Δημοσιεύσεις: 3.152
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
14-08-2018, 11:45 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 14-08-2018, 11:54 PM από ecoj. Edited 4 times in total.)
Μιας και ανέφερε ο mercedes elbo τη περίπτωση ένας δήμος να έκανε ''παρέμβαση'' ήθελα να ήξερα πόσες φορές αλλαγές στη δρομολόγηση γραμμών έχουν γίνει με τέτοιες ''παρεμβάσεις''!
Μία περίπτωση ξέρω και είναι αυτή του Α15! Πιο συγκεκριμένα ήταν μια εποχή, φθινόπωρο του 2015, που το Β12 είχε σοβαρό πρόβλημα με επιθέσεις σε λεωφορεία του γύρω από το αμαξοστάσιο και κυρίως σε Volvo. Οπότε η Ράλλη ήθελε να προφανώς να το ξεφορτωθεί οπότε όταν αυτό έγινε Νοέμβριο του '15 έπρεπε να μετακινηθεί μία γραμμή από τα Λιόσια στη Ράλλη. Σημειώστε ότι τότε ακόμα ζούσε το Ε15! Το Α13 που τότε έβγαινε μισό μισό δεν επιλέχτηκε αλλά ούτε το Α11/ Β11 που τότε ακόμα είχε βάρδιες στη Ράλλη τα Σάββατα! Αντίθετα προς έκπληξη όλων πήγαν στη Ράλλη το Α15! Β15/ Ε15 δεν τα πήραξαν! Προφανώς η ΟΣΥ έκρινε με βάση την απόσταση από το αμαξοστάσιο και έπραξε σωστά αλλά κάποιοι είχαν άλλη άποψη! Λίγο καιρό μετά βγήκε ένα άρθρο σε σελίδες του δήμου Χαϊδαρίου που μιλούσε για τα σαπάκια (τα Ν2 της Ράλλη) που έφεραν στο Α15 και το καθημερινό δράμα (!) που ζούσαν οι επιβάτες του Δάσους με αυτά τα λεωφορεία! Τον επόμενο μήνα προφανώς έγινε ''παρέμβαση'' και το Α15 επανήλθε στα Λιόσια τελειώνοντας το ''δράμα'' των κατοίκων του Δάσους! Ως αντίβαρο πέρασαν τις βάρδιες που είχαν τα Λιόσια στο Α13 στη Ράλλη.
Bonus ότι αυτό ήταν και το τέλος του Ε15! Δεν ξερω αν τα Λιόσια το θεώρησαν άδικο ή έπαιξε κάτι άλλο αλλά από τη στιγμή που επανήλθε το Α15 στα Λιόσια αυτά δεν ξανάβγαλαν κανένα λεωφορείο σε Β15 και Ε15! Το Β15 έβγαζε 1-2 δίπορτα από τη Ράλλη το πρωί που σχόλαγαν και τα δύο μέχρι τις 12:00 και μετά όλα τα υπόλοιπα δρομολόγια έμεναν ανεπάνδρωτα! Για το Ε15 αυτό ήταν το τέλος του. Αυτό το αστείο διέρκησε σχεδόν 2 χρόνια μέχρι που το Β15 κόντευε να σταματήσει να βγαίνει και το πρωί! Ξαφνικά ένα πρωί κάπου μες το 2017 το Β15 επανήλθε δυναμικά με 3 οχήματα το πρωί και 1 το απόγευμα (2 Λιόσια - 1 Βοτανικός) προφανώς μετά από ''παρέμβαση'' γιατί αδυνατώ να πιστέψω ότι έπιασε την ΟΣΥ ο πόνος για το Παλατάκι. Μπορεί να παραπονέθηκε το ΤΕΙ για το στοίβαγμα στο Α15 αλλά δεν ξέρω...
