Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών ΟΑΣΑ
#39
(14-11-2019, 08:06 PM)mercedes elbo Έγραψε: Η αύξηση εσόδων από ειστήρια και η ταυτόχρονη μέιωση από κάρτες (που δεν είναι φετινό φαινόμενο αλλά συμβαίνει εδώ και τουλάχιστον μια 5ετια) το μόνο που δηλώνει είναι ότι ο ΟΑΣΑ χάνει σταθερούς "πελάτες" λόγω κακών υπηρεσιών οι οποίοι γίνονται περιστασιακοί. Είναι αυτονόητο όταν ο μέσος εργαζόμενος με τις συνθήκες που επικρατούν (άθλια δρομολόγια που κάθε χρόνο μειώνονται περαιτέρω στην ΟΣΥ, διάλυση από το 2018 ακόμα και του μετρό όταν έχουμε ουρές για να εκδόσεις εισητήριο, μηχανήματα δεν υπάρχουν, συρμοί εκτός λειτουργίας και κενά 15λεπτα ακόμα και σε ώρες αιχμής και πολλά ακόμα)  δεν μπορεί να βασιστεί στα ΜΜΜ πλέον έχει στραφεί κυρίως στο ΙΧ αφού δεν υπάρχει αξιοπιστία πλέον ενώ άλλοτε κινούταν με τις κάρτες απεριορίστων..

Κάπου το χάνεις.. Η πρώτη πόρτα που σε καμια περίπτωση δεν εφαρμόζεται παντού στον κόσμο και αλλου που εφαρμόζεται δεν περιλαμβανει έλεγχο το μόνο που άλλαξε είναι την πόρτα εισόδου των επιβατών και όχι αν θα επικυρώσουν κόμιστρο ή όχι. Και το μόνο που προσέφερε τους πρώτους μήνες εφαρμογής που εφαρμόστηκε κατά πλειοψηφία είναι εκατοντάδες χαμένα δρομολόγια κάθε μέρα και αρκετούς διαπληκτισμούς οδηγών-επιβάτων αφού μερίδα των πρώτων εκάνε ότι τους κατέβαινε...

Το 2017 είχε δοθεί επιπλέον 40+ εκατ. έκτακτη επιχορήγηση (όπως και σε προηγούμενα έτη) κάτι που το 2018 δεν συνέβη και δόθηκαν παραπανω λεφτά από υπουργεία.. Σε καθε περίπτωση αστείο το να αναφέρεται ολο αυτό, λες και ο ΟΑΣΑ και τα υπουργεία δεν ανηκουν και τα 2 στο κράτος..
Αναφέρομαι στην ΟΣΥ και όχι στον ΟΑΣΑ και η μείωση είναι καταφανέστατα (προκύπτει από το ποσοστό της μείωσης) από τις μη επικυρώσεις των χρονικών εισιτηρίων που έχει συνέπεια την μείωση της ποσόστωσης της στην κατανομή των εσόδων έναντι της ΣΤΑΣΥ. Ο "δυσαρεστημένος" πελάτης αν επιλέξει να απομακρυνθεί από τα ΜΜΜ (πληρώνοντας πολλαπλάσια σε καύσιμα) ή να γίνει τσαμπατζής ΔΕΝ κόβει ποτέ ξανά εισιτήριο. Δεν αυξάνονται τα μεμονωμένα εισιτήρια λοιπόν από αυτό αλλά από νέους περιστασιακούς χρήστες των μέσων ή τζαμπατζήδες που για τον χ λόγο (φόβος ελέγχου ή ότι άλλο) άρχισαν να κόβουν εισιτήριο έστω και περιστασιακά.

Σε όλες τις πόλεις που έχουν ένα αξιοπρεπές επίπεδο παρεχόμενης υπηρεσίας από τα ΜΜΜ η επιβίβαση γίνεται από την πρώτη πόρτα... Προφανώς δεν αναφέρομαι σε πόλεις σε Banana Republics ούτε σε "σοσιαλιστικά" κατάλοιπα όπου η εξυπηρέτηση του κοινού είναι κατά πολύ χειρότερη της Αθήνας και η παρασυγκοινωνία (ταξί, μαρσρούτκες) οργιάζουν - όσοι έχουν ταξιδέψει λίγο στη ζωή τους τα γνωρίζουν αυτά... Προφανώς από μόνο του ως μέτρο δεν μηδενίζει την εισιτηριοδιαφυγή, προϋποθέτει ταυτόχρονα και σοβαρό έλεγχο (το πώς γίνεται αυτός είναι άλλη κουβέντα, αν θέλεις ευχαρίστως να την κάνουμε). Και βέβαια τα "χαμένα δρομολόγια" είναι μηδενικά με passenger flow 3 δευτερόλεπτα ανά άτομο (και πολύ λέμε για low floor λεωφορείο) ακόμα και σε extreme συνθήκες αναμονής επιβατών γεμίζεις αρθρωτό λεωφορείο σε έξι λεπτά! (πολύ λιγότερο απ' όσο θα χάσει σε φανάρια και ανασχέσεις κατά τη διαδρομή του). Όσο δε για την μερίδα των οδηγών που δεν ήθελε (ποιος τους ρώτησε) να εφαρμόσει το μέτρο (και σήμερα στο 90% των περιπτώσεων δεν το εφαρμόζει) η λύση είναι πολύ απλή, πειθαρχικό και 20ημερη αργία στους δέκα πρώτους και ενδέκατος δεν πρόκειται να υπάρξει...

Η έκτακτη επιχορήγηση του 2017 (η οποία μεταξύ άλλων είναι ένα σκάνδαλο από μόνη της) δεν συνδέεται με κανέναν τρόπο με την επιδότηση της κοινωνικής πολιτικής από τα αρμόδια κατά περίπτωση Υπουργεία... Το ποσό που αποδίδεται στην ΟΣΥ αφορά επακριβώς τη διαφορά του κομίστρου για τις μετακινήσεις των δικαιούχων - κάτι που για πρώτη φορά είναι μετρήσιμο. Και όχι δεν είναι το ίδιο αν τα πληρώνει το Κράτος στην μία ή στην άλλη περίπτωση, ακριβώς όπως ακριβώς όταν έχεις δύο μαγαζιά που το ένα φέρνει έσοδα και το άλλο είναι κερδοφόρο δεν χρηματοδοτείς με τα κέρδη του ενός τις ζημιές του άλλου! ΟΑΣΑ, ΣΤΑΣΥ, ΟΣΥ επίσης είναι στο ΤΑΙΠΕΔ, με ότι σημαίνει αυτό...

Προς το παρόν μιλάμε για τα έσοδα της ΟΣΥ, αν αναλύσουμε τις δαπάνες να δεις για πότε θα γίνει καταφανέστατο ότι αυτό το μοντέλο λειτουργίας συνολικά των συγκοινωνιών της Αθήνας πρέπει να τελειώσει "χθες"...
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών ΟΑΣΑ - από garvanitis - 14-11-2019, 08:49 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Συγκοινωνίες Αθηνών (ΣΑ) - Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών N1Ellinikou 27 38.232 12-12-2017, 12:00 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)