Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 3 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Σύστημα τηλεματικής στις Ο.ΣΥ.
Ο ΟΑΣΑ αποδεικνύει για άλλη μια φορά, την ανικανοτητα του σε όλους τους τομείς, με την εφαρμογή της Τηλεματικής!

Κι ενώ δειλα-δειλα έκλεισαν τα πρώτα σταθμαρχεία (ΑΦΒ9, 622-815 Ακαδημίας κτλ) και μπήκαν οι σταθμάρχες στο Κέντρο Ελέγχου Τηλεματικής, η εφαρμογή της δείχνει παντελή έλλειψη ενδιαφέροντος από όλες τις πλευρές..

Από την ενημέρωση του επιβάτη:
- Η εφαρμογή της Τηλεματικής ακόμη αγνοείται..
- Οι στάσεις που διαθέτουν οθόνες τηλεματικής (αλήθεια, έγιναν 1000?!) δεν αναγράφουν διελεύσεις για όλες τις γραμμές, παρά για συνολικά 25 με το ζόρι και αυτές με όχι όλα τα οχήματα να αναγνωριζονται (πράγμα για το οποίο δεν έχει σημασία αν έχει ενεργοποιημενη την τηλεματική ο οδηγός, επειδή το έχω διαβάσει..)
- Αναγράφονται διελεύσεις είτε κενών οχημάτων (Καισαριανή σε 3' και περνάει "Εκτός Υπηρεσίας", είτε Τοπικών (σχολασμένα τρόλεϊ να γράφει 5 για Λαμπρινή, ενώ πάει ΑΜ Κ.Μ., η να Έρχεται "Ζάππειο" να γράφει 11 σε 1') είτε σχολασμένων (άπειρα παραδείγματα με αποκορύφωμα καθημερινά από τις 0145 έως τουλάχιστον τις 0220 άφιξη σε όλες τις οθόνες για την γραμμή 6 από ΑΜ Κ.Μ. προς Αθήνα) και φυσικά δεν αναγράφουν ώρα διέλευσης αν δεν ξεκινήσει από ΑΦ/ΤΕ!
- Στις στάσεις με οθόνες τηλεματικής επίσης, έχουν εντοπιστεί λάθη (στην "Πλ.Αμερικης" ενώ η οθόνη είναι στης ΕΘΕΛ την στάση, αναγράφει διελεύσεις μόνο των τρόλεϊ, στον "ΟΤΕ Πεδιου Αρεως" που λειτουργεί από σήμερα μόνο για την 14 και όχι της ΕΘΕΛ που είναι κιόλας, σε όλες τις Αφετηρίες που δεν αναγράφει ούτε καν εκτιμώμενη αναχώρηση)
- Στις οθόνες τηλεματικής εντός των οχημάτων (όσες από αυτές λειτουργούν) δεν έχουν διορθωθεί ακόμη πολλές γραμμές, είτε γκρουπ, είτε αποντες (Α/Β10, 18-19, ακόμη και το Ε90)
- Το κύριο μήνυμα αυτής της οθόνης που είναι η αναγραφή της επόμενης στάσης καταλαμβάνει πολύ μικρό χώρο σε σχέση με άλλα λιγότερο σημαντικά για τον επιβάτη (δεν συζητάω καν για το ποια γραμμή είναι και την κατεύθυνση που και μπροστά της ακριβώς να είσαι, χρειάζεσαι μεγεθυντικό φακό), η μετάβαση στην επόμενη στάση καθυστερεί αρκετά..
- Σε πάρα πολλές γραμμές δεν εμφανίζεται η αλληλουχια των στάσεων, η σε άλλες κι αν εμφανίζεται δεν είναι περασμένες στην ηχητική αναγγελια (σήμερα στην Λαμπρινή, "Επόμενη Στάση - Next Stop..." κενό, ενώ η σειρά των στάσεων μεταβαλλόταν κανονικά)
- Το σύστημα κολλάει πάρα πολλές φορές με αποτέλεσμα να εμφανίζει στην οθόνη αμετάβλητα μια επόμενη στάση που ήταν η δεύτερη από το Τέρμα, χάνεται το σήμα ξαφνικά, η σαν σήμερα που ήρθε κενό Γ9 και φόρτωσε από ΣΚΑ και κάτω, μέχρι και την Χαλκ/λη δεν βρήκε την επόμενη στάση..

Από την πλευρά του οδηγού τώρα:

- Ο εξοπλισμός που μπορεί να δέσει και να λύσει τα χέρια του, παραμένει αχρησιμοποιητος..
- Οι οθόνες ενεργοποίησης της οθόνης τηλεματικής σε πολλά οχήματα ειτε παρουσιάζουν βλάβες από τους πολλούς κραδασμους, είτε δεν ανάβουν, είτε κολλάνε στο Μενού Περιήγησης..
- Η Τηλεματική δεν έχει αντικαταστησει επ'ουδενι το τηλέφωνο, ούτε τους σταθμάρχες (πλην των γραμμών που ελέγχονται τηλεφωνικως από την Τηλεματική, όπως γίνεται χρόνια)

Και υποτίθεται πως μέσα Απριλίου θα ήταν έτοιμη.. Δυστυχώς, εντοπίζονται πολλές ομοιότητες με την αρχική εφαρμογή της Τηλεματικής με τις παλιές γκαζιερες και καμιά διάθεση για έργο και πρόοδο, όπως υπήρχε με την προηγούμενη διοίκηση του ΟΑΣΑ.. Να δούμε λοιπόν πόσο ακόμη θα περιμένουμε για το θαύμα!
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Σύστημα τηλεματικής στις Ο.ΣΥ. - από MrVanHool - 29-04-2016, 08:58 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Σύστημα τηλεματικής στα ΚΤΕΛ panos1b 25 6.899 11-04-2024, 08:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 8 Επισκέπτης (ες)