ΥΓ: Το Β15 έχει μισηθεί όσο καμία άλλη γραμμή! Υπήρχε ένας τύπος λοιπόν τότε που μισούσε παθολογικά τη συγκεκριμένα γραμμή και έτσι δημοσίευε διάφορες προτάσεις στο facebook με τρόπους με τους οποίους θα το καταργούσε! Και ενώ υποστήριζε (και αυτός και όσοι άλλοι θέλησαν να σχεδιάσουν ''σωστή'' συγκοινωνία) ότι μόνο το Ε15 χρειάζεται εγώ έλεγα το ακριβώς αντίθετο ότι δηλαδή σωστό είναι μόνο το Β15 και κόψιμο θέλει το Ε15 διαφωνώντας και τότε όπως και τώρα με οποιαδήποτε γραμμή θα βολέψει συγκεκριμένο κοινό εις βάρος των υπολοίπων! Το ότι από τα δύο επιβίωσε μόνο το Β15 δείχνει ότι τελικά είχα δίκιο!
ΥΓ2: Ένα άρθρο από τότε με τα <<σαπάκια>> σώζεται ακόμα 3 χρόνια μετά!
https://xaidarisimera.gr/15-5/
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
Γενικά η κατάσταση στην Ηλιούπολη πάει απο το κακό στο χειρότερο..Ας θυμίσω τι είχαμε μέχρι το Νοέμβριο του 2014 και τι έχουμε τώρα
201 μεχρι Κανάρια και 2 δρομολόγια την ώρα
218 μέχρι το ΙΚΑ και περίπου 4 δρομολόγια την ώρα , απευθείας πρόσβαση στο λιμάνι του Πειραιά και τελευταίο δρομολόγιο περίπου 00:20 απο Δάφνη
206 με 6 οχήματα το πρωι και 5 το απόγευμα
237 6 το πρωι 5 το απόγευμα και ανα διαστήματα νταλίκες.
216 με 1 δρομολόγιο την ωρα και πρόσβαση στον Αγιο Δημήτριο/Αγίου Κωννου κλπ
Ήμουν απο αυτούς που θεωρούσα σωστή την κάταργηση του 218 απ την Ηλιούπολη και του 201 απο τη Δάφνη με παράλληλα βέβαια αύξηση του 237. Τι πήραμε; Στα χαρτιά αύξηση του 237 με 7 οχήματα το πρωι και καθαρό 10λεπτο. Και 6 οχήματα το απόγευμα με συχνότητες 10-15-20. Το οποιο εφαρμόστηκε μόνο μια μερα! Στην πορεία κοβόταν καθημερινα 1 αμαξι αλλά έστω έβγαινε το προγραμμα το παλιο με τα 6 αμάξια το πρωι και 5 το απόγευμα. Μέχρι τον Απρίλη του 15 που κόπηκαν απο όλες τις γραμμες δρομολόγια και το 237 επανήλθε στα παλιά του δρομολόγιο προ Νοεμβρίου του 14. Εδω και κανα χρονο το 237 πλεον βγαίνει με 5 αμαξια το πρωι και 4 το απόγευμα ενώ το 206 με 5 το πρωι αλλά για λίγο και στη συνέχεια με 4. Περιττό ότι και απο τις 2 γραμμές λείπει σχεδον καθε μέρα όχημα. Άρα ουσιαστικά δεν καταφέραμε τίποτα..απλά η πόλη απομονώθηκε και άλλο συγκοινωνιακά γιατί ο ΟΑΣΑ δεν μπορει αν επανδρώσει κανονικά τις γραμμές.
Όσο για τις παρεμβάσεις απ τον Δήμο όντως είχαν γίνει, μάλιστα ζητούσαν και νταλίκα στο 206 (!!!), αλλά στο 237 όντως υπήρχε μεγάλο θέμα με τον κόσμο στην αιχμή και ουσιαστικά δεν υπήρχε λόγος να μην μπαίνουν αφου και διαθεσιμότητα υπήρχε και ήταν προτιμότερο να κυκλοφορουν στο 237 παρά στο Α3.
Επίσης παρέμβαση είχε γίνει και στο 250 απο το ΕΚΠΑ για να κυκλοφορουν νταλίκες αφου μια περίοδο έστλναν «μικρά» και έκοβαν και αμάξια. Μέχρι που τους υποχρέωναν να βάζουν μόνο νταλίκες και ευτυχώς έφτιαξε η γραμμή. Οι φωστήρες του ΟΑΣΑ τόσα χρόνια έλεγαν την καραμέλα ότι η νταλίκα δεν χωράει στη στροφή για να βγει στη Ριζάρη...
