Αξιολόγηση Θέματος:
  • 55 Ψήφοι - 2.73 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος ΟΑΣΘ και γραμμές
(05-05-2018, 12:54 PM)dim_thess Έγραψε: γινεται χαμος με τις 2 γραμμες .την τεταρτη υπηρξε διαμαρτυρια και αποκλεισμος των λεωφορειων του 23 απο κατοικους ωστε να τα εκτρεπουν στο παλιο δρομολογιο.επικρατησε ενας πανικος και ο οασθ αναγκαστηκε εκεινη την ημερα να εκτελει το 23 με το δρομολογιο της αναστροφης.της επομενες δυο μερες εγιναν συναντησεις με οασθ και οσεθ.ολα ειναι στον αερα και εξεταζονται διαφορες προτασεις.
μια θα ηταν τα irisbus europolis τα οποια οταν παρελαβε ο οασθ για μικρο διαστημα ηταν στο 23 με τους κοκκινους αλεξανδρους.μαλλον ομως δεν την βγαζουν στις ανηφορες.
τωρα στην τηλεματικη ενω ειχαν αφαιρεθει οι 3 κατηργημενες στασεις του 23 εχουν προστεθει ξανα ενω στην πραγματικοτητα ΔΕΝ εκτελουνται
το 22 με την αλλαγη του δρομολογιου του για να καλυπτει την σταση αναστροφη αντιμετωπιζει προβλημα καθως δεν μπορει στην καθοδο της παλαμιδου να στριψει δεξια την πολιορκητου και ετσι κανει δυο φορες την σταση πλατεια τσιτσανη.οτι να ναι

Καλησπερα!
Αυτο το πραγμα, να πηγαινουν να κανουν καλο και να πεφτουν σε λαθη, δειχνει απειρια! Απο την στιγμη που τοσα χρονια υπαρχουν τα 11μετρα, μονο και μονο για την αναστροφη ποιος ο λογος να την καταργησεις? Αν θες να γλιτωσεις σε χρονο δρομολογιου, ας καταργησουν το τμημα Γουναρη-Πολυτεχνειου και να το οδηγουν Γουναρη-Εγνατια, οπου οι στασεις Κολομβου και Αντιγονιδων ειναι στο κεντρο της αγορας. Η αλλη περιπτωση ειναι να θελουν να γλιτωσουν το μισθο του τυπου που καθεται στην αναστροφη και κανει κουμαντο τα λεωφορεια. Τουλαχιστον παλια υπηρχε αυτος. Παντως τα λαθη θα συνεχιζονται, θα την πληρωνουν οι σκεπτομενοι και θα χαιρονται οι αφελης!!!
Το 23 γιατί να έχει αφετηρία τον ΝΣΣ δεν μπορώ να καταλάβω και αυτό έχει από τον Δεκέμβριο του 2010. Η λύση είναι μια το 23 πρέπει να φτάνει μέχρι την Αριστοτέλους στο πέταλο και ξανά πίσω Άνω Πόλη. Δεν έχει νόημα να έρχεται μέχρι ΝΣΣ. Δεν είναι μόνο οι καθυστερήσεις από Μοναστηρίου-Δωδεκανήσου-Νίκης-Βενιζέλου και ούτε καθ εξής αλλά το ότι κόβονται 23 για να παν είτε σε 19,54 και πιο συχνά ειδικά με την προηγούμενη διοίκηση σε 56 και 64. Όσο για το κομμάτι της αναστροφής του 23 τοποθέτηση κάμερας οπισθοπορείας σε (251-265) αν είναι αξιόπιστες φυσικά.

