Δημοσιεύσεις: 1.793
Θέματα: 742
Εγγραφή: 22-08-2009
29-11-2009, 06:21 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 23-09-2013, 07:59 PM από N1Ellinikou.)
Οι Δήμοι και Κοινότητες/Οικισμοί της Περιοχής Εξυπηρέτησης των Αστικών Συγκοινωνιών ομαδοποιούνται στους παρακάτω 11 Τομείς Αστικών Συγκοινωνιών, οι οποίοι χρησιμοποιούνται και για την αρίθμηση των κεντρικών, διαδημοτικών και τοπικών λεωφορειακών γραμμών (οι γραμμές-κορμοί έχουν δική τους αρίθμηση):
Τομέας 0 : ΑΘΗΝΑ
Τομέας 1 : ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ, ΠΑΛΑΙΟ ΦΑΛΗΡΟ, ΑΛΙΜΟΣ, ΕΛΛΗΝΙΚΟ, ΓΛΥΦΑΔΑ, ΒΟΥΛΑ, ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ, ΒΑΡΗ
Τομέας 2 : ΔΑΦΝΗ, ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ, ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, ΥΜΗΤΤΟΣ, ΒΥΡΩΝΑΣ, ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ, ΖΩΓΡΑΦΟΥ
Τομέας 3 : ΓΕΡΑΚΑΣ, ΑΝΘΟΥΣΑ, ΓΛΥΚΑ ΝΕΡΑ, ΠΑΛΛΗΝΗ, ΣΠΑΤΑ, ΠΑΙΑΝΙΑ, ΚΟΡΩΠΙ, ΑΡΤΕΜΙΔΑ, ΣΑΡΩΝΙΔΑ
Τομέας 4 : ΠΑΠΑΓΟΣ, ΧΟΛΑΡΓΟΣ, ΝΕΟ ΨΥΧΙΚΟ, ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, ΧΑΛΑΝΔΡΙ, ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ, ΠΕΝΤΕΛΗ, ΝΕΑ ΠΕΝΤΕΛΗ, ΜΑΡΟΥΣΙ
Τομέας 5 : ΠΕΥΚΗ, ΛΥΚΟΒΡΥΣΗ, ΜΕΛΙΣΣΙΑ, ΚΗΦΙΣΙΑ, ΝΕΑ ΕΡΥΘΡΑΙΑ, ΕΚΑΛΗ, ΑΝΟΙΞΗ, ΔΡΟΣΙΑ, ΔΙΟΝΥΣΟΣ, ΜΠΑΛΑ, ΣΤΑΜΑΤΑ, ΑΓΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ, ΚΡΥΟΝΕΡΙ, ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗ, ΜΑΡΟΥΣΙ
Τομέας 6 : ΨΥΧΙΚΟ, ΦΙΛΟΘΕΗ, ΓΑΛΑΤΣΙ, ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ, ΝΕΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ, ΝΕΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ, ΜΑΡΟΥΣΙ, ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ, ΝΕΑ ΧΑΛΚΗΔΟΝΑ
Τομέας 7 : ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ, ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ, ΝΕΑ ΛΙΟΣΙΑ, ΑΓΙΟΙ ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ, ΚΑΜΑΤΕΡΟ, ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ, ΑΧΑΡΝΑΙ, ΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΟΝΕΣ, ΖΕΦΥΡΙ, ΦΥΛΗ
Τομέας 8 : ΧΑΙΔΑΡΙ, ΑΙΓΑΛΕΩ, ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ, ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ, ΝΙΚΑΙΑ, ΤΑΥΡΟΣ, ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΕΝΤΗΣ, ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ, ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ, ΠΕΡΑΜΑ, ΜΑΝΔΡΑ, ΜΑΓΟΥΛΑ, ΕΛΕΥΣΙΝΑ, ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ
Τομέας 9 : ΚΑΛΛΙΘΕΑ, ΜΟΣΧΑΤΟ, ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Για παράδειγμα, μία γραμμή, που ο αριθμός της αρχίζει με το νούμερο 1 (π.χ. 101), έχει ως προορισμό τα νότια προάστια (τομέας 1).
Δημοσιεύσεις: 510
Θέματα: 30
Εγγραφή: 14-10-2009
07-12-2009, 11:03 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 07-12-2009, 12:19 PM από aliance.)