Με λίγα λόγια αν δεν γίνει παρέμβαση «απο πάνω» προκοπή δεν θα δούμε...!!!
Δημοσιεύσεις: 3.152
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
15-08-2018, 12:56 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 15-08-2018, 12:58 AM από ecoj. Edited 1 time in total.)
Όπως έχουμε ξαναπεί με τα σημερινά δεδομένα αν μία περιοχή έχει δύο γραμμές μέτριες και κοπεί η μία με πύκνωση της άλλης τότε είναι δεδομένο ότι συγκοινωνία της περιοχής θα γίνει χειρότερη ασχέτως αμαξοστασίου! Αυτό πάει και στα 15αρια.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
@ecoj Προφανώς στο Β15 υπήρξε παρέμβαση.. Επίσης, στάνταρ θεωρώ ότι κάτι ανάλογο είχε γίνει όταν το Νοέμβριο του 2016 είχε πάρει έξτρα όχημα το 892.. Μάλιστα τότε είχε βγεί και ανακοίνωση από τον ΟΑΣΑ για κάποιο λόγο.
Όσο για το Β15 και εγώ έχω γράψει αρκετές φορές περί κατάργησης αλλά με τη λογική ότι θα ενισχυθεί το Α15 όπου χρειάζεται και μ αυτό τον τροπο θα ευνοούταν και η Αθηνών και το Δάσος με συχνότερα δρομολόγια (πρόταση που είχε δοθεί και στο Δήμο Χαϊδαρίου από τον ΟΑΣΑ). Στην πράξη όμως όλοι ξέρουμε πιστεύω πώς θα εφαρμοζόταν οπότε και γι αυτό δεν επιμένω..
Επίσης, διαφωνώ και εγώ με την λογική της "σωστής" συγκοινωνίας τύπου να βγάλουμε το Β5 από τον Τσακό για να πηγαίνει μόνο Μεσογείων ή τα Α1/Α2 μέσα από τη Βούλα κ.α. που έχουν ειπωθεί κατά καιρούς..
Ειδικά στην περίπτωση του Β5 εφόσον φτάνει μέχρι Αγ. Παρασκευή ορθώς μπαίνει στον Τσακό και καλά κάναν οι κάτοικοι και το κράτησαν έναντι του 417 που πρότεινε ο ΟΑΣΑ με δρομολόγια στην καλύτερη 15λεπτα.. Το σχέδιο έλεγε θα βάζαν 4 αμάξια στο 417 ανά 15' τα οποία πιθανολογώ θα βρίσκαν από -3 οχήματα στο Β5 τα οποία δεν θα μπρούσαν να βγουν μόνο με μείωση του χρόνου διαδρομής αλλά και με αραίωση δρομολογίων και άλλο 1 από τη σύντμηση του 406 (δεν θα έφτανε Νομισματοκοπείο).. Κοινώς στα χαρτιά δεν θα γλίτωνε τίποτα ο ΟΑΣΑ αλλά όλα τα κομμάτια θα είχαν χειρότερη εξυπηρέτηση (από εκεί που έχεις από Νομισματοκοπείο για Τσακό 5-6 διελεύσεις/ώρα Β5 συν 2-3 με το 406 σύνολο 8 θα είχες 4...) Και φυσικά όλοι ξέρουμε τη συνέχεια.. Το 417 θα είχε στην πράξη 3/4 αμάξια έξω, μετά θα κοβόταν στα χαρτιά το 4ο αμάξι και στη συνέχεια δεν θα έβγαινε ούτε το 3ο αφήνοντας τη γραμμή με 2 διελεύσεις ανά 30 λεπτά..
Τις ίδιες μπούρδες - δυστυχώς- εφαρμόσαν στους Θρακομακεδόνες που ουσιαστικά διέλυσαν το παλιό 724 που δούλευε ανά 20'-25' βελτιώνοντας ελάχιστα δρομολογιακά τη σύνδεση Ν. Ιωνία- Μενίδι και αφήνοντας τους Θρακομακεδόνες με δρομολόγια ανά 50'-60' και πάνω από την πλατεία με δρομολόγια ανά ... 2 ώρες σε περιοχή με πολύ δύσκολο ανάγλυφο.. Και τελικά δεν κερδίσαν σχεδόν τίποτα από βάρδιες..