(05-05-2018, 02:56 PM)vard_57 Έγραψε: κάποια λεωφορεία που είναι σε πολύ καλή κατάσταση σε κάνουν να απορείς, αν όλα ήταν «τέλεια», κι αν όχι τέλεια, αλλά όπως θα 'πρεπε να είναι (με τον ΟΑΣΘ), θα ήταν άραγε και τα υπόλοιπα λεωφορεία έτσι;

Ότι μπορούν κάνουν. Δεν έγιναν πλήρη ανακατασκευή κάποιες βίδες πάλι δεν της στερέωσαν καλά χωρία και είχε ένα θεματάκι το 477 με τα φρένα. Αλλά μόνο και μόνο ότι πολλά λεωφορεία βάφτηκαν και αλλάχτηκαν τα καλύμματα με μηδενική επιδότηση παρακαλώ συν και ότι οι άνεργοι δεν πληρώνουν εισιτήριο και ότι οι έλεγχοι περιορίστηκαν (κακώς) δείχνει μια ικανή διοίκηση τουλάχιστον καλύτερη από την προηγούμενη.

Ένα ακόμα τελευταίο που το φώναζα, πολλά χρόνια εδώ μέσα στο forum και καλά τα έλεγα είναι, η κατανομή του στόλου και με δικαίωσε η διοίκηση του Στέλιου Παπά. Εξασφαλίζοντας μικτά τόσο την Δυτική Θεσσαλονίκη όσο και την Ανατολική Θεσσαλονίκη με καλά λεωφορεία ειδικά την μαγκιά που έκανε με το 32 με b9LA και citaro, το 21 με citelis-cityclass,27 με citaro,57-58 με 100αρια στα οποία έχω και πάλι ένσταση και στην ανταλλαγή οχημάτων του 28 με του 11Wink. Ειδικά στην τελευταία με δικαιώνει και πάλι με το βήμα των cityclass. Για τον ίδιο λόγο που έχουν 64 και 85 ανηφορικές γραμμές με cityclass(ορθώς). Για το πως θα τα είχα τα οχήματα; Όπως τα έχει η τωρινή διοίκηση και ακόμα καλύτερα αφήνοντας τους πάντες ικανοποιημένους όπως τα έλεγα παλιά και τα λέω και τώρα. Όσο για τους ''αφελής'' που χαίρονται δεν ονομάζονται έτσι. Η σωστή ονομασία είναι μερίδα ικανοποιημένων κατοίκων Δυτικής Θεσσαλονίκης που επιτέλους καιρός ήτανε να μετακινηθούν σαν άνθρωποι και όχι σαν ζώα όπως τα είχανε κάνει οι προηγούμενοι
Τώρα θυμήθηκα, στο 554 που πέτυχα μια μέρα στο 89, που ήταν σε πολύ καλή κατάσταση, αν σκεφτούμε πόσα έχει περάσει και πόσα χιλιόμετρα έχει (πάνω από 2.000.000; ), Ενώ στην μπροστινή προμετωπίδα είχε κανονικά τη γραμμή, πίσω έλεγε 32. Τώρα 32 από πού κι ως πού;
Γενικότερα αυτού του τύπου οι προμετωπίδες (Dot Matrix ή κάνω λάθος; ) φαίνεται να φθείρονται με τη χρήση, από αλλαγή σε αλλαγή
(06-05-2018, 12:30 AM)vard_57 Έγραψε: Τώρα θυμήθηκα, στο 554 που πέτυχα μια μέρα στο 89, που ήταν σε πολύ καλή κατάσταση, αν σκεφτούμε πόσα έχει περάσει και πόσα χιλιόμετρα έχει (πάνω από 2.000.000; ), Ενώ στην μπροστινή προμετωπίδα είχε κανονικά τη γραμμή, πίσω έλεγε 32. Τώρα 32 από πού κι ως πού;
Γενικότερα αυτού του τύπου οι προμετωπίδες (Dot Matrix ή κάνω λάθος; ) φαίνεται να φθείρονται με τη χρήση, από αλλαγή σε αλλαγή

