Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Τηλεματική λεωφορείων ΟΑΣΘ & ΚΤΕΛ
(20-05-2021, 06:28 PM)jimis2001 Έγραψε: Όχι, αλλά είναι λογικό να εικάσω ότι θα έρθουν και ότι θα κυκλοφορούν εκτός και αν μαθευτεί ότι κάτι άλλο θα γίνει με αυτά τα δύο οχήματα

Δεν θα έρθουν ποτέ, δεν υπάρχουν και λογικά δεν θα υπάρξουν εκτός αν καλύψουν το κενό αν και όταν έρθουν επιπλέον οχήματα από τον Παπαδάκη. Θεωρώ ότι αυτό το κενό προέκυψε επειδή ήρθανε 2 παραπάνω ΜΑΝ 3θυρα αντί για 2 Citarο
Απάντηση
(20-05-2021, 06:32 PM)garvanitis Έγραψε: 2051-2061, 2101-2107, 2110-2192, 2201-2245, 2301-2307, 2401-2422, 2451-2455, σύνολο 180 οχήματα, όσα προβλέπονται στην σύμβαση... Δεν θα μαθευτεί απολύτως τίποτα για τα 2108 και 2109 γιατί πολύ απλά ΔΕΝ υπάρχουν!
Περίεργο που τώρα ακούω ότι αυτοί είναι οι πραγματικοί των οχημάτων, ενώ εδώ και μήνες άκουγα διαφορετικούς από τον Σκόδρα. Εφόσον ισχύουν όμως αυτό σημαίνει πως όλα τα οχήματα πλέον μπήκαν στην τηλεματική!
Απάντηση
(20-05-2021, 07:00 PM)jimis2001 Έγραψε: Περίεργο που τώρα ακούω ότι αυτοί είναι οι πραγματικοί των οχημάτων, ενώ εδώ και μήνες άκουγα διαφορετικούς από τον Σκόδρα. Εφόσον ισχύουν όμως αυτό σημαίνει πως όλα τα οχήματα πλέον μπήκαν στην τηλεματική!

Έχει ξαναανφερθεί ότι ο ΟΑΣΘ δεν ήθελε τα Solaris και για αυτό έγινε αυτή η αλλαγή και ήρθανε περισσότερα Citaro & Volvo. Τα 2 12μετρα οχήματα ΜΑΝ πολύ πιθανό να ήρθανε επειδή είναι 3πορτα αλλά σίγουρα ο garvanitis γνωρίζει περισσότερα οπότε αν είναι κάτι που μπορεί να ειπωθεί ας το πει αυτός που γνωρίζει τι συνέβη
Απάντηση
Λοιπόν, μια σύνοψη τι έλεγε θεωρητικά η σύμβαση και τι τελικά ήρθε:
αντί 92+9 (Mercedes, MAN) = 101 κανονικά έχουμε 90+11
και αντί 32+23+22+2 (Mercedes, Solaris, Volvo, MAN) =179 αρθρωτά έχουμε 45+7+22+5
Απάντηση
(20-05-2021, 07:02 PM)irisbus57 Έγραψε: Έχει ξαναανφερθεί ότι ο ΟΑΣΘ δεν ήθελε τα Solaris και για αυτό έγινε αυτή η αλλαγή και ήρθανε περισσότερα Citaro & Volvo. Τα 2 12μετρα οχήματα ΜΑΝ πολύ πιθανό να ήρθανε επειδή είναι 3πορτα αλλά σίγουρα ο garvanitis γνωρίζει περισσότερα οπότε αν είναι κάτι που μπορεί να ειπωθεί ας το πει αυτός που γνωρίζει τι συνέβη
Δεν υπήρξε ποτέ θέμα από τον ΟΑΣΘ για τα Solaris... Επίσης δεν αυτά που κυκλοφορούν είναι αυτά που ήταν να έρθουν αρχικά (από Βαρσοβία) αλλά από ελαφρά παλιότερα (από Βερολίνο). Τα Volvo είναι τα μόνα που ήρθαν τα συγκεκριμένα οχήματα που αναφέρονταν στη σύμβαση.

