Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 3 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Σύστημα τηλεματικής στις Ο.ΣΥ.
(10-01-2017, 11:31 AM)Citaro Έγραψε: Έχεις απόλυτο δίκιο και είναι κάτι που πρέπει να γίνει, αφού υπάρχει πλέον η τεχνική δυνατότητα. Στην αρχή της λειτουργίας της τηλεματικής την άνοιξη πέρυσι, δεν είχαν περασμένα τα "καρτελάκια".

Τώρα όμως, όχι απλά υπάρχουν στη βάση δεδομένων, αλλά επιπλέον το κάθε όχημα έχει την πραγματική ένδειξη (δηλαδή και την όποια τροποποίηση δρομολογίων) σε real time. Το έχω τσεκάρει πολλές φορές - οι οδηγοί σπάνια πλέον επικοινωνούν από το κινητό με το Κέντρο Ελέγχου, αφού μπορεί να αλλάξει online η δρομολόγηση όποτε κριθεί (ακόμη και στη διάρκεια δρομολογίου, αν διαπιστωθεί ότι υπάρχει απόκλιση, καθυστέρηση ή ό,τι άλλο).

Συνεπώς, αυτό που μπορεί να γίνει είναι να στέλνει το κάθε όχημα, μόλις βρεθεί στην αφετηρία, στίγμα με την επόμενη προγραμματισμένη του αναχώρηση. Πχ. έφτασε ένα όχημα του 235 στο τέρμα στις 10:05 και έχει επόμενη αναχώρηση στις 10:15. Από τις 10:06 μπορεί να δίνει στίγμα και να γράφει στα πανελ ενημέρωσης των στάσεων "235 ΖΩΓΡΑΦΟΥ - ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ 10:15". Μόλις ξεκινήσει το όχημα, θα αρχίζει το countdown όπως σήμερα. Θεωρώ ότι είναι εύκολο.

Δεν νομίζω ότι δεν υπάρχει τρόπος να γίνει αυτό που περιγράφουμε άμα θελανε θα μπορούσαν να το έχουν εφαρμόσει ήδη. Και εγώ έχω παρατητησει ότι η τηλεματικη έχει περασμένα τα δρομολογια που εκτελούνται στην πραγματικότητα και όχι αυτά που αναφέρει η εφαρμογή της τηλεματικής ότι εκτελούνται. Π.χ. 421 έχει προγραμματισμένες αναχωρήσεις από Αγ. Αναργύρους 20:10 - 20:35 - 21:00 - 21:30 ενω τα δρομολόγια που εκτελούνται καθημερινά είναι 20:10 - 20:50 - 21:30. Εχω δει η οθονη του οδηγου να γράφει 20:50 απο Αγ. Αναργύρους οπότε δεν γράφει τα προγραμματισμένα δρομολογια αλλα τα δρομολόγια που εκτελούνται στην πραγματικότητα. Με λίγα λόγια η τηλεματικη έχει περασμένα πιο σωστά τα δρομολόγια από την εφαρμογή που βλέπουμε εμείς οι επιβατες.
Δεν θα μπορούσαν να αλλάξουν τα δρομολόγια και στην εφαρμογη; Τόσο δύσκολο είναι;
Όπως είπα πριν η εφαρμογη λεει οτι το 421 ξεκινάει 21:00/30 απο την αφετηρια αλλα στην πραγματικότητα ξεκινάει 20:50 - 21:30. Φτάνεις στην στάση 20:50 με σκοπό να προλάβεις το δρομολόγιο των 21:00 αλλα το βλέπεις να κλείνει τις πόρτες και ετσι περιμενεις το επομενο 40 λεπτά. Κριμα δεν είναι;

Κάτι αλλο που δεν ξέρω αν μπορεί να δοθεί λύση είναι τα τρόλεϊ που πηγαίνουν ως Ακαδημία, Ιπποκράτους, Πατήσια, Αλεξανδρας, Πιπινου, Νέα Φιλαδέλφεια δηλαδή Αμαξοστασιο και αλλού να τα αναγραφονται με κάποιον τρόπο ωστε να ξέρεις πότε θα περασει καποιο οχημα
Παραδειγμα: Βλέπεις ότι το 3 περνάει σε 30 λεπτά και εξω βρεχει. Πας να σταθεις λιγο πιο μακρια που εχει υποστεγο για να μην βρεχεσαι . Μετά από 2 λεπτα περνάει καποιο τρόλεϊ που δεν το έλεγε η τηλεματικη και εγραφε ΑΜΑΞΟΣΤΑΣΙΟ. Εσυ ομως θα βρισκεσαι 20 μετρα πιο περα και θα το χασεις. Δεν είναι αμαρτία να περιμένεις 28 λεπτα ακόμα ενώ θα μπορούσες να είσαι σπίτι σου;

Επίσης, θα μπορούσε να μην αναγράφει 815 ΓΟΥΔΉ - ΤΑΎΡΟΣ σε 5' και να αναγραφει 815 ΓΟΥΔΉ σε 5'. Έτσι θα λύσουμε και το πρόβλημα που οι επιβατες δεν ξέρουν προς τα πια κατεύθυνση πηγαίνει το λεωφορειο. Αλλά αυτό είναι λεπτομέρεια
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Σύστημα τηλεματικής στις Ο.ΣΥ. - από NEOPLAN N4007 - 10-01-2017, 01:21 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Σύστημα τηλεματικής στα ΚΤΕΛ panos1b 25 6.897 11-04-2024, 08:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 6 Επισκέπτης (ες)