Προτείνω να καταρηθούν οι παρακάτω γραμμές:
103 ΚΑΛΑΜΑΚΙ-ΑΚΑΔΗΜΙΑ
108 ΑΝΩ ΚΑΛΑΜΑΚΙ-ΑΚΑΔΗΜΙΑ
111 ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ-ΑΚΑΔΗΜΙΑ
134 ΠΛ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ-ΑΣΥΡΜΑΤΟΣ Α'
135 ΠΛ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ-ΑΣΥΡΜΑΤΟΣ Β'
155 ΟΜΟΝΟΙΑ-ΕΛΛΗΝΙΚΟ
163 ΒΟΥΛΑ-ΠΗΓΑΔΑΚΙΑ
Και να μετονομαστούν οι παρακάτω γραμμές:
101 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΑΛΙΜΟΣ-ΣΟΥΡΜΕΝΑ
106 ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑ-ΣΤ. ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
121 ΓΛΥΦΑΔΑ-ΕΥΡΙΑΛΗ-ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
122 ΓΛΥΦΑΔΑ-ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΥ-ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
126 Π. ΦΑΛΗΡΟ-ΣΤ. ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
136 ΑΝΩ Ν. ΣΜΥΡΝΗ-ΣΤ. Ν. ΚΟΣΜΟΥ Α' (ΚΥΚΛΙΚΗ)
137 ΑΝΩ Ν. ΣΜΥΡΝΗ-ΣΤ. Ν. ΚΟΣΜΟΥ Β' (ΚΥΚΛΙΚΗ)
140 ΓΛΥΦΑΔΑ-ΠΑΓΚΡΑΤΙ-ΣΤ. ΚΑΤΕΧΑΚΗ
141 ΑΜΑΞ. ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ-ΚΑΛΑΜΑΚΙ-ΣΤ. ΔΑΦΝΗΣ
Επίσης προτείνω να ιδρυθεί μια γραμμή η οποία θα εξυπηρετεί κατα βάση τους νέους για καφέ και ψώνια.
166 ΕΜΠ. ΠΑΡΚΟ Π. ΦΑΛΗΡΟΥ-ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ
[/color]διαδρομή
Αφετηρίαarking Village Φαλήρου,Ποσειδώνος,Φιξ,Ζησιμοπούλου,Καλυψούς,Πλ. Ντάβαρη,Δημοκρατίας,Αχχιλέως,Αγ. Σοφίας,Ευξ. Πόντου,Δέγλερη,Μεταμορφώσεως,Ασυρμάτου,Αγ. Δημητρίου,Θεομήτορος,Κυθηρίων,Αλίμου,Γερουλάνου,Τέρμα Μικράς Ασίας.
Επιστροφή:Γερουλάνου,Αλίμου,Αγ. Γεωργίου,Μυρτιδιώτισσας,Κυθηρίων,Ιωνίας,Δωδεκανήσου,Κύπρου,Πλουτάρχου,Μακρυγγίανη,Ασπροποτάμου,Αργοστολίου,Αγ. Κωνσταντίνου,Αγ, Δημητρίου,Αγων. Πολυτεχνείου,Ασυρμάτου,Κουντουρίωτου,Αγ. Σοφίας,Αχιλέως,Αμφιθέας,Πλ. Ντάβαρη,Αγ. Τριάδος,Ζησιμοπούλου,Φιξ,Parking Village Φαλήρου.
[/i]
Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
07-12-2009, 05:56 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 07-12-2009, 05:58 PM από N1Ellinikou.)
(07-12-2009, 11:03 AM)aliance Έγραψε: Προτείνω να καταρηθούν οι παρακάτω γραμμές:
155 ΟΜΟΝΟΙΑ-ΕΛΛΗΝΙΚΟ
Και να μετονομαστούν οι παρακάτω γραμμές:
101 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΑΛΙΜΟΣ-ΣΟΥΡΜΕΝΑ
140 ΓΛΥΦΑΔΑ-ΠΑΓΚΡΑΤΙ-ΣΤ. ΚΑΤΕΧΑΚΗ
141 ΑΜΑΞ. ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ-ΚΑΛΑΜΑΚΙ-ΣΤ. ΔΑΦΝΗΣ
Το 155 δε κοβεται καθως εξυπηρετει τους οδηγους του Α/Σ Ελληνικου. Και αλλωστε, μετα την απομακρυνση γραμμων απο τη Λ.Βουλιαγμενης λογω μετρο, η γραμμη θα γινει πολυτιμη!