αυτό έχει συμβεί και σε αλέκο με τα πλαϊνά. Προφανώς θα δρομολογήθηκε μια μέρα στο 32 και θα κόλλησε
(06-05-2018, 12:18 AM)GiannisB Έγραψε: Το 23 γιατί να έχει αφετηρία τον ΝΣΣ δεν μπορώ να καταλάβω και αυτό έχει από τον Δεκέμβριο του 2010. Η λύση είναι μια το 23 πρέπει να φτάνει μέχρι την Αριστοτέλους στο πέταλο και ξανά πίσω Άνω Πόλη. Δεν έχει νόημα να έρχεται μέχρι ΝΣΣ. Δεν είναι μόνο οι καθυστερήσεις από Μοναστηρίου-Δωδεκανήσου-Νίκης-Βενιζέλου και ούτε καθ εξής αλλά το ότι κόβονται 23 για να παν είτε σε 19,54 και πιο συχνά ειδικά με την προηγούμενη διοίκηση σε 56 και 64. Όσο για το κομμάτι της αναστροφής του 23 τοποθέτηση κάμερας οπισθοπορείας σε (251-265) αν είναι αξιόπιστες φυσικά.


Ότι μπορούν κάνουν. Δεν έγιναν πλήρη ανακατασκευή κάποιες βίδες πάλι δεν της στερέωσαν καλά χωρία και είχε ένα θεματάκι το 477 με τα φρένα. Αλλά μόνο και μόνο ότι πολλά λεωφορεία βάφτηκαν και αλλάχτηκαν τα καλύμματα με μηδενική επιδότηση παρακαλώ συν και ότι οι άνεργοι δεν πληρώνουν εισιτήριο και ότι οι έλεγχοι περιορίστηκαν (κακώς) δείχνει μια ικανή διοίκηση τουλάχιστον καλύτερη από την προηγούμενη.

Ένα ακόμα τελευταίο που το φώναζα, πολλά χρόνια εδώ μέσα στο forum και καλά τα έλεγα είναι, η κατανομή του στόλου και με δικαίωσε η διοίκηση του Στέλιου Παπά. Εξασφαλίζοντας μικτά τόσο την Δυτική Θεσσαλονίκη όσο και την Ανατολική Θεσσαλονίκη με καλά λεωφορεία ειδικά την μαγκιά που έκανε με το 32 με b9LA και citaro, το 21 με citelis-cityclass,27 με citaro,57-58 με 100αρια στα οποία έχω και πάλι ένσταση και στην ανταλλαγή οχημάτων του 28 με του 11Wink. Ειδικά στην τελευταία με δικαιώνει και πάλι με το βήμα των cityclass. Για τον ίδιο λόγο που έχουν 64 και 85 ανηφορικές γραμμές με cityclass(ορθώς). Για το πως θα τα είχα τα οχήματα; Όπως τα έχει η τωρινή διοίκηση και ακόμα καλύτερα αφήνοντας τους πάντες ικανοποιημένους όπως τα έλεγα παλιά και τα λέω και τώρα. Όσο για τους ''αφελής'' που χαίρονται δεν ονομάζονται έτσι. Η σωστή ονομασία είναι μερίδα ικανοποιημένων κατοίκων Δυτικής Θεσσαλονίκης που επιτέλους καιρός ήτανε να μετακινηθούν σαν άνθρωποι και όχι σαν ζώα όπως τα είχανε κάνει οι προηγούμενοι
Ένσταση έχω για την άνταλλαγη 11-28.Στο 28 είναι εξαιρετικά άβολα τ cityclass λόγω κοψίματος τιμονιού...Δεν ελίσσεται τόσο εύκολα όπως τα Volvo...Προσωπικά θα τα έβαζα τα cityclass στο 17 επειδή η διαδρομή είναι ευθεία...
Για μένα αυτή έπρεπε να είναι η κατανομή
452-461,694,695 στο 11( και θα βγαίνουν από φοίνικα)
387-396 στο 17 και 397,398 εφεδρικα....397 θα το έβαζα στο 43 σε αντικατάσταση του 561 και 398 θα το έδινα στο 53 σε αντικατάσταση του 577

(05-05-2018, 02:25 PM)GiannisB Έγραψε: 477 στο 56 σε τέλεια κατάσταση λες και το πήραν σήμερα
Έγινε ανακατασκευή αμαξώματος στην ελβο και άλλαξαν κάποια καθίσματα...Φυσικά το ξανά βάψανε!! Μηχανικά δεν έγινε καμία αλλαγή !!!Οποτε μην το περιμένετε ζωηρό όχημα

