Αξιολόγηση Θέματος:
  • 7 Ψήφοι - 2.29 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στα 1,20 ευρώ το εισιτήριο στις συγκοινωνίες
#1
Στα 1,20 ευρώ το εισιτήριο στις συγκοινωνίες
Το υπουργείο Υποδομών θα λάβει μέτρα εξυγίανσης των συγκοινωνιακών φορέων
ΠΑΝΟΣ ΜΠΟΥΛΟΥΚΟΣ | Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2010



Πιέσεις προς την κυβέρνηση να προχωρήσει άμεσα στη λήψη μέτρων και για τις ελλειμματικές συγκοινωνίες ασκεί η τρόικα, καθώς τα μέσα μαζικής μεταφοράς έχουν συσσωρευμένο έλλειμμα άνω των 3 δισ. ευρώ και αντιμετωπίζουν ήδη πρόβλημα χρηματοδότησης λόγω της μειωμένης κρατικής επιδότησης.

Το υπουργείο Υποδομών ίσως και στο τέλος του χρόνου θα αναγκαστεί να λάβει μέτρα εξυγίανσης των συγκοινωνιακών φορέων και να προχωρήσει για το 2011 σε νέα αύξηση στο εισιτήριο που θα φθάσει τα 1,2 ευρώ, αφού το πραγματικό κόστος για τον ΟΑΣΑ είναι περίπου 1,6 ευρώ. Το ποσό που υπολείπεται καταβάλλεται από το Δημόσιο ως επιδότηση και χρησιμοποιείται από τον οργανισμό για την κάλυψη των λειτουργικών δαπανών των φορέων. Οι μεγάλες επενδύσεις των τελευταίων χρόνων για τους Ολυμπιακούς Αγώνες, τα τοκοχρεολύσια, οι ελλιπείς επιδοτήσεις, η πολιτική χαμηλών κομίστρων, η κακοδιαχείριση, οι σπατάλες και οι προσλήψεις «ημετέρων» έχουν καταστήσει τους φορείς αστικών συγκοινωνιών ζημιογόνους, παρά τη διαγραφή των χρεών τους που είχε γίνει στα μέσα της δεκαετίας του 1990.

Το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων προτίθεται να προχωρήσει σε συγχωνεύσεις μεταξύ των φορέων αστικών συγκοινωνιών, με τους ΗΣΑΠ και την ΑΜΕΛ (Αττικό Μετρό Εταιρεία Λειτουργίας) να συγκροτούν ένα νέο σχήμα. Οι δύο εταιρείες θα έχουν κοινό Διοικητικό Συμβούλιο, προϋπόθεση που κρίνεται απαραίτητη για την εύρυθμη κοινή λειτουργία τους, αλλά και για λόγους μείωσης του κόστους.

Το ίδιο θα συμβεί με την ΕΘΕΛ και τα ΗΛΠΑΠ ώστε να προχωρήσει η αναδιάρθρωση των γραμμών και να «απελευθερωθούν» λεωφορεία και τρόλεϊ από περιοχές που εξυπηρετούνται με μετρό, ηλεκτρικό ή τραμ και τα οποία θα μπορούν να κατευθυνθούν σε νέες περιοχές που σήμερα βρίσκονται εκτός του συστήματος. Ακόμη εξετάζεται ήδη η δημιουργία οικογενειακών «πακέτων» και προσφορών για μετακινήσεις με μετρό, Προαστιακό, τραμ, λεωφορεία και τρόλεϊ. Τα έσοδα από τα κόμιστρα δεν φθάνουν ούτε στο 40% του συνολικού κόστους λειτουργίας των μέσων.

Την ίδια ώρα οι επιβάτες ακόμη και εν μέσω της κρίσης το 2009 δεν δείχνουν προθυμία να τα χρησιμοποιούν. Τα χρόνια που πέρασαν οι επιβάτες των αστικών συγκοινωνιών αυξήθηκαν ελάχιστα (6%), παρά την είσοδο του τραμ, του Προαστιακού και την επέκταση των γραμμών του μετρό.

Τα ετήσια έσοδα του ΟΑΣΑ μόλις που προσεγγίζουν τα 180 εκατ. ευρώ, όταν μόνο τα έξοδα μισθοδοσίας φτάνουν τα 460 εκατ. ευρώ.

Λαθρεπιβάτης ένας στους τέσσερις


Αυξήθηκαν δραματικά οι λαθρεπιβάτες στις αστικές συγκοινωνίες, λόγω κυρίως της οικονομικής κρίσης, και σύμφωνα με εκτιμήσεις των αρμοδίων ο ένας στους τέσσερις επιβάτες αποφεύγει να ακυρώσει το εισιτήριό του.

Τα τελευταία χρόνια το φαινόμενο της λαθρεπιβίβασης στα αστικά λεωφορεία, στα τρόλεϊ, στο τραμ, στον Ηλεκτρικό και στο μετρό έφθανε το 15%, αλλά πλέον σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθήνας (ΟΑΣΑ) εκτινάχθηκε στο 25%. Οι συγκοινωνιακοί φορείς εκτιμάται ότι χάνουν περίπου 40 εκατ. ευρώ τον χρόνο.


