Δημοσιεύσεις: 1.207
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(09-09-2013, 02:58 PM)nikos1991 Έγραψε: Είναι λάθος μεταφορά από Θερινό σε Χειμερινό. Κάποιο απ' τα 2 ξέχασαν να το διαγράψουν... Το χειμώνα το '11 το είχαν κάνει στο 220-1 το οποίο φαινόταν να έχει δρομολόγια ανά 3-4' (συνδιασμός 8' αιχμής Θερινού 1 και 6' Χειμερινού ).
Ούτε αυτό είναι. Το ένα από τα δύο δρομολόγια είναι ενισχυτικό και ξεκινάει από το Α/Σ Ελληνικού με φορά το Πολύγωνο. Δεν το γράφει πουθενά, το είχα δει μια φορά τυχαία σε καρτελάκι οδηγού.
Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
(09-09-2013, 03:48 PM)Citaro Έγραψε: Ούτε αυτό είναι. Το ένα από τα δύο δρομολόγια είναι ενισχυτικό και ξεκινάει από το Α/Σ Ελληνικού με φορά το Πολύγωνο. Δεν το γράφει πουθενά, το είχα δει μια φορά τυχαία σε καρτελάκι οδηγού.
Exactly!
Το έχω πετύχει αρκετές φορές να βγαίνει από το Α/Σ! Μόνο που δεν έχω ξεχωρίσει ακόμα ποιό είναι αυτο, των 1430 ή των 1435...
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
(09-09-2013, 03:48 PM)Citaro Έγραψε: Ούτε αυτό είναι. Το ένα από τα δύο δρομολόγια είναι ενισχυτικό και ξεκινάει από το Α/Σ Ελληνικού με φορά το Πολύγωνο. Δεν το γράφει πουθενά, το είχα δει μια φορά τυχαία σε καρτελάκι οδηγού.
Ευχαριστούμε για την πληροφορία ΜΒ Ο530
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
(09-09-2013, 05:20 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Το έχω πετύχει αρκετές φορές να βγαίνει από το Α/Σ! Μόνο που δεν έχω ξεχωρίσει ακόμα ποιό είναι αυτο, των 1430 ή των 1435...
Μόλις βγήκε το 140 από το Α/Σ Ελληνικού. Άρα των 14.35 είναι αυτό που φεύγει από το Α/Σ!
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
Χθες στο χώρο για τα λεωφορεία δίπλα από το Γκολφ της Γλυφάδας είδα αραγμένο ένα 140! Τι παίζει;
Δημοσιεύσεις: 763
Θέματα: 7
Εγγραφή: 12-05-2010
(08-10-2013, 10:09 PM)georgio Έγραψε: Χθες στο χώρο για τα λεωφορεία δίπλα από το Γκολφ της Γλυφάδας είδα αραγμένο ένα 140! Τι παίζει;
Kι εγώ το έχω προσέξει τον τελευταίο καιρό και μάλιστα επανειλλημένα! Δεν μπορώ να καταλάβω τι γίνεται. Κάνουν διάλεμμα ίσως;;...
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
(08-10-2013, 10:09 PM)georgio Έγραψε: Χθες στο χώρο για τα λεωφορεία δίπλα από το Γκολφ της Γλυφάδας είδα αραγμένο ένα 140! Τι παίζει;
Ότι και με το 815 στο ΑΣ Ράλλη. Διάλειμμα δίπλα σε συναδέλφους.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
18-11-2013, 06:22 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 18-11-2013, 06:23 PM από N1Ellinikou.)
(12-05-2013, 10:36 AM)pvuccino Έγραψε: Το τέρμα της τα πρώτα χρόνια ήταν στην οδό Λαζαράκη, ενώ τα τελευταία (μετά την έλευση του τραμ) μεταφέρθηκε στη Διαδόχου Παύλου.
Από μικρός θυμάμαι το τέρμα το 140. Όπως πολύ σωστά λες, ήταν στην οδό Λαζαράκη, στη σημερινή πιάτσα των ταξί απέναντι απ' τα Flocafe. Αντί για τα ταξί, εκεί πριν άραζαν οι Βεργίνες! (Ν1 στο 140 έμπαινε σπανιότατα). Η διαδρομή στη Γλυφάδα ήταν η εξής: από Λ. Ποσειδώνος, αριστερά Μεταξά (Ιωάννου τότε και όχι Δημάρχου Αγγέλου), αριστερά Λαζαράκη (όπου και το τέρμα στο διαμορφωμένο χώρο), αριστερά Σ. Καράγιωργα, δεξιά Λ. Ποσειδώνος και έπειτα κανονικά.