@georgio
Μέχρι τον Νοέμβριο του 2014 η Ηλιούπολη είχε το 155 με 2-3 διελεύσεις/ώρα και πιο παλιά είχε το 216 που έφτανε και 4 διελεύσεις/ώρα! Αξίζει να σημειωθεί ότι το 216 είχε αξιοπρεπέστατη επιβατική κίνηση της τάξεως των 15-20 ατόμων και ακόμα και απογεύματα έβλεπες αρκετό κόσμο να το περιμένει στον Αγ. Δημήτριο. Μετά το άνοιγμα της επέκτασης του Μετρό σε συνδυασμό με τη συνένωση με το 155 και τον τραγικό σχεδιασμό διαδρομής που είχε έχασε σχεδόν όλο το επιβατικό του κοινό και εν τέλει καταργήθηκε.
Επίσης, βάλε και το 164 που τελειώνει στις 24:00 από Άγιο Δημήτριο (ενώ ως Α4 είχε 24:00 από Ακαδημία). Ακόμα και το 237 όταν το ξανακάναν κυκλικό το είχαν αφήσει με τελευταία δρομολόγια 23:40 ΚΑΘ-ΣΑΒ και 23:35 ΚΥΡ.. Έτσι τις Κυριακές για κάτι μήνες με διέλευση από Δάφνη κατά τις 23:48-23:50 ενώ ήταν στις 24:00 όταν είχε Αφετηρία.. Εννοείται ακόμα και αυτό λύθηκε με αναφορά στον ΟΑΣΑ και πήγαν τα τελευταία δρομολόγια όλες τις μέρες στις 23:45 αφού έχουν καταργήσει σχεδόν όλες τις τακτές αναχωρήσεις (άλλη μεγάλη πληγή που δεν έχει σχολιαστεί καθόλου...).
Όσο για τη νταλίκα στο 206 δεν θα μου έκανε εντύπωση αν χωράει και απλά δεν δρομολογήσανε ποτέ...Και για το 250 όπως σωστά αναφέρεις επί χρόνια λέγανε δεν χωράει και τελικά δεν έχει κανένα απολύτως θέμα.. Επίσης, εκεί που πιστεύω κατά 99% ότι μπορεί να πάει νταλίκα είναι στο 051..
Το 250 μέχρι πριν λίγα χρόνια είχε φάει απίστευτη κακομεταχείριση όπου και αν ήταν.. Ήταν στο Ελληνικό, την παρατούσαν με 1 όχημα ανά 40' τα μεσημέρια.. Πήγαινε Βοτανικό στέλναν μίντι.. Και όλα αυτά σε γραμμή που δούλευε ανά 9' με νταλίκα και παράταγε αβέρτα κόσμο έξω από το όχημα..
Επιπλέον και στο 242 έχε υπόψη παλιά και εκεί με Ν1 ήταν μόνιμα και οι νταλίκες μπήκανε κάπου το 2009-2010 μετά από ανάλογες παρεμβάσεις του ΕΜΠ..
Είναι πραγματικά να απορείς όταν βλέπεις ότι σχεδόν οι περισσότερες τροποποιήσεις/βελτιώσεις έχουν γίνει μετά από πιέσεις επιβατών/υπουργών/δημάρχων/φορέων/συλλόγων σε τι χρησιμεύουν τα άτομα που δουλεύουν εκεί και πληρώνονται για να κάνουν αυτή τη δουλειά.. Ακόμα και το Α5 που πήγε από Πανεπιστημίου μετά από αίτημα του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΑ ήταν..
Δημοσιεύσεις: 3.152
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
15-08-2018, 05:49 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 15-08-2018, 05:56 PM από ecoj. Edited 3 times in total.)
