Δημοσιεύσεις: 104
Θέματα: 2
Εγγραφή: 19-12-2010
19-05-2018, 10:58 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 19-05-2018, 11:04 AM από O530lover.)
Μια αλλαγή που πέρασε στα ψιλά, είναι ότι το Ν1 (νέο 78Ν) δε σταματάει, στην κατεύθυνση προς ΚΤΕΛ, στη στάση "Στροφή Επταλόφου" όπου και βρίσκεται η πεζογέφυρα πάνω από τις γραμμές του ΟΣΕ για τους Αμπελόκηπους. Φαίνεται ασήμαντη αλλαγή, μέχρι να βρεθείς να περπατάς νύχτα στο συγκεκριμένο κομμάτι της Μοναστηρίου, πόσο μάλλον όταν η γραμμή δεν είναι εξπρές και έχουν διατηρήσει τις επόμενες στάσεις επί της Μοναστηρίου που, τη νύχτα, είναι στη μέση του τίποτα. Άλλη μία "εξυπνάδα" λοιπόν (ας μη χρησιμοποιήσω τη λέξη που ταιριάζει περισσότερο) από τη φοβερή και τρομερή διοίκηση που εξυγιαίνει καθημερινά τις συγκοινωνίες της πόλης μας.
Γίνεται να αγοράσει ο ΟΑΣΘ 100 Citaro και 100 Volvo 7700 ή ζητάω πολλά;
Δημοσιεύσεις: 32
Θέματα: 0
Εγγραφή: 26-04-2018
Χθες 111 στο 32 και 118 σο 34
Δημοσιεύσεις: 935
Θέματα: 5
Εγγραφή: 07-09-2011
(18-05-2018, 09:22 PM)george-oasth Έγραψε: To 283 εβγαινε μονο με πρωινη βαρδια και μπηκε στο 56 επειδη ηταν σχολασμενο για σημερα...Η Οδηγος του 658 οταν πηγε σταθμο μαλλον θα ηταν ΄ανευ οχηματος΄ και περιμενε να παρει το πρωτο διαθεσιμο οχημα...
Ειναι λιγο περιεργο να στο εξηγησω αλλα αν στο εξηγησω προσεκτικα θα το καταλαβεις...
Πολλες φορες οχηματα βγαινουν μονο σε απογευματινες ωρες...Οπως για παραδειγμα χθες στο 21 το 274 βγηκε σε Α Βαρδια και Β βαρδια με οδηγους ΄ρεπατζηδες΄...Ο οδηγος που ειχε χρεωμενο το 274 βγηκε με το 481 σε ωραριο 12.13 με 20.11...
Πιθανό είναι να είχε κάποια διακοπή για 2-3 ώρες και να το πήρε του 56 για να κάνει δρομολόγια και η Β' βάρδια να πήρε κάποιο άλλο.
Δημοσιεύσεις: 2.008
Θέματα: 144
Εγγραφή: 15-06-2010
19-05-2018, 04:58 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 19-05-2018, 06:02 PM από GiannisB.)
941 στο 12.
Σήμερα για κάποιο λόγο το 795 το έκανε reset τον κινητήρα δηλαδή το έσβησε και το ξανά έβαζε μπροστά
Επίσης 792 δεν εντοπίζεται από την τηλεματική
Δημοσιεύσεις: 1.604
Θέματα: 9
Εγγραφή: 19-01-2017
http://www.voria.gr/article/dio-nea-nich...si-o-oseth
Τι πιστεύετε, θα υπάρξει επιτυχία με τα, υποθετικά ακόμα, Ν2 και Ν3. Τι διαδρομή θα μπορούσαν να κάνουν;
Δημοσιεύσεις: 93
Θέματα: 1
Εγγραφή: 19-01-2013
Καλησπερα!
Εφοσον δουμε τον ΟΑΣΘ σαν μαγαζι που πρεπει να προσελκυσει πελατια, τοτε επιβαλεται να δημιουργηθουν νεες νυχτερινες γραμμες.
Μια κυκλικη που να συνδυαζει 14-30-10, δηλαδη ΝΣΣ-Α,Τουμπα-Περαιβου-Κ.Τουμπα-Επιστροφη μεσω παπαναστασιου-Τσιμισκη.
Μια δευτερη κυκλικη σε συνδυασμο 23-25-28, δηλαδη Βενιζελου-Εγνατια-Αντιγονιδων-Αγ.Δημητριου-Ιουλιανου-(οπως το 23)-Επταπυργιου-αριστερα Παπανδρεου-οπως το 25 να κανει επιστροφη.
Για να λειτουργησει ολο αυτο πρεπει πρωτα να βρουνε λυση με την εισιτηροδιαφυγη, οπου τις νυχτερινες ωρες γινεται χαμος, και κατα δευτερο target group εξυπηρετησης πρεπει να ειναι οι φοιτητες και οι νεολαια.
Δημοσιεύσεις: 1.604
Θέματα: 9
Εγγραφή: 19-01-2017
Για την εισιτήριοδιαφυγή υπάρχει απλή μέθοδος, ένας ελεγκτής στην μπροστινή πόρτα και είσοδος Ένας ένας, η μόνη 100% ασφαλής επιλογή, ή απλούστερα, οι τακτικοί έλεγχοι με undercover ελεγκτές σε πολλά λεωφορεία
Δημοσιεύσεις: 2.008
Θέματα: 144
Εγγραφή: 15-06-2010
(19-05-2018, 01:10 PM)K.S. Έγραψε: Πιθανό είναι να είχε κάποια διακοπή για 2-3 ώρες και να το πήρε του 56 για να κάνει δρομολόγια και η Β' βάρδια να πήρε κάποιο άλλο.
Όλο το υπόλοιπο ήταν στο 56
Δημοσιεύσεις: 32
Θέματα: 0
Εγγραφή: 26-04-2018
Δημοσιεύσεις: 249
Θέματα: 3
Εγγραφή: 25-06-2015
640 βλαβη στον φοινικα, κατευθυνση προς αμαξοστασιο