτεια, χωρις κανένα σχέδιο, χωρις καμμία μελέτη και στο κέντρο της πόλης.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)