Όλοι όσοι ασχολήθηκαν με τα λεωφορεία της Αθήνας και κάποια στιγμή θέλησαν να βγάλουν ένα γενικό πλάνο βελτίωσης των γραμμών ανάμεσα στις προτάσεις τους πάντα υπήρχαν κάποια που ήταν στάνταρ για όλους: κατάργηση Β15, κατάργηση 711, κόψιμο Β5 από Τσακό, τοπικοποίηση Α13 και μερικά ακόμα. Έχω ακούσει διάφορες τρέλες σε προτάσεις κατά καιρούς αλλά μερικά είναι στάνταρ κι ας είναι λάθος! Η λογική μία κεντρική γραμμή να είναι ντε και καλά πάνω σε κεντρικό δρόμο έχει κολλήσει στα κεφάλια μερικών ακόμα και αν ο λαός είναι στα στενά! Οπότε προτάσεις όπως κόψιμο Α2 και Α1 από Βούλα είναι επικίνδυνες! Γεμίζοντας τον τόπο με τοπικά των 1-2 οχημάτων και ταυτόχρονα κορμούς που με μέτρια κίνηση (βλέπε Α3) και αναγκάζοντας κάποιον σε συνεχής μετεπιβιβάσεις δεν βελτιώνεις τίποτα!
Το Β15 δεν κατάλαβα ποτέ γιατί τόσος μίσος! Είναι σαν το 122Θ, δηλαδή μία κοντή εκδοχή μίας γραμμής με πολύ κόσμο που περιορίζεται στο κομμάτι με τη μεγάλη κίνηση και λειτουργεί ώρες/ημέρες που χρειάζεται! Σε ένα ιδεατό κόσμο που τα δρομολόγια θα τηρούνταν θα μπορούσε κανείς να φτιάξει σωστά τις αναχωρήσεις από Στ. Λαρίσης και θα ήταν μια χαρά.
Το ξέρω ότι ο ΟΑΣΑ είχε προτείνει στη Δήμο Χαϊδαρίου πρόταση με κατάργηση το Παλατάκι αλλά προφανώς η πρόταση έφαγε άκυρο!
Γραμμές στη λογική 730, δηλαδή κάτι σαν τοπικές - διακεντρικές - τροφοδοτικές σε σταθμό του μετρό που εξυπηρετούν δύο διαφορετικές γειτονιές είναι σχεδόν πάντα αποτυχημένες! Και εδώ στο Λόφο πλέον τη περισσότερη δουλειά την κάνει το 821 όχι το 730 ειδικά το χειμώνα!
Το που χωράει και που όχι νταλίκα είναι μεγάλη συζήτηση! Σίγουρα πολλές γραμμές με πολύ κόσμο θα χώραγαν νταλίκα και έχουν 12μετρα! Πιστεύω ότι 7/10 γραμμές που χωράνε 12μετρα χωράνε και νταλίκα ίσως με κάποιες μικροτροποποίσεις.
Κάπου είχα διαβάσει ότι και το Γ10 με ''παρέμβαση'' έμεινε ως έχει αλλά δεν ξέρω αν ισχύει! Το ίδιο και το 711.
Δημοσιεύσεις: 118
Θέματα: 0
Εγγραφή: 14-11-2009
Το κακόμοιρο το 227 βγαίνει σήμερα με 1 όχημα-σολαρίνι το πρωί (το απόγευμα θα προστεθεί 1 αν κατάλαβα καλά από τον πραγματικά πολύ ευγενικό οδηγό του - ή, στο χειρότερο σενάριο, θα το αντικαταστήσει). Έτσι, από Πετράλωνα η συχνότητα φτάνει και τη... χορταστική μιάμιση ώρα (ΑΦ12.15, Τ13.00, ΑΦ13.45). Κανονική διάλυση.
Δημοσιεύσεις: 3.152
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Ο Βοτανικός αυτές τις μέρες έχει ρημάξει ΤΑ ΠΑΝΤΑ! Σε ότι βγαίνει από Βοτανικό ψάχνεις τα 1-2 οχήματα που έχει που είναι!
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(17-08-2018, 01:40 PM)christos126 Έγραψε: Το κακόμοιρο το 227 βγαίνει σήμερα με 1 όχημα-σολαρίνι το πρωί (το απόγευμα θα προστεθεί 1 αν κατάλαβα καλά από τον πραγματικά πολύ ευγενικό οδηγό του - ή, στο χειρότερο σενάριο, θα το αντικαταστήσει). Έτσι, από Πετράλωνα η συχνότητα φτάνει και τη... χορταστική μιάμιση ώρα (ΑΦ12.15, Τ13.00, ΑΦ13.45). Κανονική διάλυση.
