Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 1 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ΚΤΕΛ Ν. Ηλείας
#31
Ολοκαινοριο το C2. Υπαρχει ενα σοβαρο ζητημα που λεγεται συντηρηση..Δεν μπορει κανεις να βαλει χερι ακομα και απο evobus..Ηρθε η αντικατασταση του χρεπο νεοπλαν που εχει αποσυρθει..Οπως ειχα πει ειναι σιταρο και βρισκεται σε συνεργειο της Πατρας..
Απάντηση
#32
[Εικόνα: thumb_019~1.JPG]
Είναι το 37

[Εικόνα: thumb_DSC_0190.jpg]
Είναι το 61

[Εικόνα: thumb_DSCN0378.JPG]
Είναι το 69
Απάντηση
#33
Το μίντι Νεοπλάν και το Μαν Α20 και όχι Α21 κυκοφορούν αδέσποτα..Χωρίς παμπρίζ
Απάντηση
#34
Γνωρίζει κανείς τι ΜΑΝ είναι το #41 (ΗΑΚ-9757) του νομού;
Απάντηση
#35
Το 41 είναι MAN A03 (Lion's Star)
Απάντηση
#36
Σε ευχαριστώ πολύ!

Μήπως γνωρίζεις επίσης, εάν τα 20, 29 και 41 έχουν κάποια προϊστορία σε άλλο ΚΤΕΛ;
Απάντηση
#37
Το 20 ήταν στην Καρδίτσα νομίζω , το 29 ήρθε καινούριο ( αυτό που είναι τώρα είχε έρθει το 2009 καινούριο ), για το 41 δε γνωρίζω κατι!
Απάντηση
#38
Ξανά ευχαριστώ!

Καλό σου βράδυ.
Απάντηση
#39
Το 101 αστικο ΜΒ αντικατασταθηκε απο αστικο ΜΑΝ Lion City Euro 6..Μπορει να ειναι και του κουτιου μπορει ελαφρως μεταχειρισμενο..
Απάντηση
#40
Από Ο405 σε ΜΑΝ Lion City Euro 6! Εντυπωσιακό πάντως που αγοράζουν τέτοια αστικά λεωφορεία τα οποία πρέπει να κόστισαν πολλά λεφτά, το Citaro C2 μπορεί άνετα να έκανε 150 με 200 χιλιάρικα, και όχι οχήματα 15ετίας όπως συνήθως γίνεται στα ΚΤΕΛ.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)