22-05-2020, 01:54 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 22-05-2020, 01:55 PM από RenaultAgora7069. Edited 2 times in total.)
(22-05-2020, 12:45 PM)MrVanHool Έγραψε: Η παράδοση της συντήρησης σε τρίτους έχει να κάνει με την ύπαρξη των συνεργείων στα Α/Σ και της επισκευαστικής βάσης αρχικά. Έπειτα, αν μια ζημιά είναι σοβαρή (εγκέφαλος κινητήρα, τώρα που είναι ηλεκτρονικά όλα) είναι πάρα πολύ δαπανηρό να φτιαχτεί.Τα N1 Είναι τόσο καλά μα τόσο περιποιημένα πέρα ότι κάποια βρίσκονται σε χαλιά κατάσταση αυτά αντέχουν κι παραπάνω κλιματιστικό έχουν γενικώς πολλά πράγματα για αυτήν την ηλικια άμα πάρουν καινουργια ας κρατησουν μερικα πχ 20 30 Ν1 Κρίμα καθώς μπορούν να κάνουν ακόμη κι φενεται όσο αφορά για τα Vovlo θα κοπούν κι αυτά φέτος
Νομίζω πως είχε υπάρξει ένα ηθικό θέμα με το κατά πόσο ευσταθεί να ζητάς ο προμηθευτής να είναι και συντηρητής για αρκετά χρόνια ή θα υπήρχε ενδιαφέρον στον διαγωνισμό, λόγω της ανωτέρω δέσμευσης.Ηδη απεμειναν πολύ λίγα
Τελευταίο θα άφηνα το ότι θα υπήρχε συνεργείο ΟΣΥ για κάποια οχήματα και ιδιωτικό για αλλά οχήματα, οπότε θα έπρεπε να γίνονται διαρκώς μετακινήσεις από τα Α/Σ στο ιδιωτικό συνεργείο, ακόμη και για δουλειές ρουτίνας (αλλαγή κολλάρου πχ). Δεν ξέρω πόσο θα συνέφερε την ΟΣΥ αν το ιδιωτικό συνεργείο δεν ήταν ο προμηθευτής οχημάτων για να είναι δεσμευμένος, αλλά ένας ανεξάρτητος συνεργάτης που θα χρυσοχρέωνε την κάθε δουλειά (ευκαιρία να φάμε το Δημόσιο άλλωστε) και φυσικά δεν ξέρω κατά πόσο θα ήθελε πραγματικά η ΟΣΥ (ή οι διαχρονικές κυβερνήσεις) να γίνει αυτό καθώς και αμάξια περισσεύουν σε Βοτανικό και Πειραιά και η εικόνα της εταιρείας είναι σχεδόν ίδια αρκετά χρόνια τώρα..
Στο θέμα μας τώρα, και το 679 είναι στον Βοτανικό, στο 051. Έχουν μείνει μόνο τα 613, 634 και 688 στην Ανθούσα με το 634 να δουλεύει σήμερα μόνο