16-04-2023, 02:41 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 16-04-2023, 02:44 AM από panos44. Edited 1 time in total.)
(15-04-2023, 10:08 PM)kostas720 Έγραψε: Αυτό με τα 122 , 171 ισχύει , ειδικά τα καλοκαίρια που γίνεται ο χαμός δεν πρέπει να μπαίνουν 12μετρα ούτε στο 122Θ. Τα 171 , 124 κυκλικά δεν είναι? Τουλάχιστον έτσι δείχνει στην εφαρμογή. Για το 115 δεν το έχω χρησιμοποιήσει , αλλά τα 116 , 117 δεν πρέπει να πάνε καλύτερα Στ. Ελληνικό (Στ. Αργυρούπολη)? Να έχουν ίδια αφετηρία με το 122 και μαζί με το 122Θ τα καλοκαίρια και ως αποτέλεσμα θα έχουμε πολύ καλές συχνότητες για τις περιοχές Βουλιαγμένης , Βάρης , Βάρκιζας. Το 122 , 117 , 122Θ θα είναι συγκρότημα με εναλλάξ αναχωρήσεις και τα 171 , 116 το ίδιοΠειτε ότι βρισκόταν λύση για αφετηρία και πηγαιναν τα 115-6-7 στο Ελληνικό/Αργυρουπολη. Ομως αυτο που με προβληματίζει είναι η μόνιμη κίνηση και στα δυο ρεύματα στο σημειο από το μετρό ελληνικό εώς το φανάρι της Ελ.Βενιζέλου που θα αύξανε πολύ τον χρόνο διαδρομής. Ομως θα διευκόλυνε αρκετά αυτούς που για να πάνε στο μετρό θελουν μετεπιβίβαση 116/117 και έπειτα 171/122 , και θα πηγαιναν κατευθειαν. Το 122 είχε αφετηρία έξω από το μετρό αργυρουπολη αλλά νομιζω επειδή επέστρεψε εκει το 142, το πήγαν στο πρακτικερ απ´εξω (πανω στην γέφυρα) και χρειαζεται να κανει όλον αυτον τον κύκλο για να φτάσει εκει. Το 171 οντως πρέπει να παει με το Χ97 να κανει αναστροφή στο ελληνικό μιας και είναι κυκλικό. Το 122 δεν ξερω τι να προτείνω αλλά δεν μπορεί να συνεχίσει να κανει τον γύρο όλης της Αργυρούπολης αδειο για να φτάσει στην αφετηρία.