(06-05-2018, 12:30 AM)vard_57 Έγραψε: Τώρα θυμήθηκα, στο 554 που πέτυχα μια μέρα στο 89, που ήταν σε πολύ καλή κατάσταση, αν σκεφτούμε πόσα έχει περάσει και πόσα χιλιόμετρα έχει (πάνω από 2.000.000; ), Ενώ στην μπροστινή προμετωπίδα είχε κανονικά τη γραμμή, πίσω έλεγε 32. Τώρα 32 από πού κι ως πού;
Γενικότερα αυτού του τύπου οι προμετωπίδες (Dot Matrix ή κάνω λάθος; ) φαίνεται να φθείρονται με τη χρήση, από αλλαγή σε αλλαγή

Η προμετωπίδες είναι της lawo...Δεν φθείρονται αλλά κολλάνε επειδή είναι παλαιας τεχνολογίας...Συνήθως άμα ξανά πληκτρολογήσεις την γραμμή ξεκολλάνε

Το 23 καλώς η κακώς για μένα δεν έπρεπε να εξυπηρετεί τις συκιές! Καλό θ ήταν να έφτανε μέχρι το τέρμα του 18 και ξανά πίσω...Δεν ξέρω αν θα ήταν εφικτό να ανοίγει δρομολόγια από εκεί και όχι από σταθμό
Επίσης το 18 την θεωρώ ίσως την πιο άκυρη ονομαστικά γραμμή...Δεν φτάνει καν μέχρι τους Αγίους Αναργύρους (Φτάνει σε απόσταση ενός χιλιομέτρου απο την εκκλησία) και φυσικά δεν τερματίζει στο κορδελιο αλλά στην Μενεμένη...Ομοίως και το 42....Συκιές-Μενεμένη έπρεπε να λέγεται το 18 και Μενεμένη-Κοιμ.Ευοσμου το 42
Το μόνο λάθος για τα cityclass είναι το κόψιμο στο τιμόνι και δεκτή η ένσταση κύριε συνήγορε Tongue. Το ορθώς πήγαινε για την ανηφόρα. Γιατί δεν χρεώνουν αφού μιας και θα παίρνει το 11 από Φοίνικα 680-689 στα χωριά του Φοίνικα ας βάλλουν τα 690-695 και αυτά τα 400αρια του 17 σε 36,66,67.
(06-05-2018, 12:18 AM)GiannisB Έγραψε: Ένα ακόμα τελευταίο που το φώναζα, πολλά χρόνια εδώ μέσα στο forum και καλά τα έλεγα είναι, η κατανομή του στόλου και με δικαίωσε η διοίκηση του Στέλιου Παπά. Εξασφαλίζοντας μικτά τόσο την Δυτική Θεσσαλονίκη όσο και την Ανατολική Θεσσαλονίκη με καλά λεωφορεία ειδικά την μαγκιά που έκανε με το 32 με b9LA και citaro, το 21 με citelis-cityclass,27 με citaro,57-58 με 100αρια στα οποία έχω και πάλι ένσταση και στην ανταλλαγή οχημάτων του 28 με του 11Wink. Ειδικά στην τελευταία με δικαιώνει και πάλι με το βήμα των cityclass. Για τον ίδιο λόγο που έχουν 64 και 85 ανηφορικές γραμμές με cityclass(ορθώς). Για το πως θα τα είχα τα οχήματα; Όπως τα έχει η τωρινή διοίκηση και ακόμα καλύτερα αφήνοντας τους πάντες ικανοποιημένους όπως τα έλεγα παλιά και τα λέω και τώρα. Όσο για τους ''αφελής'' που χαίρονται δεν ονομάζονται έτσι. Η σωστή ονομασία είναι μερίδα ικανοποιημένων κατοίκων Δυτικής Θεσσαλονίκης που επιτέλους καιρός ήτανε να μετακινηθούν σαν άνθρωποι και όχι σαν ζώα όπως τα είχανε κάνει οι προηγούμενοι