Για το 101 εχω γραψει στο τοπικ με τους κορμους.
Το 140 το αφηνουμε ως εχει, κανει θαυματα οπως ειναι!
Το 141 να μετονομαστει καλυτερα σε ΕΛΛΗΝΙΚΟ-ΚΑΛΑΜΑΚΙ-ΣΤ.ΔΑΦΝΗ (ειναι πιο ευηχο το ''Ελληνικο'' παρα το ''Αμαξοστασιο Ελληνικου'' )
(07-12-2009, 11:03 AM)aliance Έγραψε: Επίσης προτείνω να ιδρυθεί μια γραμμή η οποία θα εξυπηρετεί κατα βάση τους νέους για καφέ και ψώνια.
166 ΕΜΠ. ΠΑΡΚΟ Π. ΦΑΛΗΡΟΥ-ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ
Πολυ καλη προταση για εμας τους νεους, αλλα το νουμερο ειναι λιγο... μακαβριο!!!
Δημοσιεύσεις: 452
Θέματα: 33
Εγγραφή: 16-11-2009
Καλά σου λέει, υπάρχουν τόσοι αριθμοί κενοί!
Δημοσιεύσεις: 220
Θέματα: 10
Εγγραφή: 09-09-2010
Είπα να "αναστήσω" αυτό το ξεχασμένο topic. Αφορμή μου είναι η ενοποίηση 3 Δήμων του νότου σε έναν, και η αναμενόμενη άφιξη του Μετρό στο Ελληνικό. Είναι "κοινό μυστικό", ότι αναμένεται με την άφιξη του Μετρό να γίνει και μια γενική αναδιάρθρωση των δρομολογίων στα νότια προάστια, στα πρότυπα του Νομισματοκοπείου. Ως εκ τούτου, θέλω να κάνω μια πρόχειρη πρόταση, για τις περιοχές "3Β", όπως αποκαλούνται (Βάρη, Βούλα, Βουλιαγμένη). Ως γνωστόν, η Βούλα έχει πολύ καλή συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση από τα Α1/Α2/154/171 στο μεγαλύτερο της κομμάτι. Η Βάρη έχει μια σχεδόν αξιοπρεπή (115/116/120/149/170/171), που αν και αραιά, στο σύνολο τους κάτι καταφέρνουν. Η Βουλιαγμένη όμως έχει την χειρότερη εξυπηρέτηση, με εξαίρεση Ιούλιο και Αύγουστο, λόγω του Ε22 και του Γ1. Το Ε22 δεν επαρκεί τον χειμώνα, όπως και τα πολύ αραιά 114, 149/170. Έτσι, για όταν με το καλό ανοίξει το Μετρό του Ελληνικού, έχω σκεφτεί τα εξής:
Ι) 114: Γλυφάδα-Μαρίνα Βουλιαγμένης-Βάρκιζα. Μια συνένωση των σημερινών 114 και 170, με τέρμα την παραλία της Βάρκιζας.
ΙΙ) 170: Στ.Ελληνικού-Βουλιαγμένη. Διαδρομή από Λ.Βουλιαγμένης και Λ.Αθηνάς. Η γραμμή αυτή επίσης μπορεί είτε να περνά από Καβούρι, είτε από την οδό Ιάσωνος, για να εξυπηρετεί και τις "ορεινές" περιοχές της Βουλ/νης.
ΙΙΙ) 149: Γλυφάδα-Βάρη-Βάρκιζα (ΟΧΙ ΚΥΚΛΙΚΗ): η διαδρομή ως έχει μέχρι την Πλ.Βάρκιζας.
Τα δρομολόγια των 114 και 149 ανά 1 ώρα, αλλά έτσι ώστε το καθένα να φεύγει από τη Γλυφάδα με 30' διαφορά από το άλλο. Επίσης, το 114 να μην σταματά στις 19.30 όπως τώρα, για να μην μένει ένα μεγάλο κενό, ώσπου αναλάβει το 115.
ΙV) Κατάργηση του 125 (ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΠΙΑ) και συγχώνευση του με το 120. Διαδρομή εξ' ολοκλήρου στην Βάρης-Κορωπίου, και το κομμάτι του ΒΙΟ.ΠΑ. πάει σε κάποιο από τα τοπικά της Κρωπίας, ή στο 330.
