09-09-2013, 09:04 PM
(09-09-2013, 08:55 PM)nikos1991 Έγραψε: Από τη στιγμή που ο επιταχυντής είναι στα χέρια ανθρώπου, εμπλέκεται και ο ανθρώπινος παράγοντας. Αν ήταν πλήρως αυτοματοποιημένα, βλέπε ATO http://en.wikipedia.org/wiki/Automatic_train_operation που έχουν και οι νέοι συρμοί, αλλά δεν θα χρησιμοποιηθεί επί του παρόντος, να λέγαμε πως δεν εμπλέκεται ο ηλεκτροδηγός. Δεν είμαι φαντάζομαι ο μόνος που έχει νιώσει μεγάλες επιταχύνσεις και βιαστικούς ηλεκτροδηγούς ή στην αντίπερα όχθη χαλαρούς που να κονταίνουν η μεγαλώνουν τις χρονοαποστάσεις.
Όχι βέβαια. Όλοι έχουμε ζήσει κάτι τέτοιο. Αλλά δεν είναι μόνο ευθύνη του οδηγού αυτό. Αν μπεις στο πρώτο βαγόνι και είσαι κοντά στην πόρτα της καμπίνας, θα ακούσεις τον ασύρματο που δίνουν εντολές στους ηλεκτροδηγούς από το ΚΕΛ. Δεν αποφασίζει μόνος του ο οδηγός αν και πότε θα κλείσει τις πόρτες, καθώς και πότε θα εκκινήσει.