Ο δήμος Χαλανδρίου διαθέτει δυο γραμμές δημοτικής συγκοινωνίας. Η μία (Β1 και Β2, η Β1 είναι η γραμμή προς το Πολύδροσο ενώ η Β2 από το Πολύδροσο) εκτελεί το δρομολόγιο Πολύδροσο - Κέντρο Χαλανδρίου - Νεκροταφείο Χαλανδρίου ενώ η δεύτερη (Γ) εξυπηρετεί το Κάτω Χαλάνδρι. Τα δρομολόγια αυτά ισχύουν τις καθημερινές, τα Σαββατοκύριακα υπάρχουν δύο δρομολόγια για το νεκροταφείο.
Τα δρομολόγια και την διαδρομή των λεωφορείων μπορείτε να τα δείτε σε αυτό το λινκ.
Όσον αφορά τα οχήματα που χρησιμοποιεί η δημοτική συγκοινωνία, μέχρι πρόσφατα κυκλοφορούσαν 6 Ikarus E91, 4 της παλιότερης έκδοσης με τους τετράγωνους προβολείς και δύο νεότερα με στρογγυλούς προβολείς. Μάλιστα ο δήμος Χαλανδρίου είχε και το πρώτο Ikarus E91 παραγωγής, όπως προκύπτει από τον αριθμό πλαισίου του. Πρόσφατα τα Ikarus αντικαταστάθηκαν από τρία (ή ίσως και παραπάνω, δεν είμαι σίγουρος για τον αριθμό τους) οχήματα, δύο Iveco Crossway LE μήκους 10,8 μέτρων και ένα Sprinter. Το Sprinter εκτελεί δρομολόγια στην γραμμή Γ ενώ τα Crossway τα έχω δει στην γραμμή του Πολύδροσου.
Φωτογραφίες των οχημάτων της δημοτικής συγκοινωνίας Χαλανδρίου μπορείτε να δείτε στην gallery.
Τα δρομολόγια και την διαδρομή των λεωφορείων μπορείτε να τα δείτε σε αυτό το λινκ.
Όσον αφορά τα οχήματα που χρησιμοποιεί η δημοτική συγκοινωνία, μέχρι πρόσφατα κυκλοφορούσαν 6 Ikarus E91, 4 της παλιότερης έκδοσης με τους τετράγωνους προβολείς και δύο νεότερα με στρογγυλούς προβολείς. Μάλιστα ο δήμος Χαλανδρίου είχε και το πρώτο Ikarus E91 παραγωγής, όπως προκύπτει από τον αριθμό πλαισίου του. Πρόσφατα τα Ikarus αντικαταστάθηκαν από τρία (ή ίσως και παραπάνω, δεν είμαι σίγουρος για τον αριθμό τους) οχήματα, δύο Iveco Crossway LE μήκους 10,8 μέτρων και ένα Sprinter. Το Sprinter εκτελεί δρομολόγια στην γραμμή Γ ενώ τα Crossway τα έχω δει στην γραμμή του Πολύδροσου.
Φωτογραφίες των οχημάτων της δημοτικής συγκοινωνίας Χαλανδρίου μπορείτε να δείτε στην gallery.