Επίσης, υπολογίζω να εξυπηρετείται το βόρειο κομμάτι του οικισμού Βάρης (Αθ.Διάκου και πάνω) από το 116, και το νότιο από το 149.
Τέλος, πρέπει οπωσδήποτε, όσες γραμμές μπορούν, να παρακάμπτουν την Εκκλησία της Βάρης, που γίνεται καθημερινά το έλα να δεις!
Υ.Γ. έχω μια ένσταση, σχετικά με το μήπως έτσι, χειροτερεύει η εξυπηρέτηση για τη διαδρομή "Γλυφάδα-Βουλιαγμένη". Αλλά στη χειρότερη όλων, ας μοιραστεί ένα κομμάτι και στα 162/163.
Με την πρώτη ευκαιρία θα φτιάξω και τον ανάλογο χάρτη.
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
Δημοσιεύσεις: 1.208
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
Θεωρώ ότι η μεγάλη αναδιάταξη των γραμμών στα νότια θα έρθει με την λειτουργία του Μετρό της Βουλιαγμένης. Μόλις γίνει αυτό, οπωσδήποτε θα πρέπει να αλλάξει το κέντρο βάρους των γραμμών αυτών από την Πλ. Γλυφάδας στο Στ. Ελληνικού.
Μία πιθανή αναδιάρθρωση θα μπορούσε να είναι η εξής (αν και δεν γνωρίζω πολλά για την επιβατική κίνηση των νοτίων προαστίων):
Α3 ΑΚΑΔΗΜΙΑ - ΓΛΥΦΑΔΑ απευθείας από Σ. Καράγιωργα/Ν. Ζέρβα χωρίς την Ευρυάλη ανά 10'.
Β3 κατάργηση.
114 ΣΤ. ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ - ΓΛΥΦΑΔΑ - ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ, με διέλευση από Ευρυάλη- Γκόλφ- Πλ. Φλέμιγκ ανά 60'.
115 ΣΤ. ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ - ΓΛΥΦΑΔΑ - ΒΑΡΗ - ΚΙΤΣΙ. Διέλευση από Ευρυάλη-Γκόλφ - Π. Φλέμιγκ και συνέχεια όπως είναι σήμερα, αλλά με ολοήμερα δρομολόγια ανά 30'.
116 κατάργηση.
149 ΠΛ. ΓΛΥΦΑΔΑΣ - ΣΤ. ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ - ΚΑΛΥΜΝΟΥ - ΒΑΡΗ. Διέλευση ομοίως από Πλ. Φλέμιγκ - Ευρυάλη, προσέγγιση του σταθμού και μετά Βουλιαγμένης - Καλύμνου - Βάρη ανά 40'.
170 ΠΛ. ΓΥΦΑΔΑΣ - ΣΤ. ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ - ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ - ΒΑΡΗ. Γλυφάδα - Πλ. Φλέμιγκ - Ευρυάλη - Μετρό - Βουλιαγμένης μέχρι παραλιακή, μετά όπως σήμερα. Ανά 40'.
171 ώς έχει σήμερα.
Επίσης θέλουν κοίταγμα και τα τοπικά Γλυφάδας 124/28/29, 205/07, τα 162/63 καθώς και τα τοπικά Άνω Γλυφάδας/Σουρμενων προς Βουλιαγμένης (201, 210, 248).
Το 163 θέλει κόψιμο.
Το 205 παραμένει ως έχει ανά 30'.
Το 124 εξυπηρετεί τελείως τοπικές χρήσεις και δύσκολα μπορεί να συνδεθεί με το μετρό στα Σούρμενα, παρά μόνο αν από τον Αγ. Τρύφωνα το κατεβάσουμε μέσω Ιασωνίδου, αν και περιττό γιατί θα παραφορτωθεί με λεωφορεία η Ιασωνίδου, που δεν χρειάζεται παραπάνω από 5 την ώρα.
Το 128/9 μπορεί να ενοποιηθεί ως εξής :
128 ΣΤ. ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ - ΤΕΡΨΙΘΕΑ- ΑΝΩ ΓΛΥΦΑΔΑ - ΠΛ. ΓΛΥΦΑΔΑΣ ανά 20'.
Από Σταθμό Ελληνικού όπως το 205, μετά τον Αγ. Τρύφωνα όπως σήμερα και στο τέρμα της Γούναρη όπως το 129.