Γενικά δεν υπάρχει κάτι το περίεργο, είναι φυσιολογικό να υπάρξουν μικροαλλαγές στα οχήματα που θα παραδοθούν σε τόσο μεγάλες παραγγελίες για μια σειρά από λόγους, κάποια μπορεί να πουλήθηκαν αλλού, κάποια άλλα να ήταν σε κατάσταση τέτοια που ήταν ασύμφορη η κυκλοφορία τους κλπ.
Απάντηση
(20-05-2021, 07:12 PM)vard_57 Έγραψε: Λοιπόν, μια σύνοψη τι έλεγε θεωρητικά η σύμβαση και τι τελικά ήρθε:
αντί 92+9 (Mercedes, MAN) = 101 κανονικά έχουμε 90+11
και αντί 32+23+22+2 (Mercedes, Solaris, Volvo, MAN) =179 αρθρωτά έχουμε 45+7+22+5
Γιώργο είναι εντελώς ανούσιο αυτό που γράφεις και υπάρχουν πολλές αλλαγές εσωτερικές που δεν φαίνονται, είναι πολλά περισσότερα τα "διαφορετικά" αυτοκίνητα από αυτά που γράφεις.
Απάντηση
(18-05-2021, 01:17 PM)garvanitis Έγραψε: Αν είναι ιδιαίτερα εκνευρισμένοι που "φορτώθηκαν" λεωφορεία που περνάνε κάθε δέκα λεπτά από την στάση να το φροντίσουμε... Να πάνε σε άλλες γραμμές τα οχήματα αυτά και να μπουν στη γραμμή από ιδιόκτητα του ΟΑΣΘ που φαίνονται στις στάσεις - όσα και όποτε είναι διαθέσιμα και αν αντέξουν να βγάλουν δρομολόγιο. Να τους περάσουν τα νεύρα μια και καλή περιμένοντας μισή ώρα ένα λεωφορείο που φαίνεται στον πίνακα αφίξεων...
1) ποιοι θα το φροντίσετε; Συμπεριλαμβάνεις και τον εαυτό σου μέσα; 
2) τα πήγαν και σε άλλες γραμμές και δεν τα ήθελαν…Προφανώς όχι οι επιβάτες
Απάντηση
(21-05-2021, 12:24 PM)george-oasth Έγραψε: 1) ποιοι θα το φροντίσετε; Συμπεριλαμβάνεις και τον εαυτό σου μέσα; 
2) τα πήγαν και σε άλλες γραμμές και δεν τα ήθελαν…Προφανώς όχι οι επιβάτες
1) Ναι
2) Δεν ρωτήθηκε κανείς αν τα θέλει κάπου και το κριτήριο της δρομολόγησης τους είναι η εγγύτητα στο αμαξοστάσιο.
Απάντηση
(21-05-2021, 12:50 PM)garvanitis Έγραψε: 1) Ναι
2) Δεν ρωτήθηκε κανείς αν τα θέλει κάπου και το κριτήριο της δρομολόγησης τους είναι η εγγύτητα στο αμαξοστάσιο.
Όποτε ψευδώς έχεις ισχυριστεί παλαιότερα ότι δεν έχεις σχέση με τον οργανισμό 
αφου επηρεάζεις τότε κανε μας μια χάρη και φέρε τα μαν στο 26 και τα μερσεντές του 33 στο 34…και στο 33 δώσε σολαρις του δήμου…
επισης παλαιότερα είχες αναφέρει ότι τα 7700 και τα αρθρωτά σολαρις θα πάνε στα δυτικά! Άντε θύμισε τους το γιατί πολύ το καθυστερούν να τα φέρουν
Απάντηση
(21-05-2021, 03:09 PM)george-oasth Έγραψε: Όποτε ψευδώς έχεις ισχυριστεί παλαιότερα ότι δεν έχεις σχέση με τον οργανισμό 
αφου επηρεάζεις τότε κανε μας μια χάρη και φέρε τα μαν στο 26 και τα μερσεντές του 33 στο 34…και στο 33 δώσε σολαρις του δήμου…
επισης παλαιότερα είχες αναφέρει ότι τα 7700 και τα αρθρωτά σολαρις θα πάνε στα δυτικά! Άντε θύμισε τους το γιατί πολύ το καθυστερούν να τα φέρουν
Είπα ότι δεν έχω ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ σχέση με τον Οργανισμό κάτι που ίσχυε και ισχύει... Άλλωστε από την στιγμή που ήσουν παρών (όπως μας έχεις αναφέρει) στην παράδοση των leasing οχημάτων θα έπρεπε να ξέρεις και ποιος είμαι και με ποιους συνεργάζομαι...

Χάρες δεν κάνω άνευ ανταλλάγματος... Τι προσφέρεις για να το κάνω...

Είχα αναφέρει ένα από τα σενάρια που παίζουν για τη διανομή των οχημάτων... Άλλαξε το πλάνο και σου έχω νέα... ΔΕΝ θα έρθουν, αντίθετα όλα του Παπαδάκη θα συγκεντρωθούν στον Φοίνικα (με εξαίρεση ότι περισσεύει προς το παρόν και ότι απαιτείται για να καλύψει τις "τρύπες" στη δρομολόγηση) και όλα τα ιδιόκτητα του ΟΑΣΘ μαζί με τη συντήρηση στην Σταυρούπολη...

(δεν το λες και πολύ έξυπνο το ποστ που σου διαγράφουν οι mods να το ξαναγράφεις, προσωπικά πάντως δεν έχω κάποιο θέμα να σου απαντήσω...)
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 5 Επισκέπτης (ες)