(17-12-2014, 12:27 AM)garvanitis Έγραψε: Στην περίπτωση του μετρό το εμπόδιο μπορεί πολύ εύκολα να είναι ο προπορευόμενος συρμός. Προφανώς βεβαίως οι όποιοι σχετικοί κίνδυνοι έχουν προβλεφθεί και τα οχήματα επικοινωνούν μεταξύ τους. Το ίδιο ακριβώς ισχύει και με τα λεωφορεία χωρίς οδηγό τα οποία και κινούνται σε δικό τους αποκλειστικά διάδρομο. Τώρα, για το τι μπορεί να συμβεί στον χειριστή; Ό,τι ακριβώς και στον οδηγό... Και αν νομίζεις ότι μπορεί τόσο απλά ένας επιβάτης να επέμβει και να προλάβει το οτιδήποτε (ψύχραιμος ή μη) είσαι γελασμένος... Αλήθεια, τι ακριβώς φαντάζεσαι ότι μπορεί να κάνει;
Όλοι κουτσά στραβά γνωρίζουμε ποιο είναι το φρένο. Θα πάρουμε το πόδι από το γκάζι, μετά θα πατήσουμε φρένο και έγινε. Προσωπικά αν με συνέβαινε αυτό θα έκανα και θα έβαζα και χειρόφρενο και αλαρμ. Ο χειριστής πέρα από κυρώσεις, τι άλλο μπορεί να πάθει με την υγεία;
(17-12-2014, 01:48 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Δε μπορεί να τα διαβάζω σοβαρά αυτά! Δηλαδή σε οτιδήποτε άλλο δεν υπάρχει περίπτωση να συμβεί το ακραίο αυτό σενάριο; Φαντάζομαι πως με τη λογική σου, δε θα πρέπει να μπαίνεις σε Μετρό, μην τύχει και τον πάρει ο ύπνος τον χειριστή, δεν ταξιδεύεις ποτέ με αεροσκάφος για να μην υπάρξει κίνδυνος ο πιλότος να πάθει κάτι, αλλά και δεν πηγαίνεις ποτέ στο γιατρό, μη χρειαστεί να χειρουργηθείς και όσο είσαι ναρκωμένος, συμβεί το παραμικρό.
Και όμως σήμερα των ημερών πρέπει να φοβάσαι. Ο πιλότος να κάνει ανοησία δεν μπορεί, χαζός δεν είναι να παίξει κορόνα γράμματα την ζωή του, αντίθετα τους χειριστές δεν τους εμπιστεύομαι. Όσο για το γιατρό η άγνοια μερικές φορές, είναι το καλύτερο αντίδοτο αλλά από την άλλην λες να χειρουργηθείς και ότι γίνει, ας γίνει είναι θέλημα θεού.
Με τα λεωφορεία χωρίς οδηγό στα Τρίκαλα πως πάνε;
Ο χρόνος όμως θα δείξει για αν είναι καλύτερα χωρίς οδηγό ή όχι