Το 207 μπορεί να ξεκινάει ανά 20' όπως σήμερα από Γλυφάδα και μετά τον κύκλο της Τερψιθέας να κατεβαίνει από Σούρμενα όπως το 210 μέσω Ριζούντος - Γερουλάνου και να βγαίνει Βουλιαμνένης στον Άλιμο. Δεν ξέρω βέβαια αν και πώς μπορεί να γίνει σχετική αναστροφή στο Στ. Αλίμου.
Στο κομμάτι της οδού Θράκης που σήμερα πάνε τα 248 - 101, επεκτείνουμε το 201 και έτσι θα εξυπηρετείται αυτό το τμήμα από τα 101 ανά 30' και 201 ανά 30' εναλλάξ.
Κατά συνέπεια, το 210 (3 οχήματα) και το 248 (άλλα 3) δεν μας χρειάζονται και καταργούνται, όμως τα οχήματά τους θα πάνε στις υπόλοιπες γραμμές για ενίσχυση, μιας και θα αυξηθεί αρκετά το μήκος τους.
Δημοσιεύσεις: 220
Θέματα: 10
Εγγραφή: 09-09-2010
09-01-2011, 07:01 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 09-01-2011, 07:04 PM από cmegas.)
Η πραγματική αφετηρία των τοπικών της Γλυφάδας είναι στην περιοχή του Γκολφ. Ως εκ τούτου, είναι προτιμότερο αντί για έναν κύκλο "Γκολφ-Πλατεία-Μετρό Ελληνικού-Λ.Βουλιαγμένης" να ξεκινάνε όλα αυτά από το Ελληνικό (υπενθυμίζω ότι έχω στο μυαλό μου το πρότυπο του Νομισματοκοπείου), να κατεβαίνουν Γλυφάδα ή από την Καράγιωργα, ή από την Λαμπράκη, και από κει Παραλιακή (αναφέρομαι στα 149/170). Αλλά και πέρα απ' αυτό, δεν πιστεύω ότι με το Α3 ανά 10 λεπτά αξίζει να έχουμε 149/170 στο Ελληνικό.
Στην πραγματικότητα, το πρόβλημα της Βουλιαγμένης έχει να κάνει με 2 ζητήματα:
Α) Τα 114, 149/170, Ε22 δεν έχουν κανέναν συντονισμό μεταξύ τους, με αποτέλεσμα να περνάνε ακόμα και τα 3 μαζί, και μετά, το χάος! Είναι απαραίτητο αυτά να είναι συντονισμένα, καθώς ήδη είναι αραιά.
Β) Στις 19.55 ακριβώς, περνά το τελευταίο 114 προς Γλυφάδα. Και σε συνδυασμό με τα 149/170 και Ε22, που, όσο βραδιάζει αραιώνουν, μέχρι τις 22.30 περίπου που περνάει το νυχτερινό 115, μένει όλη η περιοχή πρακτικά ακάλυπτη. Και πιστεύω ότι το 114 έχει μεγάλη αξία για την περιοχή, παρ' όλο που θεωρείται γραμμή με χαμηλή κίνηση.
Πάντως, σχετικά με την πρόταση μου, θέλω όσοι μπορείτε να με βοηθήσετε, γιατί όσο πλησιάζει το άνοιγμα του Μετρό, σκοπεύω να καταθέσω μια "πρόταση" στον Δήμο των "3Β"
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
Eγώ πιστεύω ότι η συγκοινωνία Βουλιαγμένης και Βάρης πρέπει να γίνει ως εξής (η Βούλα θεωρώ οτι έχει πολυ καλή συγκοινωνία).
Για την Βουλιαγμένη:
Το 114 από Γλυφάδα ανά 60' και να λειτουργεί μέχρι τουλάχιστον 21:00-22:00 το βράδυ.