Ποιοι ακριβώς είναι αυτοί οι ικανοποιημένοι κάτοικοι της Δυτικής Θεσσαλονίκης, που μετακινούνται σαν άνθρωποι και όχι σαν ζώα; Όταν με τα Β10Μ είχα συχνότητα στο 32 ανά 6-7 λεπτά στην πρωινή αιχμή, και τώρα με τα B9LA/Citaro εμφανίζουν έως και 20λεπτα κενά, σε μια γραμμή που φορτώνει όλο τον Εύοσμο, Αμπελόκηπους και τη μισή Σταυρούπολη, να το βράσω που είναι καλύτερα τα οχήματα, πάλι αγκαλιά με την πόρτα χωράω και πάλι σαν ζώο μετακινούμαι.
Και πολλές φορές έχω προτιμήσει να περπατήσω από τους Αμπελόκηπους ως τον ΝΣΣ για να πάρω από εκεί λεωφορείο, αφού η εφαρμογή εμφάνιζε 21 και 32 σε 20 λεπτά ή και ποτέ. Κάποιος ηλικιωμένος ή γονιός με παιδιά, και ο κάτοικος του Ευόσμου που απέχει μεγαλύτερη απόσταση, δεν έχει καν αυτή τη δυνατότητα. Πολύ σωστά λοιπόν αποκαλούν αφελείς αυτούς που χαίρονται, ίσως θα έπρεπε και χειρότερα αλλά σέβομαι την ευπρέπεια του forum.
Όσο για τη "μαγκιά" που λες ότι έκανε η διοίκηση με τις ανταλλαγές στόλου, εγώ απλά βλέπω ότι δρομολογούν τυχαία λεωφορεία σε τυχαίες γραμμές. Ας δεχτούμε ότι στο 32 ήταν δικαιολογημένα τα παράπονα του κόσμου για τα παλιά λεωφορεία (αν και ξανατονίζω ότι τώρα τα λεωφορεία μπορεί να είναι σύγχρονα, αλλά οι συνθήκες μετακίνησης εξακολουθούν να είναι απαράδεκτες). Στο 28 και στο 11 ποιος ο λόγος της ανταλλαγής, αφού πρόκειται για ίδιας ηλικίας λεωφορεία (εκτός από την ανεξήγητη εμπάθεια που εσύ προσωπικά έχεις με τα B7L); Πέραν του ότι τα Β10Μ ξανάρχισαν να βγαίνουν στους δρόμους σε όλες τις γραμμές του δικτύου, και δη στη χειρότερη απ'όλες (52), που αν οι επιβάτες του 32 μετακινούνται μια φορά σαν ζώα, οι φοιτητές του ΤΕΙ που ουσιαστικά δεν έχουν καμία άλλη εναλλακτική, τι να πουν;
Κι η διοίκηση, αντί να κοιτάξει να συμμαζέψει το χάος, κάθεται και απαντά στο τι είπε ο Μπουτάρης στο FB και τι είπε ο Μητσοτάκης στα ραδιόφωνα.
Γίνεται να αγοράσει ο ΟΑΣΘ 100 Citaro και 100 Volvo 7700 ή ζητάω πολλά;
(06-05-2018, 10:32 AM)O530lover Έγραψε: Ποιοι ακριβώς είναι αυτοί οι ικανοποιημένοι κάτοικοι της Δυτικής Θεσσαλονίκης, που μετακινούνται σαν άνθρωποι και όχι σαν ζώα; Όταν με τα Β10Μ είχα συχνότητα στο 32 ανά 6-7 λεπτά στην πρωινή αιχμή, και τώρα με τα B9LA/Citaro εμφανίζουν έως και 20λεπτα κενά, σε μια γραμμή που φορτώνει όλο τον Εύοσμο, Αμπελόκηπους και τη μισή Σταυρούπολη, να το βράσω που είναι καλύτερα τα οχήματα, πάλι αγκαλιά με την πόρτα χωράω και πάλι σαν ζώο μετακινούμαι.
Και πολλές φορές έχω προτιμήσει να περπατήσω από τους Αμπελόκηπους ως τον ΝΣΣ για να πάρω από εκεί λεωφορείο, αφού η εφαρμογή εμφάνιζε 21 και 32 σε 20 λεπτά ή και ποτέ. Κάποιος ηλικιωμένος ή γονιός με παιδιά, και ο κάτοικος του Ευόσμου που απέχει μεγαλύτερη απόσταση, δεν έχει καν αυτή τη δυνατότητα. Πολύ σωστά λοιπόν αποκαλούν αφελείς αυτούς που χαίρονται, ίσως θα έπρεπε και χειρότερα αλλά σέβομαι την ευπρέπεια του forum.
Όσο για τη "μαγκιά" που λες ότι έκανε η διοίκηση με τις ανταλλαγές στόλου, εγώ απλά βλέπω ότι δρομολογούν τυχαία λεωφορεία σε τυχαίες γραμμές. Ας δεχτούμε ότι στο 32 ήταν δικαιολογημένα τα παράπονα του κόσμου για τα παλιά λεωφορεία (αν και ξανατονίζω ότι τώρα τα λεωφορεία μπορεί να είναι σύγχρονα, αλλά οι συνθήκες μετακίνησης εξακολουθούν να είναι απαράδεκτες). Στο 28 και στο 11 ποιος ο λόγος της ανταλλαγής, αφού πρόκειται για ίδιας ηλικίας λεωφορεία (εκτός από την ανεξήγητη εμπάθεια που εσύ προσωπικά έχεις με τα B7L); Πέραν του ότι τα Β10Μ ξανάρχισαν να βγαίνουν στους δρόμους σε όλες τις γραμμές του δικτύου, και δη στη χειρότερη απ'όλες (52), που αν οι επιβάτες του 32 μετακινούνται μια φορά σαν ζώα, οι φοιτητές του ΤΕΙ που ουσιαστικά δεν έχουν καμία άλλη εναλλακτική, τι να πουν;
Κι η διοίκηση, αντί να κοιτάξει να συμμαζέψει το χάος, κάθεται και απαντά στο τι είπε ο Μπουτάρης στο FB και τι είπε ο Μητσοτάκης στα ραδιόφωνα.