Μακάρι να ήταν μόνο αυτό.. Σήμερα πιστεύω πρόκειται πραγματικά για τη χειρότερη μέρα σε αριθμό λεωφορείων τουλάχιστον τα τελευταία χρόνια..
Αυτή τη στιγμή από γραμμές με 1 όχημα έχουμε: 021, 022, 035, 036, 101, 109, 130, 164, 206, 209, 227, 237, 410, 447, 730, 800, 803, 811, 904, Α7, Β15 κ.α. συν όλες τις γραμμές που έχουν και βάσει προγράμματος 1 λεωφορείο και δεν είναι λίγες..
Παράλληλα..
-025/6/7, 040, 171, 220/1, 550, 703, 860, Α1, Β9, Α/Β10 με 2 αμάξια
-049, 054, 230, 824/5, 843, Β5, Β/Γ18 με 3 αμάξια
-845, Α/Β11 με 4 αυτοκίνητα
-732, Α2 με 5 αυτοκίνητα
Τέτοια διάλυση αμφιβάλλω ότι μπορεί να δικαιολογηθεί μέσω των καλοκαιρινών αδειών και πολύ φοβάμαι ότι πρόκειται για συνδικαλιστικό τερτίπι... Αυτό που ζούμε σήμερα ούτε το χειρότερο Πάσχα δεν έχει ξαναγίνει...
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
17-08-2018, 05:51 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 17-08-2018, 05:52 PM από georgio.)
(17-08-2018, 04:40 PM)mercedes elbo Έγραψε: Μακάρι να ήταν μόνο αυτό.. Σήμερα πιστεύω πρόκειται πραγματικά για τη χειρότερη μέρα σε αριθμό λεωφορείων τουλάχιστον τα τελευταία χρόνια..
Αυτή τη στιγμή από γραμμές με 1 όχημα έχουμε: 021, 022, 035, 036, 101, 109, 130, 164, 206, 209, 227, 237, 410, 447, 730, 800, 803, 811, 904, Α7, Β15 κ.α. συν όλες τις γραμμές που έχουν και βάσει προγράμματος 1 λεωφορείο και δεν είναι λίγες..
Παράλληλα..
-025/6/7, 040, 171, 220/1, 550, 703, 860, Α1, Β9, Α/Β10 με 2 αμάξια
-049, 054, 230, 824/5, 843, Β5, Β/Γ18 με 3 αμάξια
-845, Α/Β11 με 4 αυτοκίνητα
-732, Α2 με 5 αυτοκίνητα
Τέτοια διάλυση αμφιβάλλω ότι μπορεί να δικαιολογηθεί μέσω των καλοκαιρινών αδειών και πολύ φοβάμαι ότι πρόκειται για συνδικαλιστικό τερτίπι... Αυτό που ζούμε σήμερα ούτε το χειρότερο Πάσχα δεν έχει ξαναγίνει... Σίγουρα υπάρχει χάλια επάνδρωση στο Θ2 αλλά μην ξεχνάμε ότι πολλά αμάξια έχουν θέμα με την τηλεματική και δεν φαίνονται...ειδικά κάποιες GN έχουν αρχίσει τελευταία και κολλάνε...Απορρώ γιατί δεν δίνεται εντολή απ την τηλεματική για restart...
Το Α1 έχει 5 αμάξια και το 206 2..
Η Ηλιούπολη ευτυχώς που έχει και το 206 με τίμια δρομολόγια για Θ2 που συνήθως τηρούνται, βέβαια το βράδυ δίνουν 35’ τον κύκλο και γίνεται μπάχαλο γιατί προφανως δεν βγαίνει και καποι δρομολόγια δεν γίνονται καν...
Δημοσιεύσεις: 3.152
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Το μεσημέρι μένουν με 1 όχημα οι γραμμές όχι όλη μέρα! Παράδειγμα το 730 είχε 2 το πρωί, 1 το μεσημέρι, 3 το απόγευμα!
Τα οχήματα που δεν φαίνονται στη τηλεματική είναι ελάχιστα. Κάποια κολλάνε μέχρι να περάσουν από αφετηρία τέρμα και τότε φαίνονται!
|