Το 149 πηγαίνει και μόνο από παραλιακή και το 170 μόνο από Βουλιαγμένης και λειτουργεί ανά 60'
Επίσης κατάργηση με τη σημερινή μορφή του 163 και δημιουργία μιας νέας γραμμής 163 Βούλα-Άνω Βουλιαγμένη αποκλειστικά με midi ώστε να εξηπηρετηθούν και οι περιοχές στην Άνω Βουλιαγμένη
Διαδρομή:
Λεωφ. Κωσταντίνου Καραμνλή-Λεωφ. Βάρης Βάρκιζας-δεξιά Σερρων-συνέχεια Αθηνών-συνεχεια Μενελάου-δεξιά Αλεξάνδρου Παναγούλη-αριστερά Ιάσωνος-δεξιά Πανός-δεξιά Ποσειδώνος-συνέχεια Κων/νου Καραμανλή-δεξιά Λεωφ.Βασιλέως Παύλου-αριστερά Ζεφύρου-αριστερά Λεωφ. Κων/νου Καραμανλή
Βέβαια έχω κάποιες ενστάσεις αν θα λειτουργήσει αυτή η γραμμή και δεν θα την κάνουνε όπως τα 162-163 σήμερα που δουλέυουν την Κυριακή με ωράρια 11:00-16:00
Για την Βάρη:
Kόψιμο του 116 και ενσωμάτωση των δρομολογίων του στο 115 που θα λειτουργεί όλη μέρα.
Το 170 όπως είπα και πριν πέρνει όλη την Βουλιαγμένης και το κομμάτι του 149 στο Δίλοφο. Η επιστροφή όπως έιναι + το οτι θα πήγαινει και στο γυρισμό στο Δίλοφο από Βάρης Κορωπίου-αριστερά Εικοστής Πέμπτης Μαρτίου-δεξιά Μαραθωνομάχων-αριστερά Εικοστής Ογδής Οκτωμβρίου-αριστερά Ανδρέα Παπανδρέου και συνέχεια ως έχει.Συχνότητα ανά 60'. Επίσης το 149 πάυει να διέρχεται απ' το Δίλοφο.
Κόψιμο 125 και ενσωμάτωση του ενός οχήματός του στο 120 το οποίο θα δουλεύει ανα 30'.
171 χωρίς καμιά τροποποιήση.
Τέλος για το Ε22 θεωρώ οτι πρέπει να είναι η υποστηρικτική όλων των παρπάνω γραμμών που θα παίζει το ρόλο του κορμού εξπρές για την Αθήνα.
Έτσι θα έχουμε:
Στο κομμάτι της Βουλιαγμένης σταθερή συχνότητα ανά 15'
115 2/60'
114 1/60'
149 1/60'
+ Ε22 2-3/60'
Στο κομμάτι Βάρης Βάρκιζας μέχρι Καλύμνου στάνταρ ανά 30'
120 2/60'
Στο ανατολικο κομμάτι της Βάρης συχνότητα ανά 30'
149 1/60'
170 1/60'
Και πάνω στο Δίλοφο 3 διελεύσεις την ώρα.
Tώρα όσον αφορά τον νέο Στ. Ελληνικου απλά θα μεταφερθούν τα 114,115,120,149 και 171 εκεί.
Το 170 προτείνω να πάει και αυτό εκεί και να μην κατεβαίνει Γλυφάδα αλλά κατευθειάν Βουλιαγμένης.
Δημοσιεύσεις: 220
Θέματα: 10
Εγγραφή: 09-09-2010
Συμφωνώ απόλυτα!!!!!
Η 115 όμως μέχρι ποιά ώρα θα λειτουργεί;; Γιατί αν γίνει όπως είναι σήμερα οι 114/149/170, δεν έχει αξία.......
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
Eγω το 'χω σκεφτεί να δουλεύει το 114 ανά 60' όλη την μέρα, το 170 και το 149 ανά 60' ολη την μέρα και το 115 ανά 30' τις ώρες 6:00-22:00 και να φεύγουν π.χ. 14:00-14:15-14:30-14:45 από Γλυφάδα που θα είναι 149-115-114-115. Τώρα όσον αφορά τα διαλείμματα θα γίνεται ως εξής 16:00-16:20-16:40-17:00 που θα είναι 149-115-114-115.Αυτά για τις συχνότητες.
Τώρα για τα ωράρια το 115 θα δουλεύει 6:00-24:00, το 114 6:00-22:00 και το 149 6:00-22:00 από Γλυφάδα.Μετά τις 10+ θα μένει το 115 που θα δουλεύει ανά 40' μέχρι και τις 24:00. Ολα αυτά βέβαια στο περίπου γιατί δεν έχω φτιάξει οργανωμένο χρονοδιάγραμμα γιατί δεν ξέρω πόσα οχήματα έχει η κάθε γραμμή συγκεκριμένα αλλά επίσης δεν ξέρω τους χρόνους διαδρομής της κάθε γραμμής παρά μόνο του 114 που είναι 60'.
|