Ναι για την μετακίνηση πες μου ποσά 12μ μπαίνουν σε 19,27,32,34,52 τώρα και ποσά 12μ μπαίναν τότε ειδικά από το 2013 μέχρι και τον Αύγουστο του 2017 πριν αναλάβει ο κ. Παπάς. Θα στο πω σχεδόν όλες οι δυνάμεις των γραμμών ήταν με μόνα με άθλιες συνθήκες μετακινήσεις ακόμα και ο λόγος γιατί ; Για να μην στείλει ο Φοίνικας που είχε διαθεσιμα στην Σταυρουπολη με αυτήν την παπάτζα που επικρατούσε ταχα για οικονομία καυσίμων. Τώρα με λιγότερα έσοδα πως δίνει ο Φοίνικας οχήματα χωρίς να νοιάζονται για την υποτιθέμενη οικονομία καυσίμων ; Δεν θα ξεχάσω ποτέ ότι υπήρχαν αλεκοι που κάθε λίγο και λιγάκι μεναν στον δρόμο και αντί τότε που περίσσευαν b9LA δεν τα δίνανε προτιμούσαν η να στείλουν 12μ η καθόλου λεωφορείο ταλαιπωρώντας τόσους κατοίκους στο δρόμο περιμένοντας στο κρύο και τις ζεστές και άλλες γραμμές με 18μ άκυρες μέσα στον χειμώνα το 69. Δεν θα ξεχάσω επίσης ποτέ καθημερινή ημέρα στο 56 στο Ωραιόκαστρο να παθαίνουν καθημερινά πάνω από τρία 600ρια βλάβη και όταν περίσσευαν citelis για το γινόταν ; Μην στέλνετε καθόλου για να μην ζοριστούν στις ανηφόρες και ο κόσμος περίμενε και πάλι σε κρύο και ζέστη και στριμοχνωνταν σαν την σαρδέλα. Ενώ τώρα περιμένω στα δρομολόγια του Σαββάτου μισή ώρα στο Ωραιόκαστρο το πολύ πολύ, τότε πάνω από 40 λεπτά. Όσο για το 52 πες μας για τα b7rle Δεκέμβριο του 2013 καλύτερα είναι με b7rle η άλλο 12μ.