Πηγη: http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&a...13/10/2010
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση
#2
Ουδεν σχολιον η μαλλον με το 1.20 στο εισιτηριο η λαθρεπιβιβαση θα φτασει στο 30% και βαλε τωρα με την οικονομικη κριση και το εισιτηριο θα ειναι πολυτελεια.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Εικόνα: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
Απάντηση
#3
Ελα που παραπονιεσται. Τοσο καιρο τα εγραφα χαχαχχα. Κανονικα επρεπε να πηγαινε στο 1,50€. Τωρα μενει να δουμε ποσο θα πανε το πασο ολοκληρο και μη. Αντε να ξαμολυσουν και περισσοτερους ελεγκτες που εχουν βγει εξω τωρα και μαζευουν οτι μπορουν. Κανονικα θα επρεπε να ανεβει η τιμη του εισητηριου στις νυχτερινες γραμμες π.χ. στα 2€.
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση
#4
Θα ακριβύνουν και τα άλλα εισιτήρια;;; (Ε22, Χ93, Χ95, Χ96, Χ97, τρένα Αεροδρομίου)
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
Απάντηση
#5
(13-10-2010, 10:39 PM)cmegas Έγραψε: Θα ακριβύνουν και τα άλλα εισιτήρια;;; (Ε22, Χ93, Χ95, Χ96, Χ97, τρένα Αεροδρομίου)

Λογικα επιβαλλεταιBig GrinBig GrinBig GrinCool Ασε που κανονικα το Ε22 πρεπει να φτανει μεχρι Βαρκιζα και πολυ ειναι! Ας αναλαβει το ΚΤΕΛ. Τζαμπα τα χιλιομετρα και τα καυσιμα που καιγοται για τοσο μικρο αντιτιμο! Και οι κατοικοι της Σαρωνιδας δεν χρησιμοποιουν το Ε22 αλλα το ΙΧ τους Wink
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση
#6
Ήταν λογικό επακόλουθο της όλης κατάστασης που επικρατεί. Και πάλι έχουμε απ' τα πιο φτηνά εισητήρια στην ευρώπη. Μακάρι να ισχύει solaris αυτό με τους ελεγκτές. Άντε μπας και βάλουν κάποιοι μυαλό. Ελπίζω να συνεχίσουν να μπαίνουν πιο συχνά ελεγκτές στα λεωφορεία. Και καλύτερα να πληρώσουμε στο εισητήριο τα ελλείματα, παρά σε άλλα παράλογα χαράτσια, που βλέπουμε να μπαίνουνε
Απάντηση
#7
(13-10-2010, 10:54 PM)Solaris_Urbino_18 Έγραψε: Λογικα επιβαλλεταιBig GrinBig GrinBig GrinCool Ασε που κανονικα το Ε22 πρεπει να φτανει μεχρι Βαρκιζα και πολυ ειναι! Ας αναλαβει το ΚΤΕΛ. Τζαμπα τα χιλιομετρα και τα καυσιμα που καιγοται για τοσο μικρο αντιτιμο! Και οι κατοικοι της Σαρωνιδας δεν χρησιμοποιουν το Ε22 αλλα το ΙΧ τους Wink


Αυτό ακριβώς το θίγω σε άλλη ενότητα, στις προτάσεις για τα λεωφορεία........
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
Απάντηση
#8
με τις καρτες αλλαζει κατι????
ΑΣΣΟΣ κ πασης Ελλαδος...-1-
Απάντηση
#9
(15-10-2010, 12:23 PM)giorgos 0303 -1- Zaharo Έγραψε: με τις καρτες αλλαζει κατι????

Λογικα ναιBig GrinBig Grin Λογικα θα αγγιξει τα 40€.Υποθεσεις κανω μεχρι να μαθω τα νεα Big Grin
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση
#10
Ας συνεχίσουν όλοι να ανταλλάσσουν τα εισιτήρια και όχι 1.20 αλλά 5.200€ θα φτάσει το εισιτήριο. Ναι, μη γελάτε καθόλου, τέτοιος βρωμολαός είμαστε.

Πρίν κανά 20ήμερο, μπήκε ελεγκτής στο 410 πρός Μελίσσια. Βρέθηκαν 2 παραβάτες, είπανε το μακρύ και το κοντό τους, τα "ακούσανε" από εμάς τους υπόλοιπους που πληρώσαμε κανονικά το κόμιστρο μας και πετάχτηκε μια κυρία να λέει ότι "ο Παπανδρέου κλπ που κλέψανε δεν πειράζει; Θα χαθεί το κράτος από 2 εισιτήρια;". Τα σχόλια δικά σας...
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ανατροπή στις συγκοινωνίες: Ερχεται το ηλεκτρονικό εισιτήριο - Η μηνιαία κάρτα γίνεται... πιστωτική TMantzas 0 2.675 26-12-2014, 06:41 PM
Τελευταία Δημοσίευση: TMantzas

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)