Περι μεταβολής διαδρομής τώρα. Στην Αργυρούπολη, στην κατεύθυνση προς Πολύγωνο, το 140 δεν έμπαινε στην Μαρίνου Γερουλάνου. Από την Πλατεία Αγίας Τριάδας, συνέχιζε στην Αλεξιουπόλεως, έπειτα έστριβε αριστερά στη Κύπρου (αφού έτρωγε στο συγκεκριμένο φανάρι κανα δεκάλεπτο) και μετά δεξιά στην Παπανδρέου, όπως κάνει σήμερα το Α4. Αργότερα, στο φανάρι Αλεξιουπόλεως-Κύπρου απαγορεύτηκε η στροφή προς τα αριστερά (τώρα πρέπει να πας ή ευθεία Αργυρουπόλεως ή δεξιά Κύπρου) και έτσι η διαδρομή του 140 άλλαξε όπως τη ξέρουμε και σήμερα: απο Πλ. Αγ. Τριάδας, συνέχεια Γερουλάνου, δεξιά Στ. Σαράφη, απέναντι Παπανδρέου.
Δημοσιεύσεις: 72
Θέματα: 4
Εγγραφή: 20-10-2013
19-11-2013, 12:50 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 19-11-2013, 05:55 PM από aquasonic.)
(18-11-2013, 06:22 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Από μικρός θυμάμαι το τέρμα το 140. Όπως πολύ σωστά λες, ήταν στην οδό Λαζαράκη, στη σημερινή πιάτσα των ταξί απέναντι απ' τα Flocafe. Αντί για τα ταξί, εκεί πριν άραζαν οι Βεργίνες! (Ν1 στο 140 έμπαινε σπανιότατα). Η διαδρομή στη Γλυφάδα ήταν η εξής: από Λ. Ποσειδώνος, αριστερά Μεταξά (Ιωάννου τότε και όχι Δημάρχου Αγγέλου), αριστερά Λαζαράκη (όπου και το τέρμα στο διαμορφωμένο χώρο), αριστερά Σ. Καράγιωργα, δεξιά Λ. Ποσειδώνος και έπειτα κανονικά.
Περι μεταβολής διαδρομής τώρα. Στην Αργυρούπολη, στην κατεύθυνση προς Πολύγωνο, το 140 δεν έμπαινε στην Μαρίνου Γερουλάνου. Από την Πλατεία Αγίας Τριάδας, συνέχιζε στην Αλεξιουπόλεως, έπειτα έστριβε αριστερά στη Κύπρου (αφού έτρωγε στο συγκεκριμένο φανάρι κανα δεκάλεπτο) και μετά δεξιά στην Παπανδρέου, όπως κάνει σήμερα το Α4. Αργότερα, στο φανάρι Αλεξιουπόλεως-Κύπρου απαγορεύτηκε η στροφή προς τα αριστερά (τώρα πρέπει να πας ή ευθεία Αργυρουπόλεως ή δεξιά Κύπρου) και έτσι η διαδρομή του 140 άλλαξε όπως τη ξέρουμε και σήμερα: απο Πλ. Αγ. Τριάδας, συνέχεια Γερουλάνου, δεξιά Στ. Σαράφη, απέναντι Παπανδρέου.
Eγώ πάντως θυμάμαι τον εαυτό μου και άλλους δυο καλούς φίλους όντας φοιτητές στην Αθήνα του 1998-2003 σχεδόν κάθε Σάββατο να καταλήγουμε στον Ι.Ν.Αγ.Κωνσταντίνου Γλυφάδας (εκεί ήταν το τέρμα) μετά από ένα καταπληκτικό ταξίδι με ΒΕΡΓΙΝΑ.
Τα συμπεράσματα πάντα του κάθε δρομολογίου τα λύναμε στη .... μπιφτεκούπολη!!!!!!!!!!!
Δημοσιεύσεις: 619
Θέματα: 6
Εγγραφή: 22-08-2010
κριμα που δεν προλαβα της βεργινες στο 140
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
|