17-12-2014, 05:58 PM
Στην Κίνα δεν έγινε τίποτα τέτοιο, τραυματίστηκε σοβαρότατα ο οδηγός (δεν επέζησε τελικά) και το σταμάτησε ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ!
Σε περίπτωση - ω μη γένοιτο - που συμβεί κάτι τέτοιο το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι αυτό http://en.wikipedia.org/wiki/Brace_position (δεν είναι μόνο για τα αεροπλάνα). Ο χρόνος που έχεις στη διάθεσή σου είναι ελάχιστος για να πας στο πίσω μέρος (που κανείς δεν σου εγγυάται ότι και εκεί δεν θα πάθεις τίποτα), πόσο μάλλον για να κάνεις τον ήρωα...
Τώρα για το τι μπορεί να κάνει ο οποισδήποτε σε μια τέτοια περίπτωση... Αν δεν ξέρει να πώς να αντιδράσει, προσευχές. Ο κανόνας λέει ότι βγάζεις ταχύτητα, σταθεροποιείς - όσο μπορείς - το αυτοκίνητο με το τιμόνι (αν νομίζει κανείς ότι είναι εύκολο χωρίς να κάθεται από πίσω του είναι γελασμένος) και το αφήνεις να ξεθυμάνει μόνο του... Εννοείται βέβαια ότι σταθμίζεις και τους εξωτερικούς παράγοντες, αν υπάρχει κόσμος ή άλλα αυτοκίνητα δεν τα παίρνεις παραμάζωμα αλλά το βγάζεις εκτός δρόμου (αλλιώς καταφέρνεις ότι έκανε ο Ρουμάνος νταλικιέρης στην Βέροια). Αφού ακινητοποιηθεί το λεωφορείο - και εφόσον είσαι σε θέση να το κάνεις - ενημερώνεις το κέντρο με τον ασύρματο (Αστυνομία και ΕΚΑΒ θα το φροντίσουν αυτοί), το ακινητοποιείς κλείνοντας το γενικό και τραβώντας το χειρόφρενο και ασχολείσαι με τις πρώτες βοήθειες στα θύματα. Δεν αγγίζεις το φρένο (πολύ περισσότερο δε, ούτε καν σκέφτεσαι το χειρόφρενο) γιατί θα τους βγάλεις όλους έξω από το παρμπρίζ - με πρώτο πρώτο εσένα!!!
Σε περίπτωση - ω μη γένοιτο - που συμβεί κάτι τέτοιο το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι αυτό http://en.wikipedia.org/wiki/Brace_position (δεν είναι μόνο για τα αεροπλάνα). Ο χρόνος που έχεις στη διάθεσή σου είναι ελάχιστος για να πας στο πίσω μέρος (που κανείς δεν σου εγγυάται ότι και εκεί δεν θα πάθεις τίποτα), πόσο μάλλον για να κάνεις τον ήρωα...
Τώρα για το τι μπορεί να κάνει ο οποισδήποτε σε μια τέτοια περίπτωση... Αν δεν ξέρει να πώς να αντιδράσει, προσευχές. Ο κανόνας λέει ότι βγάζεις ταχύτητα, σταθεροποιείς - όσο μπορείς - το αυτοκίνητο με το τιμόνι (αν νομίζει κανείς ότι είναι εύκολο χωρίς να κάθεται από πίσω του είναι γελασμένος) και το αφήνεις να ξεθυμάνει μόνο του... Εννοείται βέβαια ότι σταθμίζεις και τους εξωτερικούς παράγοντες, αν υπάρχει κόσμος ή άλλα αυτοκίνητα δεν τα παίρνεις παραμάζωμα αλλά το βγάζεις εκτός δρόμου (αλλιώς καταφέρνεις ότι έκανε ο Ρουμάνος νταλικιέρης στην Βέροια). Αφού ακινητοποιηθεί το λεωφορείο - και εφόσον είσαι σε θέση να το κάνεις - ενημερώνεις το κέντρο με τον ασύρματο (Αστυνομία και ΕΚΑΒ θα το φροντίσουν αυτοί), το ακινητοποιείς κλείνοντας το γενικό και τραβώντας το χειρόφρενο και ασχολείσαι με τις πρώτες βοήθειες στα θύματα. Δεν αγγίζεις το φρένο (πολύ περισσότερο δε, ούτε καν σκέφτεσαι το χειρόφρενο) γιατί θα τους βγάλεις όλους έξω από το παρμπρίζ - με πρώτο πρώτο εσένα!!!