Κι εγώ την μικρή επέκταση με τις δύο στάσεις προτιμώ.
Αλλά διαφωνώ με την χάραξη προς Καματερό γιατί, αν δεν κάνω λάθος, έτσι τουλάχιστον όπως περιγράφεται η χάραξη στο άρθρο, δεν περνά από κεντρικό σημείο σε Ίλιον/Καματερό. Θα προτιμούσα αντί για το Καματερό, να στρίβει η γραμμή προς Πετρούπολη αλλά ακολουθώντας την Πετρουπόλεως. Αυτό βέβαια με την προϋπόθεση ότι δεν υπάρχει θέμα με το υπέδαφος στα σημεία αυτά και ότι το πρόβλημα με τα λιγνιτωρυχεία είναι μόνο σε Ανθούπολη/Κηπούπολη.
Παρακάτω έχω έναν χάρτη με την χάραξη που θα προτιμούσα. Με κόκκινη γραμμή, η χάραξη που προτείνεται στο άρθρο, με άσπρη η χάραξη που νομίζω είναι καλύτερη, ενώ οι σταθμοί είναι τα τετραγωνάκια:
metro-stone-city.jpg (Μέγεθος: 268,29 KB / Λήψεις Αρχείων: 396)
Μέχρι στην στάση στην Θηβών και Καππαδοκίας ταυτίζονται οι δύο χαράξεις.
Αλλά διαφωνώ με την χάραξη προς Καματερό γιατί, αν δεν κάνω λάθος, έτσι τουλάχιστον όπως περιγράφεται η χάραξη στο άρθρο, δεν περνά από κεντρικό σημείο σε Ίλιον/Καματερό. Θα προτιμούσα αντί για το Καματερό, να στρίβει η γραμμή προς Πετρούπολη αλλά ακολουθώντας την Πετρουπόλεως. Αυτό βέβαια με την προϋπόθεση ότι δεν υπάρχει θέμα με το υπέδαφος στα σημεία αυτά και ότι το πρόβλημα με τα λιγνιτωρυχεία είναι μόνο σε Ανθούπολη/Κηπούπολη.
Παρακάτω έχω έναν χάρτη με την χάραξη που θα προτιμούσα. Με κόκκινη γραμμή, η χάραξη που προτείνεται στο άρθρο, με άσπρη η χάραξη που νομίζω είναι καλύτερη, ενώ οι σταθμοί είναι τα τετραγωνάκια:
metro-stone-city.jpg (Μέγεθος: 268,29 KB / Λήψεις Αρχείων: 396)
Μέχρι στην στάση στην Θηβών και Καππαδοκίας ταυτίζονται οι δύο χαράξεις.