Στις αρχές του επόμενου έτους αναμένεται να παραδοθεί στο επιβατικό κοινό η επέκταση του Μετρό της Αθήνας από το Αιγάλεω προς Χαϊδάρι, ανακοίνωσε χθες (16/9) στη Βουλή ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Δημήτρης Ρέππας.
Η επέκταση από Χαϊδάρι προς Πειραιά βρίσκεται υπό δημοπράτηση, αλλά αναμένεται να ολοκληρωθεί η δικαστική διαδικασία, καθώς έχουν κατατεθεί προσφυγές στην Ευρωπαϊκή Ενωση. Το υπουργείο Υποδομών πιστεύει πως οι κατασκευαστικές εργασίες θα μπορέ ουν να ξεκινήσουν μέσα στο 2011.
Ο υπουργός δήλωσε πως σύντομα θα ολοκληρωθούν οι μελέτες για την οριστικοποίηση της νέας γραμμής 4 του Μετρό, συνολικού προϋπολογισμού 2,7 δισεκατομμυρίων ευρώ. Ο ένας κλάδος της γραμμής αυτής θα καλύψει πυκνοδομημένες περιοχές στο Παγκράτι και στον Βύρωνα με 3 νέους σταθμούς.
Σε ό,τι αφορά την επέκταση του Τραμ στον Πειραιά, αναμένεται η εκδίκαση προσφυγών κατά του αποτελέσματος του διαγωνισμού, ενώ παγώνουν οι επεκτάσεις του ΗΣΑΠ λόγω έλλειψης μελετών και πόρων.
Η επέκταση από Χαϊδάρι προς Πειραιά βρίσκεται υπό δημοπράτηση, αλλά αναμένεται να ολοκληρωθεί η δικαστική διαδικασία, καθώς έχουν κατατεθεί προσφυγές στην Ευρωπαϊκή Ενωση. Το υπουργείο Υποδομών πιστεύει πως οι κατασκευαστικές εργασίες θα μπορέ ουν να ξεκινήσουν μέσα στο 2011.
Ο υπουργός δήλωσε πως σύντομα θα ολοκληρωθούν οι μελέτες για την οριστικοποίηση της νέας γραμμής 4 του Μετρό, συνολικού προϋπολογισμού 2,7 δισεκατομμυρίων ευρώ. Ο ένας κλάδος της γραμμής αυτής θα καλύψει πυκνοδομημένες περιοχές στο Παγκράτι και στον Βύρωνα με 3 νέους σταθμούς.
Σε ό,τι αφορά την επέκταση του Τραμ στον Πειραιά, αναμένεται η εκδίκαση προσφυγών κατά του αποτελέσματος του διαγωνισμού, ενώ παγώνουν οι επεκτάσεις του ΗΣΑΠ λόγω έλλειψης μελετών και πόρων.