Οι συχνότητες σε αυτές τις γραμμές που αναφέρεις δεν το τρώω το παραμύθι ότι ήταν πυκνές. Ακόμα και να είναι όπως τα λες πια η διαφορά με 12μ και πια τώρα με 18μ και πιο αραιά όπως μας λες; Καμία απλά και έτσι είναι μετακινήσαι τουλάχιστον με b9LA και Citaro. Τέλος στο αν βαθμολογούσα τις δυο διοίκησεις στην παλιά μηδέν στα 5 αστεράκια και τώρα 2 με 3 στα πέντε αστεράκια
(06-05-2018, 11:29 AM)GiannisB Έγραψε: Ναι για την μετακίνηση πες μου ποσά 12μ μπαίνουν σε 19,27,32,34,52 τώρα και ποσά 12μ μπαίναν τότε ειδικά από το 2013 μέχρι και τον Αύγουστο του 2017 πριν αναλάβει ο κ. Παπάς. Θα στο πω σχεδόν όλες οι δυνάμεις των γραμμών ήταν με μόνα με άθλιες συνθήκες μετακινήσεις ακόμα και ο λόγος γιατί ; Για να μην στείλει ο Φοίνικας που είχε διαθεσιμα στην Σταυρουπολη με αυτήν την παπάτζα που επικρατούσε ταχα για οικονομία καυσίμων. Τώρα με λιγότερα έσοδα πως δίνει ο Φοίνικας οχήματα χωρίς να νοιάζονται για την υποτιθέμενη οικονομία καυσίμων ; Δεν θα ξεχάσω ποτέ ότι υπήρχαν αλεκοι που κάθε λίγο και λιγάκι μεναν στον δρόμο και αντί τότε που περίσσευαν b9LA δεν τα δίνανε προτιμούσαν η να στείλουν 12μ η καθόλου λεωφορείο ταλαιπωρώντας τόσους κατοίκους στο δρόμο περιμένοντας στο κρύο και τις ζεστές και άλλες γραμμές με 18μ άκυρες μέσα στον χειμώνα το 69. Δεν θα ξεχάσω επίσης ποτέ καθημερινή ημέρα στο 56 στο Ωραιόκαστρο να παθαίνουν καθημερινά πάνω από τρία 600ρια βλάβη και όταν περίσσευαν citelis για το γινόταν ; Μην στέλνετε καθόλου για να μην ζοριστούν στις ανηφόρες και ο κόσμος περίμενε και πάλι σε κρύο και ζέστη και στριμοχνωνταν σαν την σαρδέλα. Ενώ τώρα περιμένω στα δρομολόγια του Σαββάτου μισή ώρα στο Ωραιόκαστρο το πολύ πολύ, τότε πάνω από 40 λεπτά. Όσο για το 52 πες μας για τα b7rle Δεκέμβριο του 2013 καλύτερα είναι με b7rle η άλλο 12μ.

Οι συχνότητες σε αυτές τις γραμμές που αναφέρεις δεν το τρώω το παραμύθι ότι ήταν πυκνές. Ακόμα και να είναι όπως τα λες πια η διαφορά με 12μ και πια τώρα με 18μ και πιο αραιά όπως μας λες; Καμία απλά και έτσι είναι μετακινήσαι τουλάχιστον με b9LA και Citaro. Τέλος στο αν βαθμολογούσα τις δυο διοίκησεις στην παλιά μηδέν στα 5 αστεράκια και τώρα 2 με 3 στα πέντε αστεράκια

Ε, καλά, όλοι είμαστε τρελοί κι εσύ ξέρεις καλύτερα.
Γίνεται να αγοράσει ο ΟΑΣΘ 100 Citaro και 100 Volvo 7700 ή ζητάω πολλά;
(06-05-2018, 11:58 AM)O530lover Έγραψε: Ε, καλά, όλοι είμαστε τρελοί κι εσύ ξέρεις καλύτερα.

Τι να πω οποίος έχει την μύγα μυγιάζεται


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 8 Επισκέπτης (ες)