Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις αναδιάταξης / βελτιστοποίησης λεωφορειακών γραμμών του ΟΣΕΘ
#89
(20-11-2018, 04:51 PM)irisbus57 Έγραψε: Το 14 και το 37 το χρειάζεται, βέβαια θα μπορούσε η συγχώνευση να είναι 14 όπως είναι τώρα, 14Α όπως είναι τώρα και 14Β μέσω Κρυονερίου που ουσιαστικά απλά θα ανεβαίνει την ανηφόρα του 37!

Όσο για το One Salonica θα μπορούσε ένα όχημα που περνάει από ΝΣΣ με κατεύθυνση προς ΚΤΕΛ να περνάει αν και η περιοχή ήδη εξυπηρετείται σωστά! Μια επιλογή θα ήταν το 9 που δεν έχει και πολύ κοινό όποτε έστω θα εξυπηρετούσε λίγο παραπάνω και τα ΣΚ μπορεί να εξυπηρετεί και το 52! Αλλιώς ας γίνει η διαδρομή του 52 από το One Salonica και τις ώρες μαθημάτων ας εκτελούν δρομολόγια μόνο σαν 52Α

Αυτό με το 52 μπορεί να γίνει ή 52Β τα ΣΚ ΝΣΣ-ΑΤΕΙ-ONE SALONIKA. Και το 9 καλή ιδέα

Μια άλλη ιδέα το 3Κ αλλά μόνο προς ανατολικά. Αναγεννήσεως μετά μεχρί ΟΝΕ SALONIKA και μετά μέχρι την Διασταύρωση για Δικαστήρια όπως το 12 αλλά να συνεχίζει ευθεία.Με λίγα λόγια κόβεται η Δωδεκανήσου. Καλύτερο 9 και 52
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Προτάσεις αναδιάταξης / βελτιστοποίησης λεωφορειακών γραμμών του ΟΑΣΘ - από GiannisB - 20-11-2018, 05:46 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  ΟΣΕΘ: Νέες γραμμές / τροποποιήσεις / καταργήσεις γραμμών GiannisB 370 273.210 26-04-2024, 06:56 PM
Τελευταία Δημοσίευση: jimis2001
  Προτάσεις / τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών μετά το άνοιγμα του μετρό Θεσσαλονίκης irisbus57 40 39.630 28-08-2023, 08:55 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Jarre

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 6 Επισκέπτης (ες)