Αξιολόγηση Θέματος:
  • 14 Ψήφοι - 3.57 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Μελλοντικές αναπτύξεις γραμμών Μετρό Αθήνας
#61
Περιγράφω μια ιδέα για την συγκέντρωση γνωμών.
 
Δεν θα ήταν πιο χρήσιμο, αντί να δημιουργηθούν γραμμές 1Β Θησείο-ΚΠΙΣΝ και 5 - κλάδος της γραμμής 4 από τον Ευαγγελισμό και θα καταλήγει μέχρι τα νότια προάστια στην Άνω Ηλιούπολη, να δημιουργηθούν οι γραμμές:
4 (Πετρόυπολη -) Αλσος Βεϊκου - Ηλιούπολη (- ίσως προς Καλαμάκι)
5 ΚΠΣΙΝ - Γουδή - (-Μαρούσι - Λυκόβρυση)
Απάντηση
#62
(17-01-2024, 02:42 PM)sgkatsos Έγραψε: Περιγράφω μια ιδέα για την συγκέντρωση γνωμών.
 
Δεν θα ήταν πιο χρήσιμο, αντί να δημιουργηθούν γραμμές 1Β Θησείο-ΚΠΙΣΝ και 5 - κλάδος της γραμμής 4 από τον Ευαγγελισμό και θα καταλήγει μέχρι τα νότια προάστια στην Άνω Ηλιούπολη, να δημιουργηθούν οι γραμμές:
4 (Πετρόυπολη -) Αλσος Βεϊκου - Ηλιούπολη (- ίσως προς Καλαμάκι)
5 ΚΠΣΙΝ - Γουδή - (-Μαρούσι - Λυκόβρυση)
Αυτό που γράφεις θα γίνει περίπου αλλά ανάποδα.
Το σχέδιο είναι η 1β και η 5 να ενωθούν

Ρώτησαν πριν κάποια χρόνια το ΚΠΙΣΝ αν θέλει μετρό με σύνδεση στο Θησείο ως 1Β ή να περιμένει να φτιαχτεί η γραμμή 5. Το ΚΠΙΣΝ επέλεξε το πρώτο και εξου και η αλλαγή σχεδίου οπότε η γραμμή 5 θα είναι η πρώτη που θα φτιαχτούν αρχικώς τα άκρα (1Β και Ευαγγελισμος Άνω Ηλιούπολη) και μετά το κέντρο (Θησείο Πλατεία Λαυρίου Ακαδημία)

Μελλοντικα θα γίνει επέκταση από Άνω Ηλιούπολη Καλαμάκι οπως το λες
Απάντηση
#63
(18-01-2024, 04:02 AM)Leon377 Έγραψε: Αυτό που γράφεις θα γίνει περίπου αλλά ανάποδα.
Το σχέδιο είναι η 1β και η 5 να ενωθούν

Ρώτησαν πριν κάποια χρόνια το ΚΠΙΣΝ αν θέλει μετρό με σύνδεση στο Θησείο ως 1Β ή να περιμένει να φτιαχτεί η γραμμή 5. Το ΚΠΙΣΝ επέλεξε το πρώτο και εξου και η αλλαγή σχεδίου οπότε η γραμμή 5 θα είναι η πρώτη που θα φτιαχτούν αρχικώς τα άκρα (1Β και Ευαγγελισμος Άνω Ηλιούπολη) και μετά το κέντρο (Θησείο Πλατεία Λαυρίου Ακαδημία)

Μελλοντικα θα γίνει επέκταση από Άνω Ηλιούπολη Καλαμάκι οπως το λες
Πως θα πραγματοποιηθεί αυτή η ένωση από την στιγμή που οι γραμμές 1 και 4 έχουν διαφορετικά χαρακτηριστικά (διαφορετικο μήκος συρμων/σταθμων, διαφορες ως προς τον αυτοματισμο της γραμμής 4)?
Απάντηση
#64
(18-01-2024, 07:05 PM)argy Έγραψε: Πως θα πραγματοποιηθεί αυτή η ένωση από την στιγμή που οι γραμμές 1 και 4 έχουν διαφορετικά χαρακτηριστικά (διαφορετικο μήκος συρμων/σταθμων, διαφορες ως προς τον αυτοματισμο της γραμμής 4)?
Το ότι η γραμμή Θησείο ΚΠΙΣΝ θα λέγεται 1β δε σημαίνει ότι θα έχει καμία σχέση με την κανονική γραμμή 1. Το 1β είναι μια ηλιθια ονομασία που δόθηκε προσωρινά για τον λόγο ότι θα αρχίζει από έναν σταθμό της γραμμής 1
Απάντηση
#65
Γιατί επιλέγουμε να κάνουμε επεκτάσεις πάνω σε οδικούς άξονες αντί να περνάει η γραμμή από το κέντρο κάθε περιοχής? Αφού δεν χρησιμοποιούμε cut and cover, ποιος ειναι ο λόγος που και οι γραμμές 2,3 (Μεσογείων, Βουλιαγμένης, και Θηβών στο μέλλον) και η 4 (Κηφισίας) ακολουθούν οδικές αρτηρίες? Δεν είναι λίγο χαζό ουσιαστικά να θέλουμε νέες τροφοδοτικές γραμμές με κακές συχνότητες?
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)