Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 3 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Σύστημα τηλεματικής στις Ο.ΣΥ.
(13-10-2015, 11:14 AM)Citaro Έγραψε: Εγώ, παιδιά, δεν καταλαβαίνω το εξής : Αφού τα Ν1 έχουν άδεια κυκλοφορίας έτους 1994, αυτό σημαίνει ότι τέλος του 2016 πρέπει να αποσυρθούν από όλα τα δρομολόγια του μεγάλου δακτυλίου. Δηλαδή από όλες σχεδόν τις γραμμές που εξυπηρετούν σήμερα.
Άρα, αφού έχουν χρόνο ζωής 14 μήνες ακόμη, γιατί εγκαθιστούν σε αυτά τηλεματική;;; Η οποία, όπως πάει, θα λειτουργήσει μέσα στο 2016; Τα έξοδα για αποξήλωση και αποθήκευση του υλικού ποιός θα τα βάλει;; Διότι λεωφορεία αντικατάστασης δεν θα υπάρξουν, ούτε χρειάζονται.

Η σύμβαση αναφέρει 2000 ή 1900 (δεν γνωρίζω σίγουρα) λεωφορεία και τρόλεϊ. Σε τρόλεϊ αν λάβουμε υπόψην παλιότερα άρθρα που είχαν δημοσιευθεί θα μπουν σε 250 οπότε τα υπόλοιπα 1750 ή 1650 θα είναι σε λεωφορεία. Αναγκαστικά μπαίνουν και σε Ν1 αφού ο τωρινός στόλος είναι 1862 λεωφορεία και τα Ν1 225. Βέβαια, είναι γεγονός ότι όλος ο εξοπλισμός που έχει μπει/θα μπει σε Ν1 μετά τους 14 αυτούς μήνες θα πάει χαμένος. Θεωρώ απίθανο να αγοραστούν άμεσα καινούρια οχήματα χώρια με τις περικοπές που έχουμε κάθε μήνα ο επίσημος αριθμός κυκλοφορούντων οχημάτων έχει φτάσει να κυμαίνεται στα 1150 οχήματα συνεπώς και δεν χρειάζονται επιπλέον οχήματα (στην πράξη είναι ακόμα πιο κάτω γιατί υπάρχουν και άλλες κομμένες βάρδιες).

Το θέμα είναι γιατί δεν προνοήσαν από τους ΟΑΣΑ-ΟΣΥ να κάνουν διαγωνισμό με εξοπλισμό τηλεματικής για λιγότερα οχήματα (π.χ. 1600- 1700) που θα ερχόταν και αρκετά πιο φθηνά...
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Σύστημα τηλεματικής στις Ο.ΣΥ. - από mercedes elbo - 13-10-2015, 02:06 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Σύστημα τηλεματικής στα ΚΤΕΛ panos1b 25 6.897 11-